וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מודריק בלט, אבל זה הכל: ליברפול וצ'לסי המאכזבות נפרדו ב-0:0

עודכן לאחרונה: 21.1.2023 / 21:25

מפגש חמישי ברציפות בין השתיים הסתיים ללא הכרעה והכרטיס לאלופות הולך ומתרחק מהן. שער של האברץ נפסל, הרכש הנוצץ עלה מהספסל והחמיץ וקלופ מעד גם במשחקו ה-1,000. גם ניוקאסל סיימה ב-0:0 מול פאלאס, המשחק בין סאות'המפטון לאסטון וילה נעצר בגלל רחפן

תקציר: ליברפול - צ'לסי 0:0/ספורט1

המחזור ה-21 בפרמיירליג יצא לדרך היום (שבת) עם קרב המאכזבות בין ליברפול לצ'לסי, שמשחק נוסף לא הצליחו להכריע ונפרדו ב-0:0 באנפילד. בהמשך גם ניוקאסל סיימה בתיקו ללא שערים, השלישי שלה בארבעת המחזורים האחרונים, כשסיימה ב-0:0 בחוץ נגד קריסטל פאלאס.

טיאגו סילבה, בלם צ'לסי. רויטרס
חלום ליגת האלופות הולך ומתרחק מצ'לסי ומליברפול/רויטרס

ליברפול - צ'לסי 0:0

היה זה משחקו ה-1,000 בקריירה של יורגן קלופ והוא והמייטי רדס מאוד קיוו לשוב למסלול הניצחונות גם בליגה אחרי שניצחו באמצע השבוע 0:1 את וולבס ועלו לשלב הבא בגביע, אבל שוב איכזבו בביתם ויסתפקו בנקודה מול צ'לסי - קבוצה נוספת שנואשת לנקודות ותשוב ללונדון גם היא עם נקודה בלבד, כפי שקרה בכל ארבעת המפגשים הקודמים בין השתיים בכל המסגרות שלא הוכרעו, אלא אם בדו קרב פנדלים.

כמו ליברפול, גם צ'לסי קטעה רצף הפסדים בשבוע שעבר כשגברה בליגה 0:1 על קריסטל פאלאס, אבל היום נראתה טוב יותר, בייחוד במחצית השנייה אחרי כניסתו של היהלום החדש מיכאילו מודריק שנרכש משחטאר דונייצק, אבל לא הצליחה להכניע את אליסון. כשכבר הברזילאי נכנע בדקה השלישית לבעיטה של קאי האברץ, שופטי המסך זיהו עמדת נבדל, השער המהיר נפסל וכאמור השתיים שוב נפרדו בתיקו והפעם גם ללא שערים. חלוקת הנקודות משמעותה ששתיהן נשארו במרכז הטבלה, יכולות לסיים את המחזור ה-21 במרחק דו ספרתי מארבע המובילות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
הבעיטה של קאי האברץ, שחקן צ'לסי. רויטרס
האברץ כבר כבש, שופטי המסך פסלו בצדק/רויטרס

מהלך משחק:

האברץ כבש כבר בדקה ה-3 באנפילד אחרי שקרן מצד שמאל הסתיימה בבעיטה של סילבה לקורה והגרמני מקרוב בעט את הריבאונד פנימה, אבל הוא נתפס בנבדל והשער נפסל על ידי ה-VAR. בדקה ה-20 גאקפו חטף כדור להול הצעיר, אבל ניסה להבקיע ממרחק ולא מצא את המסגרת. בדקה ה-32 הבלוז שוב היו קרובים לעלות ליתרון, אבל אליסון מנע שער של בדיאשיל שנגח מכ-5 מטרים.

המחצית השנייה נפתחה עם ניסיון מאוד מעניין של קונאטה, שזיהה את קפה מחוץ לשער וניסה להבקיע מהחצי, למזלו של הספרדי הבלם פספס את מסגרת השער. ליברפול עלתה למחצית השנייה אחרת לגמרי ובדקה ה-50 גאקפו כמעט פרץ את הסכר, אבל נגח מתוך רחבת החמש מעל השער. בדקה ה-55 עלה מהספסל להופעת בכורה מיכאילו מודריק, הרכש הנוצץ של הבלוז שהגיע משחטאר. בדקה ה-60 היה זה זייש שהיה קרוב לרכוש, אבל מבצע סולו מרהיב שלו הסתיים בבעיטה החוצה.

רגע גדול נרשם בדקה ה-64 כאשר מודריק רקד ברחבה ומצא את עצמו מול אליסון, אבל בעט לרשת החיצונית. בחלוף חמש דקות שוב היה זה גאקפו שניסה להבקיע מחוץ לרחבה, הפעם הכדור עשה את דרכו לעבר השער ונקלט על ידי קפה. מודריק המשך להיות האיש המרכזי בהתקפת צ'לסי, אבל לא הצליח לאיים על אליסון, בעוד נונייס שעלה מהספסל של קלופ ניסה להבקיע מזווית קשה ולא הצליח להפתיע את קפה. גם אלכסנדר ארנולד, מחליף, נוסף, כמעט הבקיע, אבל הכדור שבעט לחיבורים הרחוקים עלה מעט גבוה מדי. בסיום תיקו ללא שערים, אכזבה נוספת עבור השתיים.

מיכאילו מודריק נכנס להופעת בכורה בצ'לסי. Laurence Griffiths, GettyImages
השאיר טעם של עוד. מודריק עולה להופעת הבכורה/GettyImages, Laurence Griffiths
קאלום ווילסון, חלוץ ניוקאסל. רויטרס
שוב תיקו ללא שערים למגפייז. ווילסון/רויטרס

קריסטל פאלאס - ניוקאסל 0:0

זה קרה לה בבית מול לידס, לאחר מכן היא סחטה תיקו ללא שערים בחוץ נגד המוליכה ארסנל ואמנם בשבוע שעבר ניצחה בביתה 0:1 את פולהאם הודות לשער בדקה ה-89 של אלכסנדר איסק, אבל היום בלונדון הלחץ הגדול של המגפייז בדקות ההכרעה שוב לא הספיק וניוקאסל איבדה שתי נקודות יקרות גם נגד קריסטל פאלאס. העיטים הגיעו אחרי 1:1 נגד מנצ'סטר יונייטד, משחק בו השוו עמוק בתוספת הזמן, והיום לא כבשו נגד ניוקאסל מפגש רביעי רצוף ואמנם כבר סופרים חמישה משחקים ללא ניצחון, אבל מול המדורגת שלישית בטבלה זו נקודה שפטריק ויירה ושחקניו שמחים לקחת בביתם. בעקבות תיקו נוסף אדי האו יכול לסיים את המחזור במקום הרביעי, בהתאם לתוצאות משחקי מחר.

רחפן שאילץ את השופט לעצור את המשחק בין סאות'המפטון לאסטון וילה. Bryn Lennon, GettyImages
הרחפן שאילץ את עצירת המשחק בין סאות'המפטון לניוקאסל/GettyImages, Bryn Lennon

סאות'המפטון - אסטון וילה 1:0

דרמה גדולה נרשמה היום בסנט. מארי. שני שערים שהבקיעו הקדושים נפסלו על ידי ה-VAR, לפני הפסקת המחצית השופט הוריד את שתי הקבוצות לחדר ההלבשה בעקבות רחפן שהתעופף מעל כר הדשא ואילץ את השופט לעצור את המשחק למספר דקות וזה הסתיים בשער ניצחון של אולי ווטקינס בדקה ה-77, שער ששיפר את מצב רוחם של אונאי אמרי ושחקניו אחרי ההפסד המביך בגביע לסטיבנייג' ומנגד הותיר את סאות'המפטון במקום האחרון עם 15 נקודות בלבד. למזלם של הקדושים, גם אברטון הפסידה היום ובורנמות' לא ניצחה, כך שהיא במרחק נגיעה מחוף מבטחים.

משחקים נוספים

בורנמות' - נוטינגהאם פורסט 1:1
לבורנמות': ג'יידון אנטוני (28). לפורסט: סאם סארידג' (84)

לסטר - ברייטון 2:2
ללסטר: מארק אולברייטון (38), הארווי בארנס (63). לברייטון: קאורו מיטומה (27), אוון פרגוסון (88).

ווסטהאם - אברטון 0:2
לווסטהאם: ג'ארוד בואן (34 ו-41)

צפו בתקציר ה-2:2 הנפלא בין לסטר לברייטון

תקציר: לסטר - ברייטון 2:2/ספורט1

המשך המחזור ה-21

לידס - ברנטפורד (ראשון, 16:00, ספורט1)
מנצ'סטר סיטי - וולבס (ראשון, 16:00, ספורט2)
ארסנל - מנצ'סטר יונייטד (ראשון, 18:30, ספורט1)
פולהאם - טוטנהאם (שני, 22:00, ספורט1)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully