וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס מחפש קשר ושחקן התקפה, איתמר ישראלי יישאר שוער ראשון?

22.1.2023 / 7:43

בית"ר ירושלים תבדוק אופציות לשוער זר, אך לא מן הנמנע כי בסופו של דבר תחזק את החלק הקדמי בשחקן מחו"ל. וגם: השיאים של השלישייה הקדמית המיוחדת, ודרכו של המאמן "לטפל" בשועה

תקציר ניצחונה של בית"ר ירושלים 0:2 על מכבי בני ריינה/ספורט1

בבית"ר ירושלים לא כך כך מעכלים את המצב בו הקבוצה נמצאת. אחרי קיץ כל כך הזוי ופתיחת עונה כל כך רעה שבה כולם ראו שחורות, הצהובים-שחורים בעמדת זינוק טובה לפלייאוף העליון. לאחר הניצחון 0:2 על בני ריינה אתמול (שבת) עומדת בית"ר על 11 נקודות בשישה משחקים בסיבוב השני כאשר בתום הסיבוב הראשון כולו היו לה 13 - מיני מהפך מקצועי בתנאים מקצועיים וכלכליים לא פשוטים, כולל בחלון ההעברות הנוכחי.

אבוקסיס היה אתמול כל כך מרוצה מכך שהקבוצה לא ספגה. ב-0:2 הוא רצה לכבוש שער שלישי, אך הרבה יותר קיווה לא לספוג ולסיים עם רשת נקייה. בהתקפה יש מי שעושה לו את העבודה. דנילו אספרייה השווה את השיא האירופי שלו עם 11 שערים, כמות זהה לזו של יון ניקולאסקו ששיאו עד העונה עמד על תשעה, וירדן שועה שבישל כבר 12 שערים יכול בהחלט לשבור את השיאו של גילי ורמוט, העומד על 17.

כששועה הוחלף וירד מהמגרש ראו את אבוקסיס ניגש אליו בעצבים ואת השחקן מחייך, בתמונה שהמחישה את היחסים שלהם. יום לפני המשחק נגד מכבי תל אביב, שועה איחר לאימון המסכם, אבוקסיס אמר לו על הדשא ליד השחקנים: "אני לא עושה מזה סיפור, סומך עליו, רק תדאג להזמין את השחקנים למשהו". אבוקסיס סומך על הגישה והרצינות של השחקן, ואם יש לו מעידה, המאמן יודע איך לדבר איתו כדי שיחזור לתלם - כאן מצוי המפתח לחיבור המקצועי המוצלח בין השניים.

יוסי אבוקסיס, מאמן בית"ר ירושלים. דני מרון
יודע איך להתנהל עם שועה. אבוקסיס/דני מרון

בבית"ר לא מודאגים ממצבו של ניקולאסקו ומשוכנעים כי יתאושש מהבצורת הקצרה. במועדון אומרים כי "זה מתאים לטיפוס שהוא, הוא לא רואה בעיניים חוץ מגולים וזאת גם הגדולה שלו, הוא יהיה בסדר". עוד ציינו כי לא במקרה אספרייה הבקיע משחק שלישי ברציפות בנגיחה ומוכיח כמה הוא מגוון במשחק שלו. אספרייה, אגב, רוצה להמשיך לעוד עונה בבירה ונראה כי האופציה עליו תמומש.

לאחר שהמשא ומתן עם ארתור רודקו פוצץ אתמול, בעקבות ההודעה שקיבלו נציגיו מלך פוזנאן, לפיה רודקו אינו משוחרר, בעיר הבירה יבדקו אופציות נוספות של זרים כשגם האפשרות שאיתמר ישראלי יישאר ויצורף זר נוסף בחלק הקדמי נמצאת על הפרק. בשוק הישראלי בית"ר מתקשה למצוא שחקנים שישדרגו אותה. בנוגע לצירוף קשר, שמו של תמיר עדי עלה כמועמד ובמועדון עשויים לבדוק מול קרית שמונה את האפשרות להחזירו. נכון לאתמול אין חדש בגזרת אדוארדו גררו, כאשר במועדון מקווים כי תימצא קבוצה שתקלוט אותו. בנוגע לדן ביטון, העזיבה הצפויה של אוסקר גלוך לרד בול זלצבורג עשויה לגרום לכך שמכבי תל אביב לא תשחרר את הקשר המחליף שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully