וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "מכבי חיפה, מכבי תל אביב והפועל באר שבע באותה רמה"

עודכן לאחרונה: 22.1.2023 / 11:19

מאמן מכבי חיפה דיבר לקראת משחק העונה מול מכבי תל אביב (שני, 20:30): "הם יגיעו בשיא המחויבות והאגרסיביות, צריך להעלות את הרמה"

תקציר: מכבי חיפה - הפועל ירושלים 1:2/ספורט1

מכבי חיפה תגיע מחר (שני, 20:30) למשחק העונה במצב כמעט חלומי מבחינתה. ניצחון על מכבי תל אביב יגדיל את הפער ביניהן ל-11 נקודות, ויציב את האלופה המכהנת בעמדת זינוק אידיאלית לקראת זכייה שלישית ברציפות.

הבוקר ערך המאמן ברק בכר מסיבת עיתונאים, ובה אמר: "במשחקים כאלה אין פייבוריטיות, אלה שתיים משלוש הקבוצות הכי טובות בליגה, קבוצות שהן באותה רמה ויכולת. לכל קבוצה יש עליות ומורדות, אבל יש פה משחק שקול. יש לנו את הביקורת העצמית וברור לנו שמבחינת יכולת אנחנו יכולים לשחק יותר טוב, אבל אי אפשר כל הזמן לשמור על הרמה הכי גבוהה. ברור לנו שכעת צריך להרים את הרמה, ואם נעשה זאת, יהיה יותר סיכוי לנצח. צריך להתנתק מהכל ולשחק בשביל לנצח ולהמשיך את הרצף. אנחנו משחקים נגד קבוצה מאוד חזקה וצריכים להיות מוכנים ולא להתעסק במסביב, מכבי תל אביב תבוא בשיא המחויבות והאגרסיביות, אז צריך להגיע בגישה הנכונה".

המאמן הירוק הוסיף ואמר: "יש לי ביקורת עצמית מאוד גבוהה, אבל מאז שחזרנו מהפגרה לא ספגנו הרבה. צריך להסתכל גם על הדבר הזה, משחק ההגנה שלנו השתפר. אנחנו במגמת שיפור, סופגים פחות, ורוצים להמשיך לשפר את זה. צריך לזכור שסק הגיע אחרי חצי שנה שלא שיחק ונזרק ישר למשחק קל מאוד בבנפיקה בחוץ. הוא היה צריך ללמוד את הקבוצה, ואין ספק שהיום הוא נראה מצוין. הוא משפר את כל משחק ההגנה שלנו".

אייטור קראנקה: "הלחץ על מכבי חיפה, לנו אין מה להפסיד"
אבוקסיס מחפש קשר ושחקן התקפה, איתמר ישראלי יישאר שוער ראשון?
זלצבורג בדרך לישראל. קבוצות נוספות רצו עסקה עם גלוך בקיץ

מאמן מכבי חיפה ברק בכר. מאור אלקסלסי
דרוך. בכר/מאור אלקסלסי

על העזיבה של נטע לביא אמר בכר: "השבוע אכלנו במסעדה אסייתית. נטע הראה לי שהוא מוכן עם הצ'ופסטיקס, אז נתתי לו את ברכת הדרך". על יכולתו הטובה של רועי משפתי: "אין ספק שהוא עשה משחקים טובים, תמיד האמנו בו, הוא עובד קשה ואנחנו שמחים לראות אותו בתקופה טובה.

על השערים שמגיעים ממצבים נייחים אמר המאמן: "יש לנו מאמן שוערים שאחראי על הנושא הזה, והוא 24/7 על זה. שיפרנו את זה, כי בתקופת העומס היה לנו פחות זמן לעבוד ועכשיו יש יותר. זה בא לידי ביטוי במשחקים חשובים". על דולב חזיזה, שהוזכר כמועמד לעזוב לסרביה: "כולם ראו, ברגע שהוא חזר, כמה אנרגיות ואיכות הוא הוסיף לקבוצה, דברים שהיו חסרים לנו. הוא בורג מאוד חשוב, אישיות מאוד חשובה, יודע לשלב בין האמוציות ולעשות את הדברים נכון מבחינה מקצועית. אני מקווה שיישאר פה כמה שיותר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שון גולדברג, בלם מכבי חיפה. ברני ארדוב
"יש שיפור במשחק ההגנה שלנו". גולדברג/ברני ארדוב

שון גולדברג הוסיף: "משחק אחד לא יקבע כלום. כמובן שזה משחק גדול, המון פרסטיז' ואנחנו מאוד רוצים לנצח. נעשה את המקסימום כדי להתחיל מהשנייה האחרונה חזק, היה לנו יותר משבוע להתכונן למשחק הזה ואנחנו עדיין מתכוננים. נעשה את כל ההכנות הטקטיות והמנטליות כדי להגיע מוכנים. במשחקים האחרונים יש שיפור במשחק ההגנה שלנו, אנחנו סופגים פחות ומגיעים נגדנו לפחות מצבים וזה מאוד חיובי, אנחנו רוצים להמשיך את זה. אני מקווה שננצח ונשמח את הקהל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully