וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהבי: "יכול להיות שישרקו שמונה פאולים עלי מתחילת העונה?"

17.1.2023 / 6:05

חלוץ מכבי תל אביב שחרר קיטור אחרי ה-2:2 עם בית"ר: "בקבוצה אחרת חלוצים קיבלו 30 ו-40 פאולים. כשאני רואה את זה, אני יוצא מהשקט שלי". על האדום ללוקאסן: "הרסו את המשחק בלי סיבה"

תקציר המשחק: בית"ר ירושלים - מכבי תל אביב 2:2/ספורט1

ערן זהבי הגיע אמש (שני) טעון למסיבת העיתונאים בטדי. אם מכבי תל אביב הייתה מסיימת עם ניצחון, זהבי היה ודאי הכי מאושר בארץ. הוא סיים עם צמד שערי נגיחה, פעם שנייה בלבד שזה קורה לו שהוא כובש שני שערי נגיחה באותו משחק, והוא ללא ספק חד מאוד מאז החזרה מפגרת המונדיאל, אבל מכבי תל אביב שמטה שתי נקודות אמש בטדי וסיימה ב-2:2 מאכזב, כך שזהבי לא יכול היה להיות מרוצה עד הסוף.

"נתנו הכל והיינו דומיננטיים עם עשרה שחקנים. הגיע לנו לנצח", אמר זהבי ומיד נגע בהחלטה להרחיק את דרק לוקאסן. "זו החלטה שנויה במחלוקת. גם אם שורקים פנדל, אני לא חושב שצריכים לשלוף גם אדום. הרסו כאן משחק שהיה גם כך טעון עם אווירה וקהלים. לא הייתה סיבה מבחינתי להוציא כרטיס אדום במהלך כזה".

זהבי המשיך בנושא השיפוט: "קל לשרוק נגדנו וקל לא לשרוק לטובתנו ואני אדגים עם נתונים. עד המשחק הזה יובאנוביץ' ואני זכינו בסך הכל לשמונה פאולים כל אחד. זה נשמע הגיוני? זו כמות הפאולים שאנחנו צריכים לקבל? לא יודע. בקבוצה אחרת חלוצים קיבלו 30 פאולים ואפילו 40. אני ממש לא אוהב לדבר על שיפוט, אבל יצאתי כבר מהשקט שלי כשאני רואה את זה. זה חבל, אבל נצטרך לנצח גם את זה ולהיות יותר חזקים מזה".

שועה וזהבי כיכבו, 2:2 בין בית"ר ירושלים למכבי תל אביב, חיפה חוגגת
זהבי: "יש הרגשה שקל לשרוק נגדנו". קראנקה: "שגלוך ייקח דוגמא מערן"
עימותים בין שוטרים ואוהדי מכבי תל אביב בסיום, עשרה אוהדים עוכבו

שחקני מכבי תל אביב דן גלזר, אבי ריקן, ערן זהבי עם שופט כדורגל גל לייבוביץ'. דני מרון
מתוסכלים. זהבי, ריקן וגלזר מתווכחים עם לייבוביץ'/דני מרון

זהבי גם התבקש להתייחס לביקורות שהיו כלפיו ונשאל מה הוא מרגיש כלפי זה. "אני חי עם הביקורות כלפי בקריירה של 16 שנים. זה לא נעים לקרוא ביקורות, אבל אני באמת מנסה כל יום להשתפר ובכל אימון לתת הכל כדי שכשאני אסיים, אני לא אתחרט על זה שלא נתתי הכל. בסוף זה מרתון ואני יודע שאם אהיה טוב, השערים יבואו. פעם אני כובש ופעם אחרים".

על אוסקר גלוך שבישל לו את השער הראשון בצורה פנטסטית, אמר זהבי: "בכל יום הוא צריך לעבוד יותר קשה עם כדור ובלי כדור. אנחנו יודעים יותר מכם בתקשורת מה אוסקר מסוגל לתת לנו ואנחנו רוצים לקבל ממנו יותר. הוא מסוגל לעוד הרבה יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully