וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א מתאוששת: "ניצחון על מכבי חיפה ישנה את פני התמונה"

עודכן לאחרונה: 18.1.2023 / 11:02

שחקני הקבוצה זכו ליום חופש ומחר יחלו בהכנות למשחק העונה בשני. גורם: "שום דבר לא גמור במאבק האליפות". דוידזאדה צפוי לפתוח במקום יונתן כהן, קראנקה יחליט אם להמשיך עם 3 בלמים או לעבור לקו של 4 ללא לוקאסן המורחק

שחקני מכבי תל אביב זכו היום (שלישי) ליום חופש כמתוכנן על פי לוח הזמנים השבועי שלהם ומחר יחלו בהכנות למשחק העונה ביום שני בבלומפילד מול מכבי חיפה. אחרי הסערה בטדי שלשום עם תחושת הקיפוח על הפנדל והכרטיס האדום שנזקף לחובת דרק לוקאסן, בקרית שלום ביקשו מהשחקנים להתקדם הלאה ולא לעסוק עוד באירועי המשחק מול בית"ר ירושלים.

באימון הבוקר אתמול שוחח אייטור קראנקה בקצרה עם השחקנים ופירגן להם על המאמץ שהשקיעו בעשרה שחקנים ועל כך שלא הורגש במשך דקות רבות שהם בחיסרון מספרי. גורמים בקבוצה שוחחו עם חלק מהשחקנים והחמיאו לאופי שהפגינה הקבוצה אחרי שהיתה פעמיים בפיגור. יחד עם זה מבינים במכבי תל אביב שכדי לנצח את מכבי חיפה, צריך להיראות הרבה יותר טוב כבר מהדקה הראשונה ולהשאיר את הכל על הדשא.

אייטור קראנקה, מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
ניצחון ביום שני יהווה פיצוי הולם למעידה בטדי. קראנקה/דני מרון

"המשחק בטדי הסתיים ולהתעסק בו, לא יחזיר לנו את שתי הנקודות שאיבדנו ולא יביא לכך שלוקאסן יוכל לשחק מול מכבי חיפה", אמר הבוקר גורם במועדון. "הראש של כולם במשחק מול מכבי חיפה ועם כל זה שנפתח פער של שמונה נקודות, ניצחון יכול לשנות את פני התמונה. הדברים עדיין תלויים בנו ושום דבר לא גמור במאבק האליפות".

קראנקה יצטרך להחליט אם להמשיך במערך של שלושה בלמים או לעבור לקו של ארבעה שחקני הגנה. את דרק לוקאסן איבדה מכבי תל אביב למשחק הכי חשוב שלה העונה והספרדי יצטרך למצוא את הפתרון הכי נכון. יונתן כהן שיצא אתמול בפוסט מהלב על כך שהוא מודע לכך שאינו מספיק טוב, יירד לספסל ובמקומו יפתח על הקו השמאלי אופיר דוידזאדה שהתאושש די מהר מהפציעה שלו וכבר עורך אימונים מלאים. בקבוצה מעודדים מהכושר של ערן זהבי שחזר מפגרת המונדיאל חד מול השער.

מכבי תל אביב העבירה למכירה עבור אוהדי מכבי חיפה 2,850 כרטיסים. לקבוצה יש 22,500 מנויים כך שביחד עם שטחי חציצה בין הקהלים, הזמנות שצריך לחלק ועוד כרטיסים שמחוייבת הקבוצה להעביר יהיו בבלומפילד למעלה מ-26 אלף צופים ביום שני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully