וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע מקווה לא לנסוע שוב לשווא, בני סכנין חוששת מהסופה

הסופה מאיימת להביא לדחייה חוזרת של המשחק מהמחזור ה-18 (שלישי, 20:00 בספורט4), המארחת פועלת להכשרת המגרש. שלושה שחקנים של מחזיקת הגביע בסכנת צהובים, מיכה שוב יפתח באגף שמאל?

תקציר: הפועל באר שבע - בני סכנין 0:1/ספורט1

בני סכנין

החשש לדחייה חוזרת ממשיך לרחף מעל המשחק בין בני סכנין להפועל באר שבע. הקבוצה של קובי רפואה מתאמנת במגרשים אחרים בימים האחרונים וצפויה לעשות כך גם היום, זאת כדי להימנע מפגיעה בכר הדשא באצטדיון דוחא. המשקעים בימים האחרונים לא היטיבו עם המשטח, אך ראשי המועדון והנהלת האצטדיון עובדים בלי הפסקה במטרה להכשיר את המגרש.

כזכור, המשחק בין הקבוצות במסגרת המחזור ה-18 נדחה לפני כשלושה שבועות בשל הצפה באצטדיון אחרי יום גשום במיוחד. כעת, עם הגעת הסופה "ברברה" לישראל דווקא במועד שנקבע להשלמת המשחק, שוב התעורר החשש לדחייה נוספת, בעיקר לאור העובדה שאין תאריכים פנויים לקיום המשחק, כשנותרו חמישה מחזורים בלבד לסיום העונה הסדירה וחייבים לקיים את ההתמודדות לפני תחילת הפלייאוף.

בפן המקצועי, בבני סכנין מבינים שאם יפתיעו את הפועל באר שבע, הם יוכלו להתקרב שוב לאזור הפלייאוף העליון, בעוד הפסד יקרב אותם יותר לכיוון התחתית. "זה משחק שיכול להזניק אותנו", אמר שחקן בקבוצה, "הראינו נגד מכבי תל אביב שיש לנו מה למכור וננסה להוציא נקודות גם מול באר שבע".

אצטדיון דוחא מוצף. ., מערכת וואלה
כך זה נראה בפעם הקודמת שהמשחק נדחה. אצטדיון דוחא/מערכת וואלה, .

הפועל באר שבע

הפועל באר שבע תקיים לפני הצהריים את האימון שלה ואחריו שוב תצפין לטבריה ללילה שלפני המשחק הדחוי מול בני סכנין מחר (20:00, ספורט4). בפעם הקודמת הקבוצה נאלצה לחזור הביתה בלי לשחק, וכעת מקווים במועדון לא לנסוע לשווא. במנהלת הליגות נשענים על תחזית שלפיה באזור סכנין לא אמורה לרדת כמות גשם שתוביל פעם נוספת לדחיית המשחק.

שלושה שחקנים של אליניב ברדה יצטרכו לשמור על עצמם מחר מפני כרטיס צהוב נוסף שבעטיו לא ישחקו מול מכבי תל אביב בעוד שבועיים. להלדר לופס יש כרגע שמונה כרטיסים צהובים, לרועי גורדנה ארבעה וכך גם לשגיב יחזקאל, שכלל לא התלבש למשחק האחרון בגלל פציעה. לא מן הנמנע שברדה ייתן לגורדנה לנוח, גם כדי לשמור עליו מצהוב חמישי וגם כי באר שבע שיחקה שלשום בצהריים וחלק מהשחקנים עוד מתאוששים מהמאמץ. במקרה כזה, מריאנו באריירו עשוי לפתוח בהרכב.

אם לופס יישמר גם הוא על הספסל, עשוי מאמן הפועל באר שבע להעלות שלושה בלמים ולשחק עם דור מיכה על הקו השמאלי. בהתקפה ימשיך להיעדר שאפי סוליימאנוב שעדיין מרצה את ההרחקה אחרי הפגיעה בעדן קארצב בגמר גביע הטוטו. זה יהיה המשחק האחרון של סוליימאנוב בחוץ בשל הכרטיס האדום שספג, והוא יחזור לסגל במחזור הקרוב מול הפועל ירושלים. רותם חטואל שכבש את שער הניצחון בשבת מול סקציה נס ציונה, ויוג'ין אנסה שבישל לו, אמורים להמשיך יחד בחוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
הלדר לופס שחקן הפועל באר שבע. מאור אלקסלסי
אם ישחק, הלדר לופס יצטרך להיזהר מצהוב/מאור אלקסלסי

טריוויה

* בני סכנין ניצחה את הפועל באר שבע רק פעם אחת ב-20 מפגשי הליגה האחרונים - 0:1 ביתי בינואר 2021 משער של בירם כיאל. באר שבע השיגה 12 ניצחונות ועוד שבעה משחקים לא הוכרעו, כולל כל ארבעת האחרונים שסכנין אירחה.

* סכנין מגיעה אחרי ארבעה משחקים ללא הפסד: שלוש תוצאות תיקו בחוץ ובתווך 1:2 ביתי על הפועל ירושלים, שהיה ניצחון הבכורה בעידן קובי רפואה.

* הפועל באר שבע היא קבוצת החוץ הטובה בליגה עד כה, עם 27 נקודות מ-30 אפשריות.

* אליניב ברדה לא הפסיד לסכנין בשני משחקיו כמאמן. בימיו כשחקן, זו הייתה הקבוצה מולה כבש הכי הרבה (11 שערים, שישה מהם במדי באר שבע) וניצח הכי הרבה (16, כמו מכבי פתח תקוה).

* גיא מלמד קבע במחזור הקודם שיא קריירה של 10 שערי ליגה והוא השחקן הראשון של סכנין שמגיע למספר דו-ספרתי בליגת העל מאז שלומי אזולאי ב-2015/16 (14 שערים).

הרכבי הקבוצות

שופט: אביעד שילוח
אצטדיון: דוחא
קהל: 2356

משחקי המחזור ה-22:

שבת, 15:00: בית"ר ירושלים - מ.ס. אשדוד (ספורט2)
שבת, 17:30: הפועל באר שבע - הפועל ירושלים (ספורט2)
שבת, 18:00: בני סכנין - מכבי בני ריינה
שבת, 18:00: סקציה נס ציונה - הפועל חיפה
שבת, 19:30: מכבי חיפה - עירוני קרית שמונה (ספורט2)

ראשון, 20:15: הפועל תל אביב - הפועל חדרה (ספורט4)

שני, 20:30: מכבי נתניה - מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully