וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד הכדורסל הציע לפאבלו לאסו לאמן את נבחרת ישראל

12.1.2023 / 16:27

ראשי האיגוד יצרו קשר עם המאמן הספרדי המעוטר שעזב את ריאל מדריד בקיץ האחרון, וייפגשו עמו באירופה בקרוב. מי שהמליץ על המהלך הוא המנהל המקצועי של נבחרות ישראל, פיני גרשון

תקציר: ריאל מדריד - גראן קנאריה 85:105/ספורט1

האם מינוי יוקרתי ומפתיע ייצא לפועל בנבחרת ישראל? באיגוד הכדורסל סימנו כמועמד המוביל לתפקיד את פאבלו לאסו, מי שהדריך במשך 11 שנים את ריאל מדריד וסיים את דרכו על הקווים שלה בקיץ האחרון, ויצרו עמו קשר.

מי שהיה בין הממליצים על מועמדותו של הספרדי בן ה-55 הוא פיני גרשון, המנהל המקצועי של נבחרות ישראל, שהצהיר לאחרונה כי לא יהיה חלק מהנבחרת הבוגרת אחרי הניסיון המר באליפות אירופה האחרונה.

המשימה הבאה של נבחרת ישראל היא מוקדמות הטורניר הקדם-אולימפי, שייערכו בקיץ 2023, לאחר שמוקדמות אליפות העולם יסתיימו בחלון פברואר.

מאמן ריאל מדריד פאבלו לאסו. רויטרס
מאמן ריאל מדריד פאבלו לאסו/רויטרס

לאסו החל את דרכו כמאמן בליגות הנמוכות בספרד, כאשר עונת הבכורה שלו בליגה הראשונה הייתה בעונת 2004/5 עם ולנסיה. בעונת 2006/7 הוא התמנה למאמן קנטאבריה, ועונה לאחר מכן עבר לסן סבסטיאן שאותה העלה מהליגה השנייה ואימן ארבע עונות, עד שמונה למאמן ריאל מדריד ב-2011.

את הבלאנקוס הצעיד לאסו לזכייה ביורוליג ב-2015, שקטעה בצורת של 20 שנה באותו מפעל, ולהנפה נוספת ב-2018. הוא גם זכה בשש אליפויות ספרד, שבעה תארי סופר קאפ ושישה גביעים, כשהראשון ב-2012 הגיע לאחר 19 שנים ללא זכייה במסגרת זו.

לאחר שהוביל אותה לאליפות ולהופעה בגמר פיינל פור היורוליג, ריאל מדריד החליטה בתום העונה שעברה לשחרר את לאסו למרות שנותרה לו עוד עונה בחוזה, מאחר שהמאמן לקה באירוע לב בזמן שמשחקי הפלייאוף בליגה הספרדית היו בעיצומם. עם זאת, לאסו טען זמן קצר לאחר מכן כי הוא כשיר לחלוטין לאמן ונהנה ממצב בריאותי מצוין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
המנהל המקצועי של נבחרות ישראל פיני גרשון. ברני ארדוב
המליץ על המינוי. פיני גרשון/ברני ארדוב

אלעד חסין יאמן את העתודה, שרון אברהמי את הנוער
גיא גודס התפטר מנבחרת ישראל: "עוזב עקב מיצוי התפקיד"
ים מדר הוכרח לצפות בהפסד בבית המלון: "אפשר להבין את האכזבה שלו"

כזכור, בחודש נובמבר האחרון התפטר גיא גודס מתפקיד המאמן של נבחרת ישראל, זאת לאחר קמפיין מאכזב במיוחד באליפות אירופה שבה כשלו הכחולים-לבנים במשימת ההעפלה משלב הבתים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully