וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דג'וקוביץ' פרש ממשחק הכנה, חמישה ימים לפני אליפות אוסטרליה

עודכן לאחרונה: 11.1.2023 / 13:06

סיבה לדאגה? הסרבי שוב חש בכאבים בשריר הירך האחורי, כפי שקרה לו בטורניר אדלייד. הביוגרף של אוסקה: "ייתכן ותיעדר זמן רב"

תקציר: נובאק דג'וקוביץ' גבר על קספר רוד בגמר טורניר גמר הסבב ועשה היסטוריה/ספורט1

חמישה ימים בלבד נותרו עד פתיחת אליפות אוסטרליה, ומצבו של נובאק דג'וקוביץ' עדיין לא ברור. המדורג חמישי בעולם נאלץ לפרוש ממשחק הכנה מול דניל מדבדב אחרי 36 דקות בלבד, בפיגור 6:4, בשל כאבים בשריר הירך האחורי - השריר שהפריע לו גם בטורניר אדלייד בשבוע שעבר.

"זו אותה בעיה שהיתה לי באדלייד", אמר דג'וקוביץ', שזכה באותו טורניר, חרף הכאבים בשריר הירך האחורי. "הרגשתי את הכאבים ולא רציתי לקחת סיכון ולהחמיר אותם. התנצלתי בפני דניל, והוא הבין אותי. אני רוצה להימנע מסיכונים מיותרים לפני אליפות אוסטרליה".

הכאבים המדוברים החלו אצל הסרבי במהלך חצי הגמר באדלייד - גם אז יריבו היה מדבדב. לאחר מכן הגיע גמר שארך למעלה משלוש שעות מול סבסטיאן קורדה, ובו חגג דג'וקוביץ' ניצחון 34 ברציפות באוסטרליה. הסרבי, שנעדר מהגרנד סלאם האהוב עליו אשתקד בשל חוסר הסכמתו להתחסן לקורונה, זכה בעבר תשע פעמים בטורניר. הוא מחפש את הגרנד סלאם ה-22 שלו בקריירה כדי להשתוות לרפאל נדאל.

ובינתיים, קיים במדינה חשש מסוים מקבלת הפנים שדג'וקוביץ' יקבל בגרנד סלאם הראשון של השנה, במלבורן. מארגן אליפות אוסטרליה קרייג טיילי הבהיר שכל אוהד שיקלל או יעליב את הסרבי - ייזרק מיד מהאצטדיון: "אם מישהו יפגע בהנאה של אחרים, הוא יוצא מהאצטדיון. תמיד יודעים להעריך כאן ספורט, ואני מצפה שזה ימשיך כך. נובאק קיבל תמיכה גדולה באדלייד, ואני משוכנע שכך יהיה גם במלבורן".

מי שלא תהיה באוסטרליה, ולא ממש ברור מתי תשוב לסבב היא נאומי אוסקה. המדורגת 1 לשעבר סבלה ממספר קשיים נפשיים בשנתיים האחרונות הודיעה לפני מספר ימים כי החליטה שלא לקחת חלק בגרנד סלאם הראשון של השנה, ולפי הביוגרף שלה, בן רות'נברג, לא מן הנמנע שמדובר בצעד ראשון בדרך לפרישה.

"לדעתי היא רצתה להיות מעט מעורפלת", הסביר העיתונאי, "היא לא רוצה לקטלג את זה כמשהו. היא לא רצתה להשתמש במילה 'פרישה', אבל אם היא מתרחקת כרגע מהענף לתקופה מסוימת - וזו יכולה להיות תקופה ארוכה - היא ככל הנראה מעדיפה שלא לדבר על כך. היא כבר זכתה בתארים רבים, וזה לא מעניין אותה להיות פשוט שחקנית טופ 20. ככל שהיא תהיה יותר זמן בחוץ, כך יהיה לה קשה יותר לחזור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully