וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן ביטון מועמד לעבור לבית"ר. דור תורג'מן קיבל סירוב

17.1.2023 / 13:20

הקשר שמיעט לשחק אצל איביץ' נותר מחוץ לסגל מכבי תל אביב גם אצל קראנקה, ומעוניין לצאת בהשאלה לקבוצה בפרופיל גבוה. עוד לא ברור כיצד תוכל בית"ר לממן את העסקה, מכיוון שהצהובים לא רוצים להשתתף בשכרו. יצחקי בונה על תורג'מן ודוחה פניות בעניינו

תקציר המשחק: בית"ר ירושלים - מכבי תל אביב 2:2/ספורט1

דן ביטון מועמד להצטרף לבית"ר ירושלים. קשר מכבי תל אביב מעוניין לצאת בהשאלה עד סוף העונה כאשר בית"ר ירושלים רוצה לצרף אותו והצדדים עוד צריכים לנהל משא ומתן כדי לקדם מעבר כזה. ביטון לא רצה לצאת בהשאלה בתחילת העונה והיה משוכנע שיקבל הזדמנויות אצל ולאדן איביץ' במכבי תל אביב. לצערו, הסרבי מיעט לתת לו דקות והיה לו די ברור שעם ההגעה לחלון ההעברות של חודש ינואר הוא יבקש לעזוב בהשאלה כדי לשחק עד סוף העונה.

אלא שאז עזב איביץ' ואייטור קראנקה מונה. ביטון החליט שעם הגעת מאמן חדש תהיה לו הזדמנות להוכיח את עצמו, אבל אמש הוא שוב היה מחוץ לסגל למשחק בטדי. ביטון רוצה כאמור לצאת ולשחק את החודשים שנותרו לסיום העונה, אבל הוא רוצה לעבור לקבוצה בפרופיל גבוה עם קהל ועניין. בית"ר ירושלים מעוניינת לצרף אותו, אבל תצטרך לראות איך היא מטפלת בחוזה הגבוה של השחקן מכיוון שמכבי תל אביב לא תשתתף בשכרו.

דן ביטון, שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
רוצה לסיים את העונה עם דקות משחק. דן ביטון/אריאל שלום
דור תורג'מן, שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
הפך לשחקן מן המניין במכבי תל אביב. דור תורג'מן/אריאל שלום

בית"ר ירושלים רוצה לצרף גם את דור תורג'מן, אבל במכבי תל אביב מסרבים לכך. סוכנו של תורג'מן עידן בן אבו שוחח הבוקר (שלישי) עם המנהל המקצועי של מכבי תל אביב ברק יצחקי, אבל זה סירב לרעיון בטענה שתורג'מן כבר התקדם והפך להיות שחקן סגל במכבי תל אביב ומחליף ראשון לחלוצים ערן זהבי וג'ורג'ה יובאנוביץ'. יצחקי מאמין מאוד בתורג'מן ומשוכנע שהוא יצמח להיות שחקן משמעותי במועדון והוא רוצה להשאיר אותו בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully