וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאסו הטיל ספק בריאל מדריד: "שישתפו את הדוחות הרפואיים שלי"

המאמן הגיב להחלטת הבלאנקוס להיפרד ממנו אחרי שלקה בהתקף לב: "הלב שלי מתפקד מושלם, לא אימנתי בסדרת הגמר כי לא רציתי"

תקציר משחק האליפות: ריאל מדריד - ברצלונה 74:81/ספורט1

פאבלו לאסו הופתע מההחלטה של ריאל מדריד להיפרד ממנו בתום 11 עונות על הקווים. המאמן הספרדי אמנם לקה בהתקף לב בעיצומו של הפלייאוף בליגה המקומית, אירוע מעורר דאגה בהחלט, אך לאסו ציפה לחזור למשרתו בעונה הבאה לאחר שהשתקם יחסית במהירות. היום (שני) הוא כינס מסיבת עיתונאים בה התייחס לסיום דרכו על הקווים של הבלאנקוס וגם לעתידו המקצועי.

ריאל נימקה את החלטתה ב"סיבות רפואיות", אבל לאסו סתר את אותה טענה ואף הטיל ספק בהצהרת המועדון: "אני ממש בסדר. הלב שלי מתפקד מושלם. זה היה מיני-התקף, כפי שהרופאים הסבירו לי. אם הם היו כל כך מודאגים לגביי, הייתי שמח שישתפו בדוחות הרפואיים. למזלי טופלתי על ידי רופאים מוכשרים ואני סומך על עצתם. הם נתנו לי את הוודאות שאני במצב בריאותי מצוין".

מאמן ריאל מדריד פאבלו לאסו. רויטרס
בעיות בריאותיות? לא אם תשאלו אותו. פאבלו לאסו/רויטרס

כזכור, עוזר המאמן צ'וס מתאו החליף את לאסו בסיומו של הפלייאוף, כאשר המאמן נכח במשחק האליפות נגד ברצלונה בגמר וחגג את הזכייה בתואר עם השחקנים. "לא אימנתי בסדרת הגמר כי לא רציתי", הסביר, "הייתי מאוד נרגש מהצורה בה נגמרה העונה ואפילו יותר לקראת העונה הבאה. מדריד שחררה אותי ואני מבין את זה. האם זה היה סוף נורמלי? אני עצוב שלא אאמן את ריאל מדריד בעונה הקרובה".

לאסו, שהכחיש לאחרונה את השמועות על מועמדותו לכוכב האדום בלגרד, הדגיש כי אינו נוטר טינה לבלאנקוס והוסיף בנוגע להמשך הקריירה: "אחרי 11 שנים במועדון, אני רק יכול להיות אסיר תודה. אני לא מחפש קבוצה באופן פעיל כרגע, לא אאמן בשביל לאמן. אני צריך להתרגש מהפרויקט. אימון הוא החיים שלי ואני מקווה לקבל הזדמנות שתרגש אותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully