וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה תקבל 500 אלף יורו מאוסקה. לביא עוד לא סגר את החוזה

18.1.2023 / 12:04

האלופה סגרה את תנאי העברתו של השחקן, שצריך לסגור פרטים אחרונים. גורם: "הסיפור זה לא המשחק או ההבטחה שהוא ישחק מול מכבי תל אביב, אלא שאין סיכום סופי". שריף כיוף חזר מהשאלה וישמש כשוער השני

תקציר: מכבי חיפה - הפועל ירושלים 1:2/ספורט1

מכבי חיפה וגמבה אוסקה סיכמו על מכירת נטע לביא תמורת 500 אלף יורו, אבל השחקן עדיין לא סגר את החוזה שלו ביפן, כך שהעסקה עוד בשלבי המתנה. האלופה סיימה את החלק שלה בסיפור כשהגיעה לסיכום על הסכום שתקבל מאוסקה. אבל כדי שהמהלך יושלם צריך לביא עוד לסגור כמה פרטים אחרונים בחוזה. בכל מקרה אומרים במכבי חיפה שההמתנה הזו לא צריכה לפגוע בהתאקלמות של הקשר ביפן. "הם רק בהכנות לעונה ובאימוני טרום עונה לבניית כושר גופני וכושר משחק", אומרים במועדון הירוק. "ונטע לעומת זאת בשיא הכושר שלו. לכן אין שום בעיה עם העובדה שהוא עוד לא הגיע לשם".

בסביבת לביא אומרים הבוקר שהעזיבה שלו ליפן אינה קשורה למשחק של מכבי חיפה מול מכבי תל אביב ביום שני. "הסיפור זה לא המשחק או ההבטחה שהוא ישחק מול מכבי תל אביב. הסיפור הוא שאין עדיין סיכום סופי עם אוסקה על כל מה שצריך לסגור בחוזה מורכב כזה", אומרים בסביבת לביא.

נטע לביא, שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
"הסיפור זה לא המשחק או ההבטחה שהוא ישחק מול מכבי תל אביב". נטע לביא/ברני ארדוב

שריף כיוף חזר מהשאלה

הקבוצה נערכה לכך שבועות ארוכים וכבר בשבוע שעבר פרסמנו על כך, אבל הבוקר (רביעי) זה נהיה רשמי: השוער שריף כיוף סיים את תקופת ההשאלה בהפועל עפולה וחזר לסגל מכבי חיפה.

בעקבות פציעת ג'וש כהן, על אף שהאחרון מגביר קצב ושב לאימונים חלקיים לאחרונה, במכבי חיפה החליטו להשיב לסגל את השוער בן ה-22 שהיה בעפולה בשנה וחצי האחרונות במטרה לצבור דקות משחק, וכעת ישמש גיבוי לרועי משפתי שעומד בין הקורות מאז פציעת האמריקאי. אגב, כיוף היה חלק ממחנה האימונים של מכבי חיפה בקיץ ורק לאחר מכן חזר לעפולה לחצי עונה נוספת בהשאלה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
פאבלו גונסאלס, קשר הפועל תל אביב מול שריף כיוף שוער הפועל עפולה. דני מרון
מעפולה בחזרה למכבי חיפה. כיוף/דני מרון

המנהל המקצועי של מכבי חיפה, גל אבלרמן, אמר לאתר הרשמי של המועדון: "שמחים להודיע על חזרתו של שריף כיוף לסגל הקבוצה. שריף שיחק בעונה וחצי האחרונות באופן רציף בהפועל עפולה והיה דמות מפתח בשיתוף הפעולה בין המועדונים, שיתוף שהוביל להצטרפות שני שחקנים לסגל בחלון זה. עקבנו בצורה אדוקה אחרי שריף והתפתחותו המקצועית ואנו רואים בחזרה שלו, צעד קדימה בהתפתחות שלו כשוער וכמובן חיזוק לסגל הקבוצה. ברוך השב שריף ובהצלחה!".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully