וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלופ בטוח ש"אפשר לבנות על זה", צ'לסי מרוצה מהבכורה של מודריק

מנג'ר ליברפול ראה את נקודות האור ב-0:0 עם צ'לסי: "זה צעד קטן להמשך". פוטר על האוקראיני: "ראיתם את האיכויות שלו"

תקציר: ליברפול - צ'לסי 0:0/ספורט1

המפגש בין ליברפול וצ'לסי היום (שבת) הזכיר לכולם למה מדובר בשתי אכזבות העונה. במשחקו האלף בקריירת האימון, ראה יורגן קלופ את שחקניו מספקים עוד הופעה חלשה, ומסיימים ב-0:0 עם הבלוז, שהותיר את שתיהן רחוקות מכרטיס לליגת האלופות.

"היו לנו רגעים טובים, אבל לא הצלחנו להמשיך אותם", הודה קלופ. "נצטרך להיות מוכנים לעשות צעדים קטנים, וזה צעד קטן. שער נקי נגד צ'לסי, 0:0, צריך לקבל את זה. אפשר לבנות על זה להמשך. התגוננו עם הרבה תשוקה וסדר, שתי הקבוצות היו מאוד אגרסיביות".

ג'יימס מילנר הוסיף: "אנחנו תמיד רוצים לנצח בבית, אבל ברור לנו באיזה מצב אנחנו נמצאים כרגע, והדברים לא קלים. צריך להישאר יחד, להמשיך לעבוד קשה. אלה היו שתי קבוצות שלא בשיאן כרגע, היו לנו רגעים טובים מאוד ורשת נקיה זה צעד חשוב בכיוון הנכון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

מנגד, גם גרהאם פוטר היה שבע רצון. "חשבתי שההופעה שלנו היתה טובה", אמר. "אני מרוצה מהקבוצה, מהאנרגיה. תמיד קשה באנפילד, ותיקו בלי לספוג זה חיובי, אפשר להמשיך הלאה. במחצית הראשונה היינו חסרי מזל שלא כבשנו, אבל זה מה יש".

על מיכאילו מודריק, שרשם בכורה לא רעה בכלל לאחר שעלה מהספסל בדקה ה-55, אמר המנג'ר: "הוא לא שיחק כדורגל למשך תקופה מסוימת, אבל יכולתם לראות את האיכויות שלו, היינו צריכים קצת לשמור על הדקות שלו".

"זה מגרש קשה מאוד", הוסיף מייסון מאונט. "בסופו של דבר, די שלטנו במשחק. היינו צריכים לנצל את ההזדמנויות שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully