וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי ניצחה, מיטרוביץ' החליק בפנדל וניוקאסל חגגה בדקה ה-89

עודכן לאחרונה: 15.1.2023 / 19:43

האברץ כבש ב-0:1 על קריסטל פאלאס והבלוז עצרו את המפולת, המגפייז חגגו עם תוצאה זהה על פולהאם בזכות שער של איסק ובסיוע הסרבי שהחמיץ ברשלנות מ-11 מטר

תקציר: ניוקאסל - פולהאם 0:1/ספורט1

המחזור ה-18 באנגליה נמשך ועוד לפני הדרבי הגדול של צפון לונדון בין טוטנהאם לארסנל, נרשמו דרמות בשני המשחקים המוקדמים: צ'לסי ניצחה 0:1 את קריסטל פאלאס ועצרה רצף של ארבעה משחקים ללא ניצחון, במקביל ניוקאסל ניצחה את פולהאם עם שער בדקה ה-89 וחזרה למקום השלישי.

קפה הציל, האברץ כבש: צפו בתקציר הניצחון של צ'לסי

תקציר: צ'לסי - קריסטל פאלאס 0:1/ספורט1

צ'לסי - קריסטל פאלאס 0:1

זה שוב הלך לה קשה וכמעט הסתיים במשחק חמישי ברציפות ללא ניצחון, אבל צ'לסי חגגה 0:1 קטן ויקר מפז עבורה. אחרי ההפסדים למנצ'סטר סיטי והאכזבות מול נוטינגהאם פורסט ופולהאם, היום הבלוז חגגו פעמיים בסטמפורד ברידג' - במחצית כאשר הרכש החדש מיכאילו מודריק הוצג ובדקה ה-64 כאשר חכים זייש הרים כדור מושלם לרחבה וקאי האברץ נגח אותו לרשת. גם קפה בשער של גרהאם פוטר סיפק מספר הצלות נפלאות וצ'לסי השיגה ניצחון חשוב, גם אם רק שומר אותה במרחק 10 נקודות מהמקום הרביעי. פאלאס עם הפסד שלישי רצוף בכל המסגרות.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
קאי האברץ, חלוץ צ'לסי. רויטרס
הציל את פוטר והבלוז. האברץ/רויטרס

ניוקאסל - פולהאם 0:1

דרמה גדולה בניוקאסל. המגפייז התקשו מול ברנד לנו והאורחים מלונדון, עד שהמשחק הוכרע בדקה ה-89, אז קאלום ווילסון מסר רוחב לאלכסנדר איסק - החלוץ השבדי ששב מפציעה ארוכה ועלה מהספסל רבע שעה קודם לכן - שמקו השער בעט פנימה והעניק למגפייז את שלוש הנקודות והחזרה למקום השלישי. אדי האו ושחקניו לא רק ניצחו במזל גדול, אלא גם אולי נמנעו מהפסד ביתי ראשון העונה עם המון מזל כי בדקה ה-69 נפסק פנדל לזכות פולהאם, אלא שהכוכב הגדול של הקוטג'רס, אלכסנדר מיטרוביץ', החליק תוך כדי הבעיטה, נגע פעמיים בכדור ועל אף שהכדור פגש את הרשת, השער נפסל. מיטרוביץ' החמיץ פנדל שלישי העונה ושני ברציפות, פולהאם נעצרה אחרי חמישה ניצחונות רצופים בכל המסגרות. מנור סולומון ישב על הספסל ולא שותף.

ניק פופ שוער ניוקאסל מבקש לפסול את הפנדל של אלכסנדר מיטרוביץ', חלוץ פולהאם. Michael Regan, GettyImages
הרגע שעשה את ההבדל. מיטרוביץ' חוגג, השופט הלך עם פופ/GettyImages, Michael Regan

ברביעי: קריסטל פאלאס - מנצ'סטר יונייטד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully