וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האוהדת הסקסית" חושפת: מעולם לא הייתי 'מיס קרואטיה', ויש לי חבר!

10.1.2023 / 12:54

האמת על תחרות היופי במולדתה, מערכת היחסים הסודית שהסתירה מכולם ומי הספורטאי (שהוא דווקא לא כדורגלן) בו היתה מאוהבת לפני שהפכה למפורסמת בעצמה? איוונה נול עושה את ארצות הברית ולא מפסיקה להפתיע

איוונה נול, אוהדת קרואטיה, מצטלמת בקטאר במהלך המונדיאל/אינסטגרם knolldoll

ארבעה שבועות ארוכים חלפו מאז שקרואטיה סיימה את דרכה במונדיאל בתבוסה 3:0 לארגנטינה בחצי הגמר, והכוכבת האמיתית של הקרואטים בגביע העולמי ממשיכה לככב בכותרות. איוונה נול, שהוכתרה מרגע נחיתתה בקטאר בתור "האוהדת הסקסית במונדיאל", הפכה מזמן לתופעה ויראלית, ובימים האחרונים היא כובשת גם את ארצות הברית.

הדוגמנית הקרואטית, שהגיעה לקטאר חשבון אינסטגרם שכלל 450 אלף עוקבים ועומדת כרגע על מעל 3.6 מיליון עוקבים וכבר נצפתה מבלה עם אייקונים כמו ליאונרדו די קפריו, דרייק וג'יימי פוקס, משכה אתמול (שני) תשומת לב רבה בביקורה במשחק ה-NBA בין מיאמי לברוקלין, ממנו כמובן העלתה תמונות מחיוכות לרשתות החברתיות, ואף העניקה ריאיון נרחב לאתר הטראש האמריקאי Barstool Sports.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

צפו בריאיון המלא

במהלך הריאיון היא חשפה שלמרות שבכל כלי התקשורת היא מוגדרת כ-"מיס קרואטיה לשעבר", למעשה היא לא זכתה בתחרות אלא רק השתתפה בה והגיעה עד לשלב הגמר, אך הסיפור קצת השתבש בתרגום ברחבי העולם וכעת התואר הזה מוצמד אליה בכל פינה ברחבי הגלובוס.

נול אף שיתפה שבילדותה שיחקה כדורגל בעמדת השוערת, ואהבה ללכת למשחקים של היידוק ספליט. היא הקפידה להגיע לכל מונדיאל ויורו מאז 2014, ולקחה כמודל את לאריסה ריקלמה, אוהדת פרגוואי שהפכה לתופעת רשת כשהבטיחה להתפשט אם נבחרתה תגיע לחצי הגמר ב-2010, אבל רק בקטאר היא פרצה למרכז הבמה.

מבלה עם דיקפריו ודרייק, יורדת על כדורגלנים: החיים החדשים של איוונה נול
בלוף אחד גדול: הפאדיחה של איוונה נול שעשתה צחוק מהקטארים
המאבטחים בקטאר דרשו: אל תצטלמו עם "האוהדת הסקסית במונדיאל"
"רגע, הבטחת להתפשט": הבדיחה סביב האוהדת ששיגעה את קטאר
"האוהדת הסקסית במונדיאל" נפרדת מקטאר - ועונה לביקורות

לאור השתלבותה בסצנת הסלבס הבכירים לאחרונה, נשאלה נול מי הסלבריטאי בו היתה מאוהבת לפני שהפכה למפורסמת בעצמה, והפתיעה כשבחרה דווקא במתאגרף האוקראיני ולדימיר קליצ'קו... ובנוסף הדהימה כשגילתה שלאורך כל הפסטיבל סביב התנהלותה החושפנית בקטאר למעשה היה לה חבר אותו הסתירה מהתקשורת, והודתה: "אני מהבחורות האלה שתמיד יש להן חבר, אף פעם לא הייתי רווקה לאורך זמן. החבר הנוכחי שלי היה איתי בקטאר, הוא נחת שם אחרי שלב הבתים, אבל אני מעדיפה לא לדבר על כך...".

ולכל מי שציפה שהקריירה שלה תגלוש למחוזות תמונות העירום, נול הבהירה בצורה מפורשת: "אני לא מעוניינת בכך. ברגע שאת מראה לאנשים פעם אחת תמונה שלך בעירום, את כבר לא מעניינת אותם יותר. מאותו רגע הם מצפים שתמיד תהיי ערומה". בתגובה המראיין הציע לה התערבות לפיה בתוך שנה יהיה לה עמוד Only Fans משלה, אך היא נענתה לאתגר והבטיחה לעמוד בהתחייבותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully