וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רגע, הבטחת להתפשט": הבדיחה סביב "האוהדת הסקסית" ששיגעה את קטאר

14.12.2022 / 1:09

איוונה נול, שהפכה לכוכבת במונדיאל, סיימה את דרכה בטורניר אחרי ההדחה של קרואטיה, אבל מעריציה לא שכחו את הפרסומים על ההבטחה שלה להתפשט

איוונה נול, אוהדת קרואטיה, מצטלמת בקטאר במהלך המונדיאל/אינסטגרם knolldoll

בשעה טובה, חובבי הכדורגל נפרדו אתמול (שלישי) גם מאיוונה נול, האוהדת הקרואטית שהפכה למפורסמת בשבועות האחרונים בקטאר, כשהייתה אחת הדמויות הכי מצולמות ומתועדות ביציעי המשחקים במונדיאל.

נול, 30, שבעבר השתתפה בתחרות מיס קרואטיה, החלה את הטורניר עם כ-450 אלף עוקבים בחשבון האינסטגרם, ואחרי מספר שבועות מוצלחים עבורה מבחינה תקשורתית היא עלתה ל-2.6 מיליון עוקבים (!). היא גררה לא מעט כותרות, כשרבים עסקו בפער שבין המחשופים שלה לבין השמרנות הקטארית.

איוונה נול אוהדת קרואטיה. knolldoll, צילום מסך
איוונה נול אוהדת קרואטיה/צילום מסך, knolldoll
איוונה קנול, מיס קרואטיה לשעבר, מצטלמת במהלך מונדיאל קטאר 2022. Ian MacNicol, GettyImages
איוונה קנול, מיס קרואטיה לשעבר, מצטלמת במהלך מונדיאל קטאר 2022/GettyImages, Ian MacNicol

דווח שהקטארים יאסרו עליה להתלבש בצורה הזאת, שימנעו את הגעתה למשחקים, שילשינו עליה לרשויות, שיאסרו על קהל מקומי להצטלם איתה - אבל ככל שעבר הזמן נול הפכה יותר ויותר לסלבריטאית בקרב הצופים בטורניר, כשהשבוע אף נראתה מוקפת באוהדים רבים שהפריעו לה ומנעו ממנה ללכת בעודם מנסים להצטלם איתה.

יש לציין שבמהלך המשחק של קרואטיה נגד ברזיל ברבע הגמר היו מאבטחים ניסו למנוע ממנה להצטלם עם אוהדים, אבל אתמול בחצי הגמר מול ארגנטינה לא היו עליה מגבלות.

השבוע פורסם שנול הבטיחה שאם קרואטיה תדהים את העולם ותזכה במונדיאל, היא תתפשט ותצטלם בעירום. חשבון הטוויטר המשעשע "Troll Football" צייץ אתמול "אנחנו לא נסלח לך על זה לעולם, מסי", על כך שקרואטיה הודחה - אבל למעשה נול הכחישה את הטענות האלו, והבהירה שאלו פייק ניוז: "לא אתפשט אם קרואטיה זוכה במונדיאל, אל תאמינו לשקרים", כך כתבה. בכל אופן, ייתכן שלא נפטרנו ממנה לחלוטין, לאור העובדה שקרוטיה תשתתף במשחק על המקום השלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully