וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מודריק נצץ בבכורה בצ'לסי: "הדבר האמיתי, מזכיר את אריאן רובן"

ג'רארד התמוגג, גם פרדיננד ("שחקן מפחיד בכנף") וג'ו קול ("הרים את הקהל") התלהבו. איאן רייט: "חבל שהגיע לצ'לסי ולא לארסנל"

תקציר: ליברפול - צ'לסי 0:0/ספורט1

צ'לסי ספגה לא מעט ביקורות על סכומי הכסף העצומים שהוציאה על מיכאילו מודריק (70-100 מיליון יורו, בהתאם לבונוסים), אך אם לשפוט על פי הופעת הבכורה של האוקראיני המוכשר ב-0:0 מול ליברפול אמש (שבת), לא מן הנמנע שהבלוז עשו עסקה לא רעה בכלל.

מודריק עלה בדקה ה-55, הכניס רוח חדשה, הקשה על הגנת ליברפול והשאיר טעם של עוד. "הוא לא שיחק כדורגל למשך תקופה לא קצרה, אבל יכולתם לראות את האיכויות שלו, היינו צריכים קצת לשמור על הדקות שלו", אמר גרהאם פוטר. מודריק עצמו צייץ עם תום המשחק: "אני מאושר על הבכורה, ומקווה שזו רק ההתחלה. זו לא התוצאה שרצינו, אבל נמשיך להילחם עד הסוף".

הפרשנים באנגליה התלהבו ממה שראו. הגדיל לעשות סטיבן ג'רארד, כשהשווה את מודריק לאריאן רובן, לא פחות: "אם הייתי אוהד צ'לסי, הייתי מאוד מתלהב ממה שראיתי, כי זו היתה בכורה חזקה מאוד. הוא אפילו לא בכושר מלא, אז זו רק ההתחלה. הוא נראה כמו הדבר האמיתי, הוא הזכיר לי קצת את אריאן רובן, אפשר היה לראות כמה מהירה עבודת הרגליים שלו".

ג'ו קול הוסיף: "הוא איים על ליברפול, כשיש לך שחקן כזה, זה מרים את הקהל. הוא מאוד הלהיב אותי בבכורה". ריו פרדיננד השמיע דברים דומים: "ראינו מהירות מתפרצת, קבלת החלטות טובות והרבה שלווה. האיכויות הללו הופכות אותו לשחקן מפחיד בעמדת הכנף. זהו רגע מרגש עבור אוהדי צ'לסי, ואני משוכנע שיש אוהדי ארסנל שתוהים למה הוא לא הגיע אליהם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

ואכן, אוהדי ארסנל בוודאי צפו בבכורה והתאכזבו שהאוקראיני, שכבר היה בדרכו למוליכת הטבלה, נחת דווקא בסטמפורד ברידג'. "הלוואי שהוא היה מגיע", הודה אגדת העבר של המועדון איאן רייט. "הוא כל כך טוב, ויכול להיות עוד יותר טוב. הוא יכול היה להיות החתמה נהדרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully