וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחיל לשנות: זוארץ הודיע על סיום תפקידו של שרעבי כמנכ"ל ההתאחדות

10.1.2023 / 19:16

יושב הראש הנכנס והמנכ"ל היוצא סיכמו על עזיבתו: "רוצה להודות ליוסי על עשייתו לטובת ההתאחדות לכדורגל, אקים ועדה שתחבר את האיש/ה המתאימים". שרעבי: "הייתה לי זכות גדולה"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 10.1/ספורט1

אחרי שהפך ליו"ר ההתאחדות לכדורגל, שינו זוארץ מתחיל לעשות שינויים והיום (שלישי) הוא סיכם עם המנכ"ל הקודם יוסי שרעבי על סיום תפקידו.

"אני רוצה להודות ליוסי שרעבי על עשייתו לטובת ההתאחדות לכדורגל, על התרומה שהשיא לארגון ועל יוזמות רבות ונחוצות שהוביל. בכוונתי לפרסם בחודשים הקרובים קול קורא עם הקריטריונים המחייבים לתפקיד המנכ"ל ולהקים ועדה שתבחר את האיש/ה המתאימים לתפקיד התובעני", אמר זוארץ.


קרסנודאר התחייבה לשלם 750 אלף יורו על איביץ'
טיידי: "הפועל תל אביב שלחה אותי לבדיקות כדי למצוא משהו שלילי"
הפועל תל אביב במו"מ מתקדם עם הקשר הקרואטי הרוויה איליץ'

יוסי שרעבי מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל. אודי ציטיאט
סיים תפקיד לאחר שנתיים. יוסי שרעבי/אודי ציטיאט

מנכ"ל ההתאחדות יוסי שרעבי אמר: "היתה לי זכות גדולה להוביל את ההתאחדות בתפקיד המנכ"ל בשנתיים האחרונות, להכיר לעומק את עולם הכדורגל ואת החשיבות החברתית, הלאומית והספורטיבית הגדולה שלו. ההחלטה נעשתה מתוך הערכה הדדית, בחברות ביני ובין היו"ר הנכנס ומתוך רצון אישי שלי אחרי עשרות שנים בשירות הציבורי לפעול באפיקים חדשים ומאתגרים. אמשיך בתפקידי כמנכ"ל ההתאחדות לכדורגל עד שיימצא בעל/ת התפקיד הראויים ביותר להוביל יחד עם שינו את ההתאחדות ואת הכדורגל שלנו, וכפי שהבטחתי ליו"ר אמשיך לעמוד לרשותו גם בעתיד ככל שיידרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully