וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא גודס התפטר מנבחרת ישראל: "עוזב עקב מיצוי התפקיד"

20.11.2022 / 19:33

המאמן החליט לסיים את דרכו לאחר קצת יותר משנה בעקבות האכזבה באליפות אירופה ובמוקדמות המונדובאסקט: "לא תמיד מגיעים ליעדים שאתה מציב או שואף להגיע"

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 20.11/ספורט1

יממה אחרי שהפועל חולון ניצחה בקלות את עירוני נס ציונה ובסיום המשחק הצהיר גיא גודס שהוא "מאוד נהנה בנבחרת, כיף לי בשני המקומות", הערב (ראשון) הודיע המאמן על סיום דרכו בנבחרת ישראל.

גודס מונה למאמן הנבחרת בספטמבר 2021 במקומו של עודד קטש, שסיים קדנציה של ארבע שנים. תחת גודס איכזבה ישראל באליפות אירופה שנערכה בקיץ האחרון בצ'כיה, אותה סיימה במקום ה-17 עם שני ניצחונות בלבד מחמישה משחקים. גם במוקדמות המונדובאסקט סיימה ישראל את דרכה סופית בשבוע שעבר, בעקבות הפסדים לסלובניה ולשבדיה שחיסלו את הסיכויים להעפיל לאליפות העולם.

מאמן נבחרת ישראל גיא גודס. FIBA, אתר רשמי
יתרכז בהפועל חולון. גיא גודס/אתר רשמי, FIBA

"ברצוני להודיע על עזיבת תפקיד מאמן הנבחרת הבוגרת, לא אקח חלק בחלון פברואר 2023", מסר גיא גודס באמצעות איגוד הכדורסל, "אני רוצה לומר תודה, כבוד והערכה לראשי הנבחרת, ליו"ר איגוד הכדורסל עמירם הלוי ומנכ"ל האיגוד יענקל'ה בן שושן, ליו"ר הועדה המקצועית עמוס פרישמן על האמון שנתן בי בבחירתי למאמן הנבחרת.

"אני רוצה להודות לכל הצוות שליווה אותי בשנה האחרונה של מוקדמות אליפות עולם ואליפות אירופה שהיה בפראג. למוטי דניאל מנהל הנבחרת, חגי סגל דובר האיגוד, כל הצוות הרפואי בראשות עידו וניב, עוזרי המאמנים הנהדרים נדב, דרור, יואב, פיני ורימון יבזורי מאמן הכושר וכן ליוסי מנהל המשק המסור. היה כיף וכבוד גדול לעבוד לצידכם במשך השנה האחרונה ולנסות להגיע ביחד להישגים.

"החלטתי לעזוב לפני תום החוזה עקב מיצוי התפקיד וכן עייפות החומר. אני יודע שנתתי את כל כולי לנבחרת כמו תמיד כפי שעשיתי מגיל 15. לא תמיד מגיעים ליעדים שאתה מציב או שואף להגיע. ברצוני לאחל לנבחרת המון המון הצלחה בהמשך הדרך ותמיד אשאר אוהד שלה. אל אל ישראל", מסר המאמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully