וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולנסיה ואתלטיקו מדריד עלו לרבע גמר גביע המלך, בטיס הודחה

עודכן לאחרונה: 19.1.2023 / 0:43

העטלפים לא התקשו ב-0:4 על ספורטינג חיחון עם צמד של קבאני. הקולצ'ונרוס נהנו משערים של מוראטה ויורנטה בדרך לשלב הבא. מחזיקת הגביע הודחה בפנדלים אחרי 2:2 עם אוסאסונה

תקציר: לבאנטה - אתלטיקו מדריד 2:0/ספורט 1

שלב שמינית הגמר בגביע המלך הספרדי המשיך הערב (רביעי) עם הניצחון 0:1 של אתלטיקו מדריד על לבאנטה, בעוד אוסאסונה חזרה פעמיים מפיגור וניצחה 2:4 בפנדלים את בטיס שאיבדה את התואר. קודם לכן, ולנסיה הביסה 0:4 את ספורטינג חיחון ואתלטיק בילבאו גברה 0:1 על אספניול בדרך לשלב הבא.



אחרי הסופרקופה: ברצלונה מול סאוטה מהליגה השלישית, ריאל אצל ויאריאל
סנסציה: קרמונזה העיפה את נאפולי מהגביע בתום דו קרב פנדלים
ממפיס נעדר מאימון ברצלונה. בספרד טוענים: המעבר לאתלטיקו קרוב לסגירה

אלברו מוראטה, שחקן אתלטיקו מדריד. GettyImages
הסתדרו מול הקבוצה מליגת המשנה בספרד. שחקני אתלטיקו מדריד חוגגים/GettyImages

לבאנטה - אתלטיקו מדריד 2:0

הקולצ'ונרוס הצטרפו לשאר קבוצות הלה ליגה בשלב הבא עם ניצחון חוץ דחוק מול המועדון מליגת המשנה בספרד. במשך 53 דקות לבאנטה תסכלה את שחקני ההתקפה של צ'ולו סימאונה, עד שאנחל קוראה המחליף מצא את מרכוס יורנטה בכדור עומק נהדר, הקשר הספרדי המשיך במסירת רוחב לאלברו מוראטה שכבש מקרוב (54) את השער היקר של האורחים. בתוספת הזמן של המשחק מרכוס יורנטה השלים שער בעצמו וחתם את תוצאת המשחק עם הכרטיס לרבע גמר גביע המלך.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אלברו מוראטה, שחקן אתלטיקו מדריד. GettyImages
כבש בסיום מהלך קבוצתי נפלא. מוראטה/GettyImages

ספורטינג חיחון - ולנסיה 4:0

הקבוצה מהחלק התחתון של ליגת המשנה בספרד קיוותה להפתיע את קבוצת הפאר מהלה ליגה הראשונה, אך הסיפור נגמר כבר במחצית הראשונה. אדינסון קבאני פתח את החגיגה (10) עם כדור שפגע בשחקן הגנת חיחון ונכנס לרשת. אנדרה אלמיידה סיפק מסירה נפלאה לג'סטין קלייברט בדקה ה-21 בדרך ל-0:2 והחלוץ האורוגוואי השלים צמד לפני הירידה למחצית (39) עם נגיעה מושלמת. בדקה ה-64 הוגו דורו מצא את דיאס לינו במסירה נפלאה, והחלוץ לא התבלבל וכבש את הרביעי של ולנסיה בדרך לרבע גמר הגביע.

אדינסון קבאני, חלוץ ולנסיה. Manuel Queimadelos, GettyImages
כיכב עם צמד בדרך לרבע הגמר. קבאני/GettyImages, Manuel Queimadelos

בטיס - אוסאסונה 2:2 (4:2 בפנדלים)

הקרב המסקרן בין המארחת מהמקום השישי בליגה הספרדית לאורחת מהמקום השביעי הבטיח הרבה וקיים עם דרמה ענקית. אחרי מחצית ראשונה מאופסת, וויליאם קרבאליו (62) העלה את מחזיקת הגביע הנוכחית ליתרון. כדור שהורחק מרחבת אוסאסונה הגיע לקשר הפורטוגלי שבעט מחוץ לרחבה כדור חזק לרשת של סרג'יו הררה. בתוספת הזמן דויד גרסיה (90+1) השווה בדרמטיות עם נגיחה נהדרת ושלח את המשחק להארכה. בדקה ה-103 התקפה מתפרצת קטלנית של מחזיקת הגביע הסתיימה עם מסירה מקרוב של בורחאס איגלסיאס ליוסוף סאבאלי שדחק מקרוב והחזיר את היתרון לירוקים-לבנים. עם פתיחת החצי השני של ההארכה, כדור ארוך נשלח לכיוונו של רובן גרסיה שניצל טעות בהגנת המארחת ובעט לפינה של קלאודיו בראבו בדרך ל-2:2 ודו קרב מהנקודה הלבנה. הקפטן, סרחיו קנאלס וגיידו רודריגס החמיצו ומחזיקת הגביע הודחה כבר בשמינית הגמר.

דויד גרסיה, שחקן אוסאסונה. GettyImages
ניצחון דרמטי על מחזיקת הגביע. גרסיה ושחקני אוסאסונה חוגגים/GettyImages

אתלטיק בילבאו - אספניול 0:1

אחרי ההפסד בדרבי הבאסקי לריאל סוסיאדד במסגרת הליגה הספרדית, בילאו רצתה להתאושש על חשבון הקבוצה מברצלונה. הבאסקים שלטו לאורך כל המשחק ועלו בצדק לשלב הבא. אוסקר דה מרכוס (27) הכניע חואן גרסיה בבעיטה לפינה הימנית והבטיח את המשך המסע של המארחת לעבר גמר גביע ראשון אחרי שנתיים.

אוסקר דה מרכוס, שחקן אתלטיק בילבאו. GettyImages
שער ניצחון מוקדם. דה מרכוס חוגג עם שחקני בילבאו/GettyImages

משחקי יום חמישי בגביע המלך הספרדי:

סאוטה - ברצלונה (21:00, ספורט3)
ויאריאל - ריאל מדריד (22:00, ספורט4)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully