וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאומי אוסקה הודיעה שהיא בהיריון: "נתראה באוסטרליה 2024"

עודכן לאחרונה: 11.1.2023 / 20:08

אחרי החששות שהטניסאית היפנית "נעלמה" ועומדת לפרוש, היא מודיעה שתהפוך לאמא ונשמעת אופטימית: "החודשים האחרונים הרחק מהטניס העניקו לי אהבה והערכה חדשה למשחק לו הקדשתי את חיי"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 11.1/ספורט1

נאומי אוסקה עוררה דאגות בקרב אוהדי הטניס אחרי שנעלמה מהרדאר בחודשים האחרונים, לא יצרה קשר עם המארגנים של אליפות אוסטרליה ובסופו של דבר הודיעה על פרישה מהטורניר. הכותרות ברחבי העולם הביעו "חשש למצבה" ודאגו שמא כבר לא תחזור יותר למגרשים, מאחר שבעבר הודתה שסבלה מבעיות נפשיות. עם זאת, היום (רביעי) היא הודיעה שהיא בהיריון, עם טקסט אופטימי שבו היא מבטיחה לשוב למגרשים בתחילת 2024.

היפנית, שלא שיחקה מאז חודש ספטמבר, העלתה תמונה של צילום אולטראסאונד עם העובר שבבטנה, וכתבה: "השנים האחרונות היו מעניינות, בלשון המעטה, אבל גיליתי שהתקופות הכי מאתגרות בחיים יכולות להיות הכי מהנות. החודשים האחרונים הרחק מהמשחק העניקו לי אהבה חדשה והערכה חדשה למשחק שאליו הקדשתי את חיי.

"אני מבינה שהחיים קצרים מדי, ואני לא לוקחת שום רגע כמובן מאליו, כל יום הוא ברכה והרפתקה חדשה. אני יודעת שיש לי הרבה למה לצפות לו בעתיד, ואחד הדברים שאני מצפה לו זה שהילד שלי יסתכל עליי משחקת, ויגיד למישהו 'זאת אמא שלי', חה חה. 2023 תהיה שנה מלאה בשיעורים לחיים עבורי, ואני מצפה לראות אתכם בתחילת השנה הבאה, כי אני אהיה באליפות אוסטרליה 2024. אוהבת אתכם.

"נ.ב: אני לא חושבת שיש דרך נכונה מושלמת בחיים, אבל תמיד הרגשתי שאם אלך קדימה עם כוונות טובות, אמצא את הדרך בסופו של דבר".

נאומי אוסקה, טניסאית יפנית. Robert Prange, GettyImages
בשורות משמחות. אוסקה/GettyImages, Robert Prange

ההודעה של אוסקה מגיעה ימים ספורים אחרי שבתקשורת העולמית הודיעו שהיא "נעלמה". ב-CNN דווח שראשי אליפות אוסטרליה מודאגים כי השחקנית לא יצרה עמם קשר ולא עונה לפניות שלהם, והביעו "דאגה" למצבה בעקבות ההתנהגות הלא שגרתית ולא מקצועית. היפנית כבר הביעה לא פעם לאורך הקריירה שלה עד כמה היא מתקשה להתמודד עם הלחצים של הענף, וברולאן גארוס 2021 אף פרשה מהטורניר אחרי שביקשה שלא להתייצב למסיבות עיתונאים ולשוחח עם התקשורת.

גם באינסטגרם היא לא הייתה פעילה כבר תקופה ונעלמה מהרדאר, אבל לאחרונה העלתה מספר תמונות מהטיול שלה עם בן זוגה הזמר קורדיי, עמו טיילה באירופה בחודש אוקטובר. היפנית ניצחה רק משחק אחד מאז מאי שעבר, ובשלושת הטורנירים הקודמים שלה הפסידה בסיבוב הראשון. כעת היא מקווה ומאמינה שהיא יוצאת לדרך חדשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully