וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש במנהלת שהמגרש בסכנין שוב יהיה מוצף לקראת הפועל באר שבע

5.2.2023 / 8:32

תחזית מזג האוויר ליום שלישי מטרידה את אנשי המנהלת והנהלת המועדון. העברה של המשחק לאצטדיון אחר לא עומדת על הפרק

תקציר: מכבי תל אביב - בני סכנין 1:1/ספורט1

חשש במנהלת הליגות בנוגע למשחק ההשלמה של בני סכנין נגד הפועל באר שבע ביום שלישי. כזכור, המשחק נדחה לפני כמה שבועות לאחר שתנאי המגרש לא אפשרו את קיומו בגלל הגשם וכעת במנהלת חוששים מהישנות המקרה. על פי תחזית מזג האוויר, ביום שלישי צפוי לרדת גשם רב ובסכנין עובדים כבר כמה ימים בניסיון להכשיר את המגרש. בתוך כך, במנהלת חוששים ששוב יגיעו ליום המשחק וייאלצו להודיע על דחייה.

החשש הגדול נובע מקושי רב למצוא תאריך נוסף, בטח לאור העובדה שנותרו חמישה מחזורים בלבד עד הפלייאוף העליון. אנשי המנהלת יהיו בקשר בשלושת הימים הקרובים עם אנשי סכנין ואם יבינו שקיום המשחק בסכנה, כנראה יתחילו לנסות לעבוד על מועד חלופי. במנהלת אמרו שהעברת המשחק לאצטדיון אחר לא עומדת על הפרק.

אצטדיון דוחא מוצף. ., מערכת וואלה
יארח את המשחק ביום שלישי? אצטדיון דוחא/מערכת וואלה, .

במנהלת לא יענישו את סכנין אחרי שמרבית שחקני הקבוצה לא עלו עם החולצה של עמותת איגי לנוער גאה. הסאגה סביב עניין זה התחילה בשישי בערב, אז אנשי המועדון התקשרו למנהלת והודיעו שלא יעלו עם החולצות. השיחות בין הצדדים המשיכו כאשר בתחילה אמרו בסכנין שרק השחקנים הערבים לא יעלו עם החולצות ובסוף הוחלט במועדון בסכנין לאפשר לשחקנים להחליט לפי מצפונם, כאשר רק גיא מלמד וגד עמוס עלו עם חולצות אלה.

בצד המקצועי, בקבוצה היו מרוצים מה-1:1 מול מכבי תל אביב בבלומפילד ומקווים שיווצר מומנטום חיובי לקראת היישורת האחרונה של העונה הסדירה. מי שזכה לרוב המחמאות היה גד עמוס, שהצטיין בין הקורות. "לא ויתרנו על הפלייאוף העליון למרות שזה נראה רחוק", אמר שחקן בסכנין, "ננסה לעשות הכול כדי להיות שם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully