וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנסציה: קרמונזה העיפה את נאפולי מהגביע בתום דו קרב פנדלים

נועלת הטבלה בסרייה A, שלא ניצחה אף משחק ליגה העונה, סחטה 2:2, שרדה הארכה כשהיא ב-10 שחקנים ועלתה בסופו של דבר לרבע הגמר על חשבון מי שנראית כמו האלופה שבדרך. לובוטקה היה היחיד שהחמיץ בבעיטות מ-11 מטר. בספרד: סוסיאדד וסביליה עלו לרבע

תקציר: נאפולי - קרמונזה 7:6 (אחרי פנדלים)/ספורט1

דרמה גדולה באיטליה. נאפולי מחצה את יובנטוס 1:5 בסוף השבוע בליגה, אבל הערב (שלישי) מוליכת הסרייה A עפה מהגביע על ידי קרמונזה שבמקום האחרון בליגה, הקבוצה שלא ניצחה אף משחק העונה בסרייה A ושאף נותרה ב-10 שחקנים במהלך ההארכה, אך חגגה בתום בעיטות הכרעה מ-11 מטר.

לא רק באיטליה נערכו הערב משחקי גביע, אלא גם בספרד ששם ריאל סוסיאדד הפכה ללעולה הראשונה לרבע גמר גביע המלך, אחרי שניצחה בביתה את מאיורקה. לאחר מכן, סביליה שמסובכת קשות בתחתית "לה ליגה", הצטרפה אליה בזכות ניצחון דחוק על אלאבס.

ויקטור אוסימן, חלוץ נאפולי. Francesco Pecoraro, GettyImages
אין מילים. אוסימן ונאפולי עפו במפתיע/GettyImages, Francesco Pecoraro

נאפולי - קרמונזה 7:6 (2:2 בתום 120 דקות)

מי היה מאמין שתירשם דרמה כה גדולה בשמינית גמר הגביע האיטלקי בין נאפולי לקרמונזה. מוליכת הסרייה A, מי שנראית כמו האלופה שבדרך, אירחה את נועלת הטבלה לקרב קצוות שהציפייה הייתה שיסתיים בניצחון קליל לזכות המארחת מול הקבוצה שעדיין לא ניצחה העונה בליגה, אך ספאלטי ביצע מהפכה בהרכב, ספג שוויון דרמטי בדקה ה-87 ובסופו של דבר מצא את עצמו מחוץ לגביע.

צ'רלס פיקל הימם את יושבי האצטדיון על שם דייגו ארמנדו מראדונה בנאפולי בחלוף 18 דקות משריקת הפתיחה, אלא שהמהפך של המקומיים הושלם תוך שלוש דקות על ידי ז'ואן ז'סוס (30) וג'ובאני סימאונה (33). נראה היה שנאפולי תשמור על היתרון עד להבטחת הכרטיס לשלב הבא, אולם בדקה ה-87 הגיע הגנאי הצעיר פליקס אפנה ג'יאן, החלוץ בן ה-19 שהכניע את אלכס מרט ושלח את המשחק להארכה.

במהלך המשחק העלה ספאלטי מהספסל מספר כוכבים שזכו למנוחה וביניהם ויקטור אוסימן ומתאו פוליטאנו, אך הורגש מאוד חסרונו של הכוכב הגאורגי חביצ'ה קברצחליה שזכה למנוחה לא היה בסגל. הלחץ רק הלך וגבר ככל שנקפו הדקות, אך נאפולי לא השכילה להבקיע את השער השלישי - גם לא ב-20 הדקות האחרונות של ההארכה שבהן האורחת נותרה בחיסרון מספרי עקב כרטיס צהוב שני ואדום שספג לאונרדו סרניקולה. אוסימן כמעט כבש בנגיחה בדקה ה-120 בגשם שוטף, אבל המשחק נכנס לפנדלים.

תחת גשם שוטף, רעמים וברקים, ניגשו הצדדים לבעיטות הכרעה מ-11 מטר והיחיד שהחטיא היה סטניסלב לובוטקה הסלובקי שכלל לא מצא את המסגרת. ג'יאן, ששלח את המשחק להארכה, אמר תודה, דייק בפנדל החמישי וקרמונזה חוגגת העפלה סנסציונית. ברבע הגמר היא תארח את רומא.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן ריאל סוסיאדד, רוברט נבארו, נאבק עם שחקן מאיורקה, רודריגו בטאגליה. Ion Alcoba/Quality Sport Images, GettyImages
רוברט נבארו (ימין) שוב כבש עבור ריאל סוסיאדד בגביע המלך/GettyImages, Ion Alcoba/Quality Sport Images

ריאל סוסיאדד - מאיורקה 0:1

הקבוצה הבאסקית לא עוצרת מאז פגרת המונדיאל וסופרת כבר שישה ניצחונות רצופים בכל המסגרות. הערב ריאל סוסיאדד עשתה זאת הודות לרוברט נבארו הצעיר, ששמר על קצב כיבושים נפלא במפעל השני בחשיבותו בספרד. הקשר ההתקפי בן ה-20, שבדרך כלל עולה כמחליף בליגה, הבקיע בדקה החמישית את שערו הרביעי בארבעה משחקי גביע ומדורג שני בטבלת הכובשים בצוותא עם שלושה שחקנים נוספים, מאחורי קיקה מאוססונה שכבש אחד יותר וישחק מחר נגד בטיס.

שחקני סביליה חוגגים שער עם איבן ראקיטיץ'. Angel Martinez, GettyImages
ראקיטיץ' כבש והעלה את סביליה שלב בגביע, למרות הכל/GettyImages, Angel Martinez

אלאבס - סביליה 1:0

למרות שהשיגה את הכרטיס לרבע הגמר, קבוצתו של חורחה סמפאולי הראתה פעם נוספת מדוע היא שקועה בתחתית הליגה הספרדית עם ניצחון אחד בשמונת המחזורים האחרונים. גם מול יריבה מליגת המשנה, שהפסידה שם בחמישה מששת המשחקים האחרונים, סביליה התקשתה ועברה את המשוכה רק בזכות שער בודד של איבן ראקיטיץ' בדקה ה-48. בשבת מחכה לאנדלוסים קרב תחתית חשוב נגד קאדיס.

צפו בתקציר הניצחון של סוסיאדד על מאיורקה בדרך לרבע הגמר

תקציר: ריאל סוסיאדד - מאיורקה 0:1/ספורט1

משחקי יום רביעי בגביע המלך:

ספורטינג חיחון - ולנסיה (20:00)
אתלטיק בילבאו - אספניול (21:00, ספורט3)
בטיס - אוססונה (22:00, ספורט4)
לבנטה - אתלטיקו מדריד (22:00, ספורט3)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully