וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיידי: "הפועל תל אביב שלחה אותי לבדיקות כדי למצוא משהו שלילי"

עודכן לאחרונה: 10.1.2023 / 19:51

פחות מיממה אחרי שהאדומים הודיעו שהקשר הניגרי לא מצטרף בגלל שלא עבר בדיקות לב, בני ריינה החתימה אותו והוא תקף בשיחות עם מקורביו: "אמרו לי שעברתי את הבדיקות ופתאום קראתי בתקשורת שלא אחתום"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 10.1/ספורט1

בני ריינה הודיעה הבוקר (שלישי) על החתמתו של הקשר הניגרי בנג'מין טיידי, פחות מיממה אחרי שהפועל תל אביב הודיעה שהוא לא יצטרף אליה. טיידי סיכם אצל האדומים בתחילת דצמבר והיה אמור להפוך לשחקן שלה באופן רשמי אחרי פתיחת חלון ההעברות של ינואר, אבל במתחם חודורוב סיפרו שהוא כשל בבדיקת האקו לב ולכן הוחלט לסגת מהסיכום.

לאחר החתימה בריינה, טיידי סיפר לאנשי המועדון ולמקורבים: "הפועל תל אביב שלחו אותי לעוד ועוד בדיקות כדי למצוא משהו שלילי, למרות שזו בעיה ידועה של שחקנים יוצאי אפריקה עם האקו לב. גם אמרו לי שעברתי את הבדיקות ושהכל בסדר ופתאום אני והסוכן שלי מבינים מהתקשורת שהוציאו הודעה שלא עברתי את הבדיקות ושאני לא אחתום, לא הודיעו לי בכלל".

בנג'מין טיידי, שחקן מכבי בני ריינה. מכבי בני ריינה, אתר רשמי
בכל זאת ישחק בליגת העל. טיידי/אתר רשמי, מכבי בני ריינה

בני ריינה עקבה אחר הניגרי בן ה-28 כבר כמה חודשים ורצתה לצרפו לפני שהפועל תל אביב נכנסה לתמונה. כשהאדומים נסוגו, בריינה מיהרו לפנות אליו. טיידי דווקא עבר את הבדיקות הרפואיות של העולה החדשה והוא הפך לשחקנה החדש.

טיידי שיחק ב-2014 עד 2018 בקבוצות מהליגות המשניות בגאורגיה, לפני שחתם בלייפאיה הלטבית. אחרי כחצי שנה חזר לגאורגיה, הפעם לאחת מהקבוצות המובילות במדינה, דינמו באטומי. הוא שיחק במדיה בשלוש השנים האחרונות וזכה איתה באליפות.

בריינה מחפשים כעת עוד קשר ישראלי לחיזוק, כאשר שמו של שלומי אזולאי מהפועל תל אביב עומד על הפרק. במקביל ממשיך המאמן מימר לחפש גם חלוץ זר, כאשר מי שצפוי לעזוב בקרוב הוא אוסמה חלאיילה, שביקש לעבור קבוצה ונמצא על סף סיכום במ.ס. אשדוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully