וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקת ארתור רודקו לבית"ר ירושלים נמצאת על סף פיצוץ

21.1.2023 / 21:27

השוער האוקראיני כבר היה על סף חתימה, אלא שקבוצתו הפולנית החליטה להשאירו. קופאטדזה הגאורגי מועמד. אבוקסיס אחרי ריינה: "הכי שמח שלא ספגנו, סוף סוף"

התגובות בסיום הניצחון של בית"ר ירושלים על בני ריינה/ספורט1

בבית"ר ירושלים ציפו שעד סוף החודש השוער האוקראיני ארתור רודקו יצטרף, אלא שהערב (שבת) סיפרו גורמים במועדון שהעסקה על סף פיצוץ.

מחר הייתה אמורה העסקה להיחתם, אך הערב הודיעו נציגי השחקן כי לך פוזנן, קבוצתו הפולנית של רודקו, הבהירה כי אינה מעוניינת לשחררו ודורשת שיישאר. כעת נעשים מאמצים לשנות את ההחלטה, אך אם בבית"ר לא יצליחו לשנות זאת, יחלו במועדון לבדוק אופציות אחרות במטרה להחתים שוער עד סגירת החלון.

בית"ר תצטרך לחפש זר אחר, כאשר אחד המועמדים הוא הגאורגי לזאר קופאטדזה מדינמו באטומי. פרט לזרים, גם בוריס קליימן ואריאל הרוש שוב על הפרק.

יוסי אבוקסיס, מאמן בית"ר ירושלים. דני מרון
"הכי שמח שלא ספגנו סוף סוף"/דני מרון

והיה גם כדורגל הערב. בית"ר ירושלים שמרה על שער נקי וניצחה 0:2 את נועלת הטבלה בני ריינה. בסיום אמר המאמן יוסי אבוקסיס: "מאמין שמשחק כדורגל לא נגמר עד שהוא נגמר. בדקה ה-87 איתמר ישראלי עצר מצב, מכלום ריינה הייתה מצמקת 2:1 ואז היו דקות של לחץ והכל היה יכול לקרות. בגלל זה אני לא רגוע עד שנגמר, משחקים מתהפכים בשנייה. היו לנו מצבים לגמור את המשחק, 0:3 זה כמעט גמור, ולא עשינו את זה. אני הכי שמח שלא ספגנו סוף סוף, ההגנה נראתה מצוין. משחק ההגנה טוב, כל שחקני ההגנה עשו עבודה טובה, אחד אחד".

עוד אמר אבוקסיס: "התחלנו את העונה בסגל אחר, אחרי כמה מחזורים צירפנו עוד בלם והתחלנו להתארגן יותר. שמח שתוך כדי תנועה זה הסתדר, קשה לבנות קבוצה תוך כדי תנועה כי השחקנים החדשים מצטרפים לשחקנים חסרי ביטחון. מגיע כל הכבוד לכל השחקנים על השינוי, במיוחד בסיבוב השני. צריכים להמשיך ככה, יבחנו אותנו לפי המשחק הבא, מה שהיה מת, לטוב ולרע. שמח שעושים שיפור גדול".

על חיזוק אפשרי עד סגירת החלון: "נצטרך להביא עוד שחקנים בכל העמדות. אנחנו דלילים בחלק הקדמי אחרי עזיבת סתיו נחמני, עזבו אותנו הרבה שחקנים בחלון הנוכחי ורק סרגיי בורודין הגיע. נעשה את זה בשביל להיות טובים יותר. המטרה היא להמשיך לשחק ככה, להביא תוצאות ונראה מה יהיה".

sheen-shitof

עוד בוואלה

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ירדן שועה, אופיר קריאף, אורי דהן, שחקני בית"ר ירושלים חוגגים. דני מרון
ניצחון ושער נקי. שחקני בית"ר בגרין/דני מרון

הקפטן אופיר קריאף הוסיף לדברי המאמן: "ניסינו להרכיב סגל בשנייה אחרונה, היה חוסר ודאות. בתחילת העונה היו תצוגות שפל, אבל שחקנים הקריבו, סיכנו את הקריירה והתאמנו בלי חוזה כדי לשחק במועדון הזה. שחקנים באו ואנחנו מתחברים, משתפרים ממשחק למשחק ומרגישים את זה. הקהל מחובר למועדון, רק רוצים להמשיך ככה. סוף סוף שמרנו על שער נקי, בשני המשחקים האחרונים איבדנו יתרון בדקות האחרונות ואמרנו שהיום אנחנו לא סופגים לא משנה מה, מחפשים המשכיות"

"בשלב הזה של העונה כל נקודה היא קריטית. אם מפסידים אנחנו מקום עשירי, אם מנצחים אנחנו פלייאוף עליון, זה המאני טיים. היה חשוב להיצמד לחלק העליון, המטרה של בית"ר היא תמיד להיות למעלה"

על המשחק מול הפועל חדרה שיהיה ללא קהל: "הקהל של בית"ר זה האקס פקטור שלה, זה היתרון שלנו על קבוצות אחרות. בלי קשר לבית"ר, זה עונש שצריך להוציא מהכדורגל. קבוצות באות להינות מהאווירה, סבלנו בקורונה כשלא היה קהל, צריך לעשות סוף לדבר הזה. הכדורגל שייך לאוהדים שרוצים להינות, מקווה שיפסיקו להחמיר איתנו".

המשך משחקי המחזור ה-19 בליגת העל:

ראשון, 20:15: הפועל באר שבע - מכבי נתניה (ספורט4)
שני, 20:30: מכבי תל אביב - מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully