וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחטף הושלם: מודריק חתם בצ'לסי והוצג בסטמפורד ברידג'

האוקראיני שהיה בדרך לארסנל הצטרף אל היריבה העירונית בחוזה לשמונה שנים וחצי. שווי העסקה, כולל בונוסים, עשוי להגיע ל-100 מיליון יורו

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 14.1/ספורט1

המחטף של חלון ההעברות של ינואר 2023 הושלם היום (ראשון). מיכאילו מודריק, שפלירטט באינטנסיביות עם ארסנל, הוכרז כשחקנה החדש של היריבה המרה צ'לסי. הבלוז הסכימו להיענות לדרישות הבומבסטיות של שחטאר דונייצק עבור הכישרון האוקראיני בניגוד לתותחנים, ולפי הדיווחים אף הציעו לשחקן הכנף שכר כפול.

מודריק בן ה-22 חתם לשמונה שנים וחצי, עד קיץ 2031, כאשר שווי העסקה עשוי להגיע ל-100 מיליון יורו כולל בונוסים עתידיים. מודריק הגיע לאצטדיון הביתי החדש שלו, סטמפורד ברידג', והוצג על כר הדשא במחצית המשחק מול קריסטל פאלאס כשהוא עטוף בדגל אוקראינה.

האוקראיני, שילבש את החולצה עם המספר 15, אמר לאחר החתימה: "אני כל כך שמח לחתום בצ'לסי. זה מועדון ענק, ליגה נהדרת ופרויקט אטרקטיבי בשלב זה של הקריירה שלי. אני נרגש להכיר את החברים החדשים לקבוצה ומצפה לעבוד וללמוד מגרהאם פוטר והצוות שלו".

מיכאילו מודריק מוצג כשחקן צ'לסי. רויטרס
המחטף הושלם. מודריק מוצג בסטמפורד ברידג'/רויטרס

שחטאר דונייצק ניהלה עם ארסנל מו"מ עיקש בשבועות האחרונים ומודריק חסר הסבלנות פרסם תמונות של עצמו צופה במשחק של התותחנים. אלא שהמגעים נמשכו ונמרחו והצדדים לא הגיעו לסיכום. בשלב הזה צ'לסי, שכבר הוזכרה כמתעניינת באוקראיני ה-22 לא מזמן, נכנסה לעניינים, הגישה הצעה גבוהה ולקחה את הקופה.

אחרי שהמעבר הושלם והדיבורים על ה"אמבוש" שצ'לסי עשתה לארסנל נגמרו, מודריק והבלוז יצטרכו גם לעלות לכר הדשא, להתמודד עם תג המחיר ולהוכיח שהעסקה השתלמה. ארסנל אמנם פספסה אותו, אבל היא במצב מצוין בטבלה ותפנה את התקציב לרכש אחר.

באנגליה קיבלו אתמול את המפנה בהפתעה גמורה. כדורגלן העבר והפרשן בהווה, גבי אגבונלהור, אמר: "צ'לסי 'התבריינה כלכלית' על ארסנל. אני מנחש שהאנשים שלה פשוט הלכו לסוכן של מודריק והבטיחו לשלם לו ולשחקן יותר כסף. אני חושב שזה יכאב לארסנל ולאוהדים שלה".

מצד שני, היו פרשנים שהחמיאו לארסנל על כך שהיא לא נכנסה ל"מלחמת הצעות" עם צ'לסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully