וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נובאק דג'וקוביץ' הציל נקודת משחק, וזכה באדלייד בתואר ה-92 בקריירה

עודכן לאחרונה: 8.1.2023 / 13:27

הסרבי קר הרוח מוכן לאליפות אוסטרליה, אחרי שחזר מפיגור וגבר על סבסטיאן קורדה 7:6 (8), 6:7 (3), 4:6 בגמר מותח שנמשך 3:11 שעות. בנשים: גם קוקו גוף וסבאלנקה זכו בתארים

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 8.1/ספורט1

נובאק דג'וקוביץ' הזכיר היום (ראשון) שוב למה הוא עדיין נחשב לפייבוריט הברור לזכייה באליפות אוסטרליה שתיפתח במלבורן בשבוע הבא, כשזכה בטורניר אדלייד אחרי ניצחון מרשים על סבסטיאן קורדה 7:6 (8), 6:7 (3), 4:6 בגמר מהנה שנמשך שלוש שעות ו-11 דקות.

דג'וקוביץ' אולי התקשה לפרקים מול יריבו האמריקאי, המדורג 33 בעולם, אבל שוב הפגין את האופי המנצח שלו, במיוחד כשהציל נקודת משחק במערכה השנייה, כשהוא בפיגור מערכה, 6:5 ו-40:30. אבל נולה ידע לחזור, לכפות שובר שוויון ולנצח בו, ובמערכה המכריעה סגר סיפור מול יריבו הנחוש.

הטניסאי הסרבי נובאק דג'וקוביץ'. רויטרס
אוהב את היבשת. נולה/רויטרס

אתמול הוא סבל מפציעה מול דניל מדבדב בחצי הגמר, אבל כלום לא יעצור את דג'וקוביץ', שעבורו היה זה ניצחון 34 ברציפות באוסטרליה. הפעם האחרונה שהפסיד ביבשת הייתה ב-2018, לפני כחמש שנים, כשנכנע לקוריאני צ'ונג היון. הסרבי, שזכה תשע פעמים באליפות אוסטרליה, מחפש את הגרנד סלאם ה-22 שלו בקריירה כדי להשתוות לרפאל נדאל, אבל היום הצליח להשתוות אליו כשזכה בטורנר מספר 92 בקריירה. רק איוון לנדל (94), רוג'ר פדרר (103) וג'ימי קונורס (109) לפניהם.

עוד בוואלה!

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה
הטניסאי האמריקאי סבסטיאן קורדה. רויטרס
יגיע מעודד למלבורן אחרי שבוע מוצלח. קורדה/רויטרס

עוד בהכנה לאליפות אוסטרליה

* ארינה סבאלנקה (5 בעולם) זכתה הבוקר בתואר ה-11 שלה בקריירה, אחרי שגברה בגמר טוניר אדלייד 3:6, 6:7 (4) על הצ'כית הצעירה לינדה נוסקובה (102). הצ'כית בת ה-18 עשתה מסע נהדר בטורניר, אחרי שעלתה מהמוקדמות להגרלה הראשית, ובדרך לגמר הדהימה בכירות כמו אזרנקה, קסטקינה ואונס ג'אבור. עם זאת, בגמר היא נעצרה מול הבלארוסית, שזכתה בתואר ראשון מאז מדריד 2021.

* בגמר הראשון שלה מאז רולאן גארוס - קוקו גוף זכתה היום בטורניר אוקלנד, אחרי שגברה בגמר 1:6, 1:6 על רבקה מסארובה (130). גוף (7 בעולם), שלראשונה הייתה מדורגת ראשונה בטורניר, זכתה בתואר שלישי בקריירה, אחרי שלא הפסידה מערכה לאורך כל הטורניר בניו זילנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully