וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קראנקה כעס על השחקנים: "למה התחלתם לשחק רק אחרי ההרחקה?"

17.1.2023 / 6:10

מאמן מכבי תל אביב לא אהב את הרפיון בדקות הראשונות בטדי: "למה לא התחלתם באותה גישה?". כעת הוא שוקל מעבר לארבעה שחקני הגנה מול מכבי חיפה, עם סבוריט כמגן שמאלי. במועדון יפעלו נגד המשטרה: "אוהדים הוכו על לא עוול בכפם"

תקציר המשחק: בית"ר ירושלים - מכבי תל אביב 2:2/ספורט1

רגשות מעורבים במכבי תל אביב אחרי התיקו 2:2 אמש (שני) מול בית"ר ירושלים. מצד אחד גאים בקבוצה על כך שהשחקנים לא נשברו מההרחקה ומהפיגור פעמיים וידעו לתת מעצמם הכל פיזית ונפשית, כדי לסיים לפחות עם נקודה. מצד שני מאוכזבים בקבוצה מכך שעד ההרחקה, מכבי תל אביב לא הייתה במשחק ולא נראתה כמו הקבוצה מהמשחקים האחרונים ששלטה ללא עוררין בנעשה על כר הדשא מהדקה הראשונה.

המאמן אייטור קראנקה סיפר אפילו בסיום המשחק שבהפסקה הוא אמר לשחקנים: "למה היינו צריכים לחכות שירחיקו לנו שחקן כדי לשחק בעוצמה ובנחישות ששיחקתם מהרגע שהייתם בעשרה שחקנים? למה לא באתם באותה הגישה מהדקה הראשונה? למה היינו צריכים להתחיל לשחק רק בעשרה שחקנים?".

למרות שהפער ממכבי חיפה צמח כבר לשמונה נקודות, המסר שהעביר קראנקה אמש לשחקנים הוא ששום דבר לא גמור. "מכבי תל אביב יכולה להגיד שהדברים גמורים? הרי יש עוד הרבה נקודות ויש עוד הרבה משחקים. סיכומים נעשה רק בחודש מאי או בחודש יוני", אמר קראנקה. "יש עוד הרבה על מה לשחק ועל מה להילחם ויש לנו כבר ביום שני קלאסיקו ישראלי מול מכבי חיפה. אני מאמין בשחקנים שלי. יש לנו שחקנים מאוד איכותיים ואני מרוצה מאוד מהיכולת שלהם ומהמאמץ שהם השקיעו".

שועה וזהבי כיכבו, 2:2 בין בית"ר ירושלים למכבי תל אביב, חיפה חוגגת
זהבי: "יש הרגשה שקל לשרוק נגדנו". קראנקה: "שגלוך ייקח דוגמא מערן"
עימותים בין שוטרים ואוהדי מכבי תל אביב בסיום, עשרה אוהדים עוכבו

אייטור קראנקה, מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
התאכזב, ושוקל שינויים. קראנקה/דני מרון

ההרחקה של דריק לוקאסן, צפויה להוליד מעבר לארבעה בקו ההגנה מול מכבי חיפה. קראנקה ישקול זאת באימונים הקרובים כפי שעשה גם אמש כשנותר בעשרה שחקנים. לא מן הנמנע שאנריק סבוריט ישחק כמגן שמאלי מול מכבי חיפה והספרדי יעלה רק שני בלמים מול מכבי חיפה. במצב כזה יוכל קראנקה לשחק עם קשר נוסף. בכל מקרה נראה שהמאמן כבר לא ישחק עם יונתן כהן כקיצוני על הקו השמאלי. כבר אחרי כמה דקות אמש הוא ראה שזה לא עובד ודי מהר החליט שהוא מוציא את כהן אחרי שנשאר בעשרה שחקנים. קראנקה תירגל באימון של שבת את מתן חוזז כשחקן הכנף השמאלי, אבל החליט לבסוף להשאיר אותו מחוץ לסגל ואמש כבר הצטער על כך.

במכבי תל אביב קיבלו כל הלילה עדויות מאוהדים שיצאו מטדי כשהם מותקפים על ידי שוטרים. במועדון מתכוונים לפנות לכל הגורמים הרלוונטיים כדי לקבל הסברים להתנהגות חלק מהשוטרים שגם תועדו במצלמות, כשהם נוקטים באלימות כלפי אוהדים. "הגיעו אלפי אוהדי מכבי תל אביב למשחק חוץ בירושלים ולא יכול להיות שערב כזה, יסתיים עם כל כך הרבה סיפורים על אוהדים שהוכו על לא עוול בכפם", אמר גורם במועדון. "אנחנו נבדוק ונטפל בזה כמה שיותר מהר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully