וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איביץ' בריאיון בלעדי: "לעולם לא הייתי מציב אולטימטום למיטש גולדהאר"

18.1.2023 / 13:50

השיחה האחרונה עם השחקנים ("הם הופתעו מהרגשות שהבעתי שם"), התיקו בטדי השבוע ("ראיתי את העוול שעשו השופטים וסגרתי את הלפטופ בכעס") והיחסים עם מיטש גולדהאר ("נפרדנו בצורה הכי מכובדת שיש"). ולאדן איביץ' סוגר שבוע עם קרסנודר ומדבר לראשונה

תקציר המשחק: בית"ר ירושלים - מכבי תל אביב 2:2/ספורט1

כבר שישה ימים שוולאדן איביץ' בדובאי. ישראלים רבים נוחתים שם מדי יום לנופש. הוא הגיע לעבוד. קרסנודר, הקבוצה בה חתם, התחילה את מחנה האימונים שלה לקראת חידוש הליגה הרוסית בחודש הבא בדובאי ועבורו זה הביקור השני בנסיכות המפרץ. "הייתי כאן לפני 21 שנה כשחקן של פרטיזן בלגרד", סיפר הבוקר בריאיון בלעדי לוואלה! ספורט. "אבל הדברים כאן השתנו לגמרי. לא יצא לי להיות כאן מאז. המקום נראה מדהים". הלו"ז שלו עם קרסנודאר מאוד צפוף. יש לו עוד כמה ימי אימונים בדובאי ואז הקבוצה תעבור לאבו דאבי לטורניר הכנה עם עוד שלושה מועדונים רוסיים שנמצאים גם הם במחנה אימונים בדובאי. בינתיים איביץ' לומד את הקבוצה החדשה שלו ודואג לרדת לפרטים הקטנים כפי שנהג לעשות כשהיה במכבי תל אביב.

אבל האמת היא שהראש של איביץ' עוד לא לגמרי רק עם קרסנודר. הוא עוד לא התנתק ממכבי תל אביב. "שלשום פיניתי לי זמן בערב כדי לצפות במשחק של מכבי בטדי", סיפר. "פתחתי את הלפטופ בחדר כדי לראות את המשחק ואחרי 30 דקות סגרתי בכעס ולא רציתי לראות. לא יכולתי לראות ששוב עושים עוול. גם פנדל וגם כרטיס אדום? על מה? ממתי מענישים פעמיים? מה עשה דרק לוקאסן שמכבי גם היתה צריכה לקבל כרטיס אדום וגם פנדל? אני לא חושב שהיה בכלל פנדל, אבל אם כבר הם החליטו על פנדל, למה גם כרטיס אדום? זו לא פעם ראשונה שמקפחים את מכבי. זה קרה לי גם בעונה הראשונה וגם בעונה השנייה. בשתי האליפויות זה קרה שמכבי קופחה. ברגע שראיתי את ההחלטה הזו, סגרתי את המחשב. לא יכולתי כבר לראות את המשחק".

מכבי ת"א מתאוששת: "ניצחון על מכבי חיפה ישנה את פני התמונה"
מכבי חיפה תקבל 500 אלף יורו מאוסקה. לביא עוד לא סגר את החוזה

ולאדן איביץ'. ניב אהרונסון, ניב אהרונסון
עדיין חי ונושם את מכבי תל אביב. איביץ'/ניב אהרונסון, ניב אהרונסון

איביץ' עזב את ישראל ביום חמישי לפני שבועיים. תחילה טס עם רעייתו וילדיו שהיו כאן בביקור בישראל, לביתם בסלוניקי לכמה ימים. יומיים לאחר העזיבה מכבי תל אביב שיחקה מול מ.ס. אשדוד. אייטור קראנקה הוביל אותה על הדשא לניצחון במשחק הבכורה על מ.ס. אשדוד. שלשום כאמור כבר איבדה מכבי תל אביב שתי נקודות יקרות בתיקו בירושלים ולמשחק העונה ביום שני מול מכבי חיפה, היא תגיע כשהיא בפער של שמונה נקודות מהאלופה. "שום דבר לא נגמר", אומר איביץ'. "מכבי תל אביב בנויה למשחקים כאלה ואני מאמין מאוד בקבוצה. מאמין בשחקנים האלה אותם אני מכיר כל כך טוב. אני אופטימי ומשוכנע שאפשר לצמצם את הפער".

עד היום מספרים השחקנים שהם לא ישכחו את השיחה האחרונה שלך איתם בבלומפילד כשהודעת שאתה עוזב.

"יכול להיות שחלקם לא רגילים לראות ממני גם את הצד הזה עם הרגשות, אבל זה מי שאני. הייתי בדיוק מי שאני והיה לי קשה. זו שיחה שהם לא ישכחו, אבל גם אני לא אשכח לעולם. כל הימים האלה מאז שהכל פורסם ועד שנפרדתי מהם, היו ימים קשים. דיברתי מספיק על הסיבות לעזיבה ואמרתי את הכל בפתיחות גם לשחקנים וגם לכם בבלומפילד".

ברוסיה פורסם בימים האחרונים שהצבת אולטימטום למיטש גולדהאר. שאמרת לו שאם הוא לא משחרר אותך לקרסנודר, אתה לא עולה למשחק הגביע מול סכנין.

"אני שומע את זה ממך לראשונה. לא ידעתי שפורסם שקר כזה. אני כאן בדובאי מנותק מהתקשורת ולא מכיר את הפרטים".

היה משהו דומה?

"לא יכול להיות דבר כזה בחיים. זה שקר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
ולאדן איביץ'. ניב אהרונסון, ניב אהרונסון
"אולטימטום למכבי תל אביב? זה שקר"/ניב אהרונסון, ניב אהרונסון

גם במכבי תל אביב אומרים שמעולם לא אמרת דבר כזה.

"אתה יכול לשאול את ברק, את שרון, את ג'ק, את יואב זיו מה הייתי עד הרגע האחרון. אני יכול להגיד דברים כאלה למיטש גולדהאר שהיה איתי הכי הוגן שיש במשך השנתיים וחצי שעבדתי בסך הכל אצלו במכבי תל אביב? לעולם לא אעשה דבר כזה ולעולם לא אציב אולטימטום למיטש. לא הייתי עושה את זה לעולם. רק מי שלא מכיר אותי, יכול לכתוב עלי דבר כזה. ניהלתי מספר שיחות עם מיטש וג'ק על העזיבה שלי ומעולם לא עלה בכלל במוחי להגיד דבר כזה נורא. זה בדיוק ההפך ממי שאני. עזבתי את מכבי תל אביב בצורה הכי מכובדת שאפשר. ברור שזה לא היה קל לכולם, אבל דברים כאלה קורים ואני באמת מאחל מכל הלב שמכבי תל אביב תצליח בלעדיי והלוואי שהיא תזכה באליפות. אני אהיה תמיד אוהד של מכבי תל אביב ואדבר עליה רק טוב בכל העולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully