וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בורודין נחת ויגיע לטדי, בית"ר ירושלים מכינה ויזה לרודקו

16.1.2023 / 15:00

עסקת ההשאלה של השוער ממטליסט חרקוב צפויה להיחתם ביממה הקרובה, הבלם הרוסי בארץ. המסר לחוגי: לא נמתין עוד הרבה זמן

תקציר ה-1:1 הדרמטי של הפועל ירושלים מול בית"ר ירושלים/ספורט1

עסקת השאלתו של השוער ארתור רודקו ממטליסט חרקוב לבית"ר ירושלים, צפויה להיחתם היום (שני). למעשה, העיכוב בימים האחרונים נבע מהעובדה כי הקבוצה אליה הושאל השחקן מחרקוב, לך פוזנן, צריכה לשחררו בחזרה לחרקוב ונציגיה שהו בסוף השבוע במחנה אימונים. היום אמורים הפולנים להעביר את השחרור לאוקראינים וההסכם ייחתם בצורה מסודרת, כאשר רודקו יגיע בקרוב לישראל אך יעמוד לרשות יוסי אבוקסיס רק החל מה-1 בפברואר. בבית"ר כבר החלו לעבוד על הפרטים להוצאת ויזה לשחקן, שיחתום עד לתום העונה עם אופציה לעונה נוספת. השחקן ירוויח כ-12 אלף יורו לחודש עד לתום העונה.

סרגיי בורודין נחת בישראל היום בצהריים והוא יעבור בדיקות רפואיות ויחתום רשמית על חוזהו. השחקן שיחק את משחקו האחרון באוקטובר ולא נמצא במסגרת מסודרת כבר חודשיים, כך שבבית"ר לוקחים בחשבון שיידרשו לפחות שבועיים כדי להכניס אותו לכושר ראוי. הבלם שיגיע למשחק נגד מכבי תל אביב הערב, אמר: "למדתי את ההיסטוריה של בית"ר, אני יודע שיש לה 6 אליפויות ו-7 גביעים. אני רוצה לעזור להגנה להיות טובה יותר".

הפערים עם דור חוגי עדיין קיימים ובבית"ר לא מתכוונים להמתין מעבר לאמצע השבוע הנוכחי, בתקווה שהשחקן יחתום.

סרגיי בורודין שחקן בית"ר ירושלים. בית"ר ירושלים, אתר רשמי
יש בלם חדש. בורודין/אתר רשמי, בית"ר ירושלים

נכון לאתמול, כ-19 אלף איש הבטיחו מקומם בטדי במשחק הערב, מתוכם קרוב ל-8,000 אוהדי מכבי תל אביב. בסך הכל, מעל 20 אלף איש צפויים להגיע. יוסי אבוקסיס יחליט היום סופית בנוגע ל-11 שיפתחו, כאשר בכל מקרה יפתחו חמישה שחקני הגנה. אבישי כהן ולי און מזרחי יפתחו באגפים. במועדון יבדקו פעם נוספת עם מכבי חיפה את אופציית ינון אליהו. חזרתו של דניאל סונדגרן לפעילות עשויה לגרום לחיפה לשנות את החלטה מלפני שבועיים, לפיה אליהו לא ישוחרר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully