וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהבי: "יש הרגשה שקל לשרוק נגדנו". קראנקה: "שגלוך ייקח דוגמא מערן"

עודכן לאחרונה: 17.1.2023 / 0:07

כובש הצמד ב-2:2 עם בית"ר ירושלים התלונן: "לא מרגיש שזה בכוונה, אבל זה מכניס את השחקנים לעצבים". מאמנה של מכבי ת"א סירב להתייחס להרחקה של לוקאסן שיחמיץ את המשחק מול מכבי חיפה

תקציר המשחק: בית"ר ירושלים - מכבי תל אביב 2:2/ספורט1

מכבי תל אביב תפגוש בשבוע הבא את מכבי חיפה למשחק העונה ללא אחד השחקנים החשובים ביותר שלה - דריק לוקאסן, שהורחק הערב (שני) בטדי, במשחק מול בית"ר ירושלים. הבלם ההולנדי הכשיל בדקה ה-25 את דנילו אספרייה ברחבה, גל לייבוביץ' הצביע על הנקודה הלבנה ולאחר מכן נעזר ב-VAR, כדי לקבוע שהעבירה של לוקאסן מצדיקה כרטיס אדום. הצהובים אמנם הצליחו לחזור פעמיים מפיגור בזכות צמד של ערן זהבי (40, 69), אך להתמודדות הגדולה מול הירוקים ביום שני הבא הם יגיעו בפיגור בן שמונה נקודות בטבלה.

שחקני מכבי תל אביב דן גלזר, אבי ריקן, ערן זהבי עם שופט כדורגל גל לייבוביץ'. דני מרון
"בא כרטיס אדום ומשם הכל הסתבך". זהבי, ריקן וגלזר עם לייבוביץ' בסיום/דני מרון

ערן זהבי, כובש הצמד, התייחס לתוצאת הסיום וההרחקה של לוקאסן: "אמנם הבקעתי צמד אבל זה לא עזר לצאת עם שלוש נקודות, מאוד גאה בקבוצה. לא פשוט לשחק בעשרה שחקנים משלב כזה מוקדם, היינו יותר דומיננטים וטובים, היה משחק טוב וקשה. הדרך כרגע ארוכה וננסה לעשות את המיטב. לא אוהב לדבר יותר מדי על השופטים, אבל יש לי הרגשה כבר תקופה לא קצרה שקל לשרוק נגדנו. קל לא לתת לנו את הפאולים הקטנים, למשל שלא נתנו חוק יתרון, זה יכול לשנות משחק. מצד שני קיבלנו שריקות נגדנו. אני לא מרגיש שזה בכוונה, אבל קל לשרוק ככה וזה מכניס את השחקנים לעצבים. נצטרך להיות חזקים מהכל. עם איך שהמשחק התפתח זה פנצ'ר קטן כי שלטנו, בא כרטיס אדום משום מקום והמשחק הסתבך. בשבוע הבא נגד מכבי חיפה בבית שלנו אנחנו באים לנצח".

על השינוי תחת קראנקה: "שינויים לא קורים כל כך מהר. גם אצל איביץ' כדורים הגיעו אליי והבקעתי. אחרי הפגרה עשיתי מחנה אימונים, התחברתי יותר טוב לקבוצה והתאקלמתי, יש קצת יותר חופש, לפעמים זה קצת מזל. הייתי שמח לפני ואני שמח גם עכשיו".

על גלוך: "אוסקר שחקן מעולה, אני מדבר איתו אישית, יש לו כישרון מאוד גדול והוא צריך לעבוד קשה כל יום, כל אימון. להיות כוכב על המגרש וצנוע בו זמנית זה לא פשוט. הוא מקבל מחמאות מוצדקות, צריך לקחת אותן אליו ולעבוד קשה. מעבר שלו לחו"ל? הכל תלוי במומנטום ובהצעה שתהיה לו, כרגע הוא פה ואנחנו נהנים ממנו, מקווים להינות כמה שיותר. המטרה שלו היא להביא אליפות לפני שהוא הולך, זה סימן דרך בקריירה, למועדון מגיע להינות מהזמן שהוא פה אחרי שהשביח אותו כל השנים"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אייטור קראנקה, מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
לא התייחס להרחקה ומשוכנע שאפשר לנצח את חיפה. קראנקה/דני מרון

אייטור קראנקה סיכם איבוד נקודות חשוב: "לשחק ב-70 דקות עם עשרה שחקנים זה קשה, השחקנים היו נהדרים. זה היה משחק לא פשוט, אבל אני גאה בהם על ההופעה. מודה לקהל שהגיע, בלעדיהם לא היינו מצליחים להשיג נקודה. לא רוצה להגיב על ההרחקה של לוקאסן".

על אוסקר גלוך: "אני עוד לא מכיר אותו מספיק, הוא כישרון ענק, אבל חייב להמשיך ולעבוד. יש לו הכל, אך הוא יצטרך להשתפר ועם שחקן כמו זהבי הוא יכול לעבוד טוב איתו, זה יעזור לו מאוד. הוא צריך לקחת ממנו דוגמא".

לקראת מכבי חיפה בשבוע הבא: "בדרך בה ניצחנו במחזור שעבר נוכל להשיג מולם שלוש נקודות. אם נשחק בדרך בה אני רוצה נחזור לנצח".

על החתמות: "יש לנו שחקנים נהדרים. אמרתי כבר קודם לכן, אם מישהו יגיע זה יצטרך להיות שחקן שישפר אותנו. אני מאוד מרוצה מהסגל שלנו".

דריק לוקאסן, שחקן מכבי תל אביב לצד גל לייבוביץ', שופט. דני מרון
איך הצהובים יסתדרו בלעדיו? לוקאסן ולייבוביץ' בעת ההרחקה/דני מרון

גל לייבוביץ' הסביר את ההחלטה לפנדל ולהרחקה: "לעניין העונש הכפול - במקרה של בעיטת עונשין, אם מדובר במגע של גוף עליון ללא ניסיון לגעת בכדור, יש מקום לענישה כפולה. היה שיתוף פעולה עם הקוון, הבחנו בדחיפה של לוקאסן על אספרייה. זאת הייתה מניעת התקפה מבטיחה, ולכן הענשנו תחילה בצהוב, אך בצדק ה-VAR קרא לי והחלטנו שהעבירה מנעה שער והגיע אדום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully