וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקמה מלאבסית: הפועל גברה 1:2 על מכבי בדרבי של פתח תקוה

ניצחון ראשון אי פעם של שחקניו של טסלפפה בליגת המשנה על היריבה העירונית משערים של דוידוב (27) ופרץ (79). טוקלומטי (3) העלה ליתרון שלא נשמר, דניאל (89) החמיץ מהנקודה הלבנה לאורחת. עירוני טבריה שמרה על הפסגה עם 2:2 מול הפועל רמת גן

תקציר ניצחונה של בית"ר ירושלים 6:7 בפנדלים על עירוני טבריה בשמינית גמר גביע המדינה/ספורט1

עם הזיכרון הצורב מהתבוסה 4:0 בדרבי הראשון, הפועל פתח תקוה רשמה הערב (שני) את ניצחונה הראשון בהיסטוריה על מכבי פתח תקוה בליגת המשנה. עירוני טבריה נותרה בפסגה אחרי 2:2 עם הפועל רמת גן, הפועל עפולה ואדומים אשדוד נפרדו ב-1:1.

שחקני הפועל פתח תקוה חוגגים. קובי אליהו
פרץ של אושר. שחקני הפועל פתח תקוה חוגגים/קובי אליהו
עוז פרץ, שחקן הפועל פתח תקוה חוגג. קובי אליהו
שער יקר והיסטורי. פרץ/קובי אליהו

הפועל פתח תקוה - מכבי פתח תקוה 1:2

רצף חמשת ההפסדים של המוליכה לשעבר הסתיים עם שלושה ניצחונות רצופים, כשהפועל פתח תקוה התקרבה אליה בטבלה. המארחת של דרבי המלאבס מעולם לא ניצחה את יריבתה העירונית בליגת המשנה, והעניינים התחילו רע מבחינתה עם שער מוקדם של עידן טוקלומטי (3) לאחר מסירת עומק נהדרת של מאור לוי בדרך ליתרון מוקדם של מכבי פתח תקוה. המארחת של הדרבי חזרה למשחק בדקה ה-27 עם בעיטה חדה של עידו דוידוב לפינה הימנית של דני עמוס בדרך להשוות את התוצאה. עוד לפני הירידה למחצית, מכבי פתח תקוה איבדה את מוטי ברשצקי וטל בן חיים שנפצעו והוחלפו וראתה בדקה ה-79 את עוז פרץ כובש והופך את התוצאה בדרך ליתרון של הפועל. עשר דקות לאחר מכן, מכבי פתח תקוה קיבלה הזדמנות פז להשוות עם עבירה של עומר כץ שניסה לאגרף כדור גובה ופגע במאור לוי, השופט הצביע על הנקודה הלבנה. שלו דניאל ניגש לבעוט את הפנדל, כץ הדף והשאיר את שלושת הנקודות הראשונות של הפועל פתח תקוה אי פעם בדרבי בליגת המשנה במשחק דרמטי עם שוויון נקודות מהיריבה העירונית מהמקום השני.

מהלך המשחק:

דקה 3: גול! כדור עומק נפלא של מאור לוי מצא את עידן טוקלומטי שדהר עד השער של עומר כץ ובעט כדור מדויק לפינה. 0:1 למכבי פתח תקוה!

דקה 27: גול! עידו דוידוב ניצל בלאגן בהגנת מכבי ובעט כדור חד ושטוח מחוץ לרחבה של דני עמוס בדרך להשוות את התוצאה. 1:1 בדרבי של פתח תקוה!

דקה 79: גול! מהלך קבוצתי נפלא הסתיים בחילופי מסירות בין דוידוב לעוז פרץ שבעט בנגיעה מחוץ לרחבה של עמוס כדור שטוח ומדויק בדרך למהפך - 1:2 להפועל פתח תקוה!

דקה 89: עומר כץ יצא לכדור גובה יחד עם מאור לוי, ניסה לאגרף את הכדור ופגע בקשר שקיבל פנדל! שלו דניאל ניגש לנקודה הלבנה, אבל השוער של הפועל פתח תקוה הציל ושמר על היתרון של קבוצתו! עדיין 1:2 להפועל פתח תקוה.

עידן טוקלומטי, שחקן מכבי פתח תקוה. קובי אליהו
שער מוקדם של החלוץ הצעיר. טוקלומטי וברשצקי/קובי אליהו
טל בן חיים, שחקן מכבי פתח תקוה. קובי אליהו
חגגו מוקדם מדי. בן חיים וטוקלומטי/קובי אליהו
עידו דוידוב, שחקן הפועל פתח תקוה. קובי אליהו
שער שוויון נהדר. דוידוב חוגג עם שחקני הפועל פתח תקוה/קובי אליהו
עומר כץ, שוער הפועל פתח תקוה. קובי אליהו
הצלת פנדל קריטית. עומר כץ חוגג עם חבריו/קובי אליהו

הפועל רמת גן - עירוני טבריה 2:2

האורחת מטבריה רוצה לרשום עלייה שנייה ברציפות, הפעם לליגת העל, וחיפשה את שלושת הנקודות להתקדם למטרה הזאת באצטדיון רמת גן. כבר בדקה השלישית חלאופילו פלייטר העלה את הפועל רמת גן ליתרון עם בעיטה לחיבורים של תומר ליטבינוב. בתוספת הזמן של המחצית הראשונה חוליו סזאר קיבל הגבהה נפלאה מנהוראי יפרח ונגח בכדור קשתי את השוויון של טבריה לפני הירידה לחדרי ההלבשה. בדקה ה-77 המהפך של טבריה הושלם עם דחיקה מקרוב של אופיר מזרחי, אך תוך שתי דקות עומרי שמיר שיגר כדור אדיר למשקוף ופנימה בדרך ל-2:2. טבריה נותרה בפסגת הטבלה, רמת גן נותרה במקום ה-13.

מהלך המשחק:

דקה 3: גול! חלאופילו פלייטר קיבל כדור רוחב נהדר ובעט בעוצמה לחיבורים של תומר ליטבינוב. 0:1 להפועל רמת גן!

דקה 45+3: גול! הגבהה של נהוראי יפרח מצאה את הראש של חוליו סזאר שנגח כדור קשתי שעלה מעל השוער ונכנס לרשת. 1:1 ברמת גן!

דקה 77: גול! מתנאל טדיסה העביר כדור רוחב לרחבת רמת גן, שם נמצא אופיר מזרחי שדחק מקרוב וקבע מהפך - 1:2 לעירוני טבריה!

דקה 79: גול! עומרי שמיר קיבל כדור ובעט פצצה שפגעה במשקוף ונכנסה פנימה! שוויון מהיר של רמת גן - 2:2 במשחק נהדר!

רומן הבראן, שחקן הפועל עפולה. מאור אלקסלסי
שמרה על הביתיות, אך לא ניצחה את האחרונה. הבראן/מאור אלקסלסי

הפועל עפולה - הפועל אדומים אשדוד 1:1

האחרונה בטבלה, עם נקודה אחת בלבד כאורחת, הגיעה למגרש בו אף קבוצה ביתית לא הפסידה עדיין העונה. בדקה ה-14 יהאב אבו אלשיך הוריד כדור לרועי אלימלך שבעט מקצה הרחבה של אשדוד כדור אדיר לחיבורים של מתן זלמנוביץ' בדרך ל-0:1 של עפולה. בדקה ה-39 כדור קרן של רועי פדידה מצא את הראש של איסק פפואה שנגח בעוצמה את השוויון.

מהלך המשחק:

דקה 14: גול! יהאב אבו אלשיך הוריד כדור על קצה רחבת ה-16 של אשדוד לרועי אלימלך שבעט כדור יוצא מן הכלל לחיבורים של מתן זלמנוביץ' בדרך ל-0:1 של הפועל עפולה!

דקה 39: גול! כדור קרן של רועי פדידה מצא את הראש של איסק פפואה שנגח בעוצמה את השוויון. 1:1 בעפולה!

תוצאות משחקי יום שישי:

הפועל אום אל פאחם - בני יהודה 1:0
מכבי קביליו יפו - הפועל עכו 0:1
הפועל ראשון לציון - הפועל נוף הגליל 1:2
הפועל ניר רמת השרון - מכבי אחי נצרת 1:1
מ.ס. כפר קאסם - הפועל כפר סבא 1:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully