וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאומי אוסקה לא תשתתף באליפות אוסטרליה: "גוברת הדאגה שכבר לא תחזור למגרשים"

עודכן לאחרונה: 8.1.2023 / 13:01

אחרי ש"נעלמה" ולא ענתה לפניות, מארגני הגרנד סלאם הודיעו שהיפנית, שבקושי נראתה על המגרשים בחצי שנה האחרונה, לא תשתתף. בעבר התמודדה עם קשיים נפשיים שגרמו לה לקחת הפסקה מהסבב, כעת החשש גובר: "אין לה ראש לטניס"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 8.1/ספורט1

יומיים לאחר שהמדורג 1 קרלוס אלקראס הודיע כי לא יוכל לקחת חלק באליפות אוסטרליה, קיבלנו הבוקר (ראשון) שם גדול נוסף שייעדר מהגרנד סלאם הראשון של 2023 - האלופה לשעבר נאומי אוסקה.

היפנית, שזכתה בעבר פעמיים (2019, 2021) באליפות אוסטרליה, לא הסבירה מדוע החליטה למשוך את שמה מההגרלה לטורניר שייצא לדרך בעוד שמונה ימים. "נאומי אוסקה פרשה מאליפות אוסטרליה. היא תחסר לנו. את מקומה בהגרלה הראשית תתסוף דיאנה יסטרמסקה", הודיעו מארגני התחרות.

אוסקה, שלא השתתפה גם בטורנירי ההכנה באוסטרליה, לא שיחקה בסבב מאז ספטמבר וירדה למקום ה-42 בדירוג העולמי. היפנית נאלצה בעבר לקחת הפסקה מהענף בשל קשיים נפשיים, אם כי עדיין לא ברור האם הקשיים הללו גרמו לפרישתה גם הפעם.

נאומי אוסקה טניסאית יפנית. Robert Prange, GettyImages
רק בריאות. אוסקה/GettyImages, Robert Prange

ההודעה של אוסקה מגיעה שלושה ימים אחרי שבתקשורת העולמית הודיעו שהיא "נעלמה". ב-CNN דווח שראשי הטורניר מודאגים כי השחקנית לא יצרה עמם קשר ולא עונה לפניות שלהם, והביעו "דאגה" למצבה בעקבות ההתנהגות הלא שגרתית ולא מקצועית. היפנית כבר הביעה לא פעם לאורך הקריירה שלה עד כמה היא מתקשה להתמודד עם הלחצים של הענף, וברולאן גארוס 2021 אף פרשה מהטורניר אחרי שביקשה שלא להתייצב למסיבות עיתונאים ולשוחח עם התקשורת.

גם באינסטגרם היא לא הייתה פעילה כבר תקופה ונעלמה מהרדאר, אבל לאחרונה העלתה מספר תמונות מהטיול שלה עם בן זוגה הזמר קורדיי, עמו טיילה באירופה בחודש אוקטובר. על פי "גרדיאן", בעקבות הפרישה של אוסקה "הדאגה גוברת למצבה", אחרי שלא יצרה קשר עם נציגים מעולם הטניס ולא התכוננה לטורניר. "העובדה שבגיל 25 היא לא מתייצבת לטורניר במלבורן בצורה הזאת, רק מגבירה את החשש שהיא כבר לא תחזור למגרשי הטניס", נכתב ב"גרדיאן" על היפנית, שניצחה רק משחק אחד מאז מאי שעבר, ובשלושת הטורנירים הקודמים הפסידה בסיבוב הראשון.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

* שחקנית נוספת שלא תיקח חלק באליפות אוסטרליה היא ונוס וויליאמס, שהיתה אמורה להתחרות בטורניר הזוגות אך היא סובלת מפציעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully