וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרגיי בורודין חתם בבית"ר, רודקו יוכל להצטרף רק בתחילת פברואר

12.1.2023 / 20:20

נסגרה השאלתו של הבלם בן ה-23, אותו תוכל בית"ר לרכוש מקרסנודאר תמורת 700 אלף יורו. מטליסט מוכנה להשאיל את שוערה עם פתיחת החלון באוקראינה, הירושלמים שוקלים האם לחכות לו

תקציר ה-1:1 הדרמטי של הפועל ירושלים מול בית"ר ירושלים/ספורט1

בית"ר ירושלים הצליחה למצוא מחליף לג'וסואה מחיאס. אחרי שהבלם הוונצואליאני לא חזר ארצה מפגרת המונדיאל ושוחרר בעקבות הפרת החוזה, היום (חמישי) הודיעו הצהובים-שחורים על החתמתו של הבלם סרגיי בורודין, שיצטרף עד תום העונה בהשאלה מקרסנודאר הרוסית.

בית"ר ירושלים וקרסנודאר ניהלו במשך תקופה יחסית ארוכה שיחות על העברת הבלם בן ה-23, שאמנם חתם עד תום העונה כמושאל, אך למועדון מהבירה תהיה אופציה לרכוש אותו תמורת 700 אלף יורו או להאריך את ההסכם ולהשאירו כמושאל לעונה נוספת תמורת 100 אלף יורו.

בורודין ישתכר כ-100 אלף יורו עד תום העונה ואם יישאר עונה נוספת או יותר, שכרו יעלה לכ-200 אלף יורו. הוא יגיע ארצה ויצטרף לאימונים בימים הקרובים, כך שלא ישחק ביום שני נגד מכבי תל אביב. העסקה בוצעה באמצעות הסוכן אדם קידן.

סרגיי בורודין שחקן בית"ר ירושלים. האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אתר רשמי
יגיע ארצה בימים הקרובים. בורודין/אתר רשמי, האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

בנוסף, הקבוצה מנהלת משא ומתן עם מספר שוערים, כשהמועמד המוביל הוא האוקראיני ארתור רודקו בן ה-30, השייך למטליסט חרקוב ומושאל ללך פוזנן הפולנית. בית"ר הגישה הצעות לשלושה שוערים, אך המו"מ עם רודקו נמצא בשלב המתקדם ביותר ובקבוצה סיפרו כי הפערים שנשארו נוגעים רק לדמי השאילה שלו ממטליסט, שמוכנה לקבל את הצעת הירושלמים על חוזה בהשאלה לעונה עם אופציה לעונה נוספת.

עם זאת, הבעיה היא שרודקו יוכל לעבור לבית"ר רק עם פתיחת החלון באוקראינה. במועדון מתלבטים האם להשלים את העסקה או לבדוק אופציות אחרות ויקבלו החלטה סופית בימים הקרובים, אולם הנטייה היא להמתין לרודקו, שיוכל להתחיל לשחק רק בתחילת החודש הבא. בסך הכל הקציבו בבית"ר כ-120 אלף יורו לצירוף שוער שיתחרה עם איתמר ישראלי.

ועוד בבית"ר, השיחות עם דור חוגי ו-ויסלה קרקוב נמשכות, ובמועדון מקווים כי עד לשבוע הבא גם הוא יצטרף לקבוצה. הניסיונות להשאיר את סתיו נחמני לא צלחו. במועדון עדיין רוצים לצרף שחקן כנף על חשבונו של אדוארדו גררו, שמבחינתו לא מתכוון לעזוב בשלב זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully