וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברשצקי העניק למכבי פ"ת 0:1 על ר"ג, טבריה גברה על ראשל"צ

הקשר הבקיע בדקה ה-77 ולם ניצח את אחיינו דור לוי, סזאר כבש לזכות המוליכה שניצחה בתוצאה זהה. בני יהודה הפתיעה את עפולה, צמד לשטיין בניצחון הפועל פ"ת באשדוד, עכו וכפ"ס שוב הפסידו

תקציר ניצחונה של בית"ר ירושלים 6:7 בפנדלים על עירוני טבריה בשמינית גמר גביע המדינה/ספורט1

אחרי מחזור מלא ביום שישי, גם המחזור ה-20 בליגה הלאומית נערך כולו במקביל. הערב (שלישי) המוליכה עירוני טבריה שמרה על הפסגה כשניצחה בעפולה 0:1 את הפועל ראשון לציון, השנייה מכבי פתח תקוה רשמה גם כן 0:1 קטן על הפועל רמת גן, הפועל עכו הופתעה על ידי מכבי אחי נצרת והמשיכה להידרדר. מנגד, הפועל פתח תקוה שרדה מותחן באשדוד לפני הדרבי הגדול של העיר בשבוע הבא, בני יהודה שוב ניצחה והפועל אום אל פאחם שבה מכפר סבא עם שלוש נקודות יקרות.

עירוני טבריה - הפועל ראשון לציון 0:1

מי אם לא ז'וליו סזאר היה במקום הנכון ובזמן הנכון כדי להכריע את ההתמודדות ולהעניק למוליכת הטבלה שלוש נקודות נוספות, אולי בדרך להעפלה מליגה א' לליגת העל תוך שנתיים לאור פער של חמש נקודות שפתחה מהמקום השלישי. דווקא כשהיא ללא הקפטן אופיר מזרחי ובלי ניב אברג'יל שצברו חמישה כרטיסים כרטיסים, טבריה צברה 21 נקודות מ-24 אפשריות בשמונת המשחקים האחרונים אחרי שהברזילאי הבקיע בדקה התשיעית את השער היחיד במשחק. הפועל ראשון לציון חסרה את מוחמד במבה ועומרי לוזון המורחקים וספגה הפסד שלישי ברציפות בליגה.

ז'וליו סזאר שחקן עירוני טבריה. אודי ציטיאט
הבקיע ארבעה מחזורים ברצף. ז'וליו סזאר/אודי ציטיאט

מכבי פתח תקוה - הפועל רמת גן 0:1

אחרי הניצחון בראשון לציון בדרבי הלוזונים, ושישה ימים לפני הדרבי הגדול של פתח תקוה, מוטי ברשצקי בדקה ה-77 מנע מבני לם מעידה נוספת ושמר עבור מכבי פתח תקוה על המקום השני בטבלה. בני לם אימן לראשונה מול האחיין דור לוי, המאמן הצעיר של הפועל רמת גן שהוא בנו של חיים לוי, והצליח לנצח אותו אחרי שארד בר מסר שמאלה לעידן טוקולומטי, האחרון נכנס לרחבה, העביר רוחב ובסיומה של ערבובייה היה זה ברשצקי שקבע את תוצאת הסיום. אחרי שישה משחקים רצופים בין השתיים שהסתיימו כולם בניצחונות חוץ, הפעם המארחת חגגה.

הפועל עכו - מכבי אחי נצרת 2:0

העיסוק בעזיבות האפשריות של רווה אסייג וזאהי אחמד פגם ביציבות של הפועל עכו ללא ספק, והערב התקבלה הוכחה נוספת לכך. פאדי נג'אר כבש כבר בדקה ה-11, אנס דאבור הכפיל בחלוף 14 דקות והאורחת סיבכה את מי שהחלה את המחזור במקום השלישי עם ניצחון בודד בששת המחזורים האחרונים ובירידה למקום החמישי, כבר במרחק חמש נקודות מהמקום השני שמוביל לליגת העל. עבור אחי נצרת זהו ניצחון חשוב בקרב על הפלייאוף העליון, וגם כי זהו הניצחון הראשון שלה בחוץ על הפועל עכו מאז שהן נפגשו בליגת העל ב-2009.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מוטי ברשצקי, שחקן מכבי פתח תקוה. דני מרון
ברשצקי הכריע והשאיר את מכבי פתח תקוה במקום השני/דני מרון
מאמן מכבי פתח תקוה בני לם עם מאמן הפועל רמת גן דור לוי. דני מרון
ניצח את האחיין. בני לם עם דור לוי/דני מרון

הפועל אדומים אשדוד - הפועל פתח תקוה 2:1

צמד של רז שטיין הוביל לניצחון דרמטי של המלאבסים בעיר הנמל. נועלת הטבלה חזרה למשחק כאשר רועי פדידה כבש בדקה ה-65 ומחק את היתרון המוקדם שקבע חלוץ האורחת בדקה השישית, אלא שאותו שטיין השלים צמד בדקה ה-82 והעלה את קבוצתו למקום השלישי בטבלה לפני הדרבי מול מכבי פתח תקוה שבמקום השני - המרחק ביניהן שלוש נקודות בלבד. אשדוד נותרה עם 4 נקודות במאזנה וכבר במרחק של 16 נקודות מחוף מבטחים.

הפועל כפר סבא - הפועל אום אל פאחם 3:0

הבכורה המוצלחת של גיל יצחק בשבוע שעבר השאירה את אום אל פאחם חזק במאבק העלייה ובמרחק ארבע נקודות מהכרטיס לליגת העל, והוא שמר על הסטטוס קוו גם היום כשחגג מול אחת האקסיות. יצחק כבש בדקה ה-18, השלים צמד בדקה ה-82 ובין לבין היה זה אנס מחמיד שבדקה ה-40 הצטרף לחגיגה בדרך ל-0:3 שהותיר את כפר סבא עם נקודה מ-18 האחרונות והוריד אותה עד למקום ה-12, עדיין במרחק של שתי נקודות מכניסה לפלייאוף העליון בתום העונה הסדירה.

רז שטיין, חלוץ הפועל פתח תקוה. דני מרון
הכריע את המפגש באשדוד. רז שטיין/דני מרון

בני יהודה - הפועל עפולה 1:2

מגמת השיפור של הזהובים נמשכת והם סופרים שלושה ניצחונות רצופים. בני יהודה הכניעה את מי שזכתה לכינוי "הקבוצה החמה בליגה" והיא כבר במקום העשירי, מרחק נקודה בלבד מהמקום השמיני שמוביל לפלייאוף העליון. עפולה נעצרה אחרי שלושה ניצחונות רצופים באצטדיון בלומפילד בו הובסה בשנה שעברה 5:0. אלירן עטר שנמצא בכושר טוב שוב הבקיע (21), יניב מזרחי שהצטרף בחלון הנוכחי הכפיל (35) ואביחי וודג'ה רק צימק (67). עפולה שחסרה את הזרים סאשה פטשי ורומן הבראן וגם את עילאי חג'ג' נותרה שביעית, אך הפער מהמקום השני צמח ל-10 נקודות.

הפועל נוף הגליל - הפועל ניר רמת השרון 1:2

המדורגת לפני אחרונה בליגה ניצחה לראשונה ב-2023. לנרי קהינדה דייק פעמיים מהנקודה הלבנה, בדקה ה-32 ובדקה ה-85, והפועל נוף הגליל לקחה שלוש נקודות קריטיות ששומרות אותה קרובה למ.ס. כפר קאסם. למארחת גם היה קל יותר כי רמת השרון, שדווקא נמצאת במומנטום מצוין, נקלעה לחיסרון מספרי אחרי שדודי תירם הורחק כבר בדקה ה-23. פטר אוניקאצ'י אמנם איזן זמנית (45), אבל הפנדל השני במשחק עשה את ההבדל. רמת השרון גם סיימה את המשחק ב-9 שחקנים, כי גם אור אוסטוינד ספג כרטיס אדום בדקה ה-90.

מכבי קביליו יפו - מ.ס. כפר קאסם 2:0

הפסד רביעי ברציפות למכבי יפו. הקבוצה שכבר הייתה במקום הראשון ונראתה כמי שמתכוונת להיאבק בכל כוחה על חזרה לליגה הבכירה אחרי עשרות שנים, נקלעה לפיגור כבר בדקה ה-19 מפנדל של תאמסי סגס וכבר בדקה ה-33 מוחמד כנאני קבע 0:2, תוצאה שלא השנתה עד לסיום. יפו כבר מדורגת שישית ובמרחק שמונה נקודות מהמקום השני, כפר קאסם נותרה במקום ה-14 שמוביל למשחקי המבחן, אבל מבחינתה כמובן שמרה על יתרון שלוש נקודות מנוף הגליל שמתחתיה.

ביום שישי ייצא לדרך המחזור ה-21 עם חמישה משחקים בשעה 15:00:

הפועל ראשון לציון - הפועל נוף הגליל
מ.ס. כפר קאסם - הפועל כפר סבא
מכבי קביליו יפו - הפועל עכו
הפועל אום אל פאחם - בני יהודה
הפועל ניר רמת השרון - מכבי אחי נצרת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully