וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארתור רודקו יחתום בבית"ר ירושלים, שיחה נוספת תיערך עם גררו

18.1.2023 / 10:20

השוער האוקראיני אמור להשלים היום את מעברו בהשאלה מחרקוב, ישתכר כ-12 אלף יורו בחודש. בקבוצה מקווים להגיע עם הפנמי לסיכום על התרת חוזהו

תקציר המשחק: בית"ר ירושלים - מכבי תל אביב 2:2/ספורט1

השוער האוקראיני ארתור רודקו צפוי להצטרף היום (רביעי) רשמית לבית"ר ירושלים, כאשר יחתום על חוזה עד לתום העונה עם אופציה לעונה נוספת.

כל הטיוטות בין הצדדים הוחלפו אתמול והיום אמורה להתבצע החתימה הרשמית. רודקו ירוויח כ-12 אלף יורו בחודש, אם בית"ר תרצה אותו לעונה נוספת, שכרו יגדל ב-10% והקבוצה מהבירה תשלם לחרקוב 50 אלף דולר עבור השאלה נוספת.

השוער האוקראיני ארתור רודקו. Maurizio Lagana, GettyImages
אמור להשלים היום את מעברו לבית"ר. רודקו/GettyImages, Maurizio Lagana

כדי לנסות להתחזק בשחקן זר נוסף אחרי רודקו והבלם סרגיי בורודין שהגיע ארצה שלשום, בבית"ר ישוחחו שוב עם אדוארדו גררו בניסיון להתיר את חוזהו. בבית"ר היו רוצים לראות את פרדי פלומן בעמדה זאת, אך הסיטואציה סבוכה כרגע ונבדקת גם האופציה לצרף ישראלי לעמדה, על אף השוק הדל, כאשר שמותיהם של דן ביטון ועוז בילו על הפרק. בנוגע לראשון, שכרו במכבי תל אביב מונע את התקדמות המו"מ בשלב זה.

בצד הכלכלי, במועדון מרוצים מהעובדה שמעל 16 אלף כרטיסים נרכשו למשחק נגד מכבי תל אביב, בנוסף ל-6,000 מנויים .עד עתה ההכנסות ממכירת מינויים וכרטיסים גדולה משמעותית מהצפי בקיץ ובמועדון מקווים כי המגמה תימשך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully