וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבלה עם דיקפריו ודרייק, יורדת על כדורגלנים: החיים החדשים של "האוהדת הסקסית"

8.1.2023 / 0:05

מסיבות ביאכטות, חיבוק עם דרייק, בילוי עם מפורסמים וסיפורים על פניות מכדורגלנים בזמן המונדיאל: מיס קרואטיה לשעבר קוטפת את פירות ההצלחה בקטאר

איוונה נול, אוהדת קרואטיה, מצטלמת בקטאר במהלך המונדיאל/אינסטגרם knolldoll

אחרי שהיא הייתה אחת אוהדות הכדורגל הכי מפורסמות בעולם בזמן המונדיאל בקטאר 2022, כעת איוונה נול מתחילה ליהנות מ"חיי התהילה". נול, לשעבר מיס קרואטיה, הפכה ל"כוכבת" בקטאר בזכות התלבושות הססגוניות והפרובוקטיביות שלה במדינה המוסלמית והכותרות שהיא ייצרה. היא הצליחה בזמן החודש של המונדיאל להוסיף מיליוני עוקבים לחשבון האינסטגרם שלה, ולהפוך לשם מוכר בכל רחבי העולם.

בשבוע האחרון מי שכונתה "האוהדת הכי סקסית במונדיאל" נראתה לצד שורה מרשימה של כוכבים אמריקאים. זה התחיל בהזמנה למסיבה של ליאונרדו דיקפריו על יאכטה מפוארת, לצד שורה של דוגמניות, שם היא הצטלמה עם הזמר דרייק ועורך "ווג" אדוארד אניפול.

לאחר מכן היא נראתה לצד שחקן הקולנוע ג'יימי פוקס, והשניים אף צולמו על ידי פפראצי כשהם מבלים ביחד במסעדה ובמקומות בילוי נוספים, ולאחר מכן הקרואטית בת ה-26 נכנסת לרכב הרולס רויס של השחקן בן ה-55. כמו כן העלתה ל-3.6 מיליון העוקבים שלה באינסטגרם תמונות שלה במועדוני לילה וברכבי יוקרה.

כמו כן כעת מתברר שבאופן לא מפתיע, במהלך המונדיאל היא עוררה עניין גם בקרב השחקנים. השבוע היא סיפרה שגם בזמן שהטורניר התנהל, חלק מהשחקנים פנו אליה במסרים אישיים באינסטגרם ורצו להיפגש. "כן, אני זוכרת כמה מהשחקנים כותבים לי ב-DM ושואלים מה שלומי, בלה בלה בלה", סיפרה וצחקה, ואף חשפה: חלק מהשחקנים שפנו אליה היו מנבחרות יריבות של קרואטיה, שהתנצלו בפניה על כך שהם הולכים לנצח אותה. "חלק היו אומרים לי - סליחה על מחר", היא מספרת, "אני לא הייתי מגיבה להם, אלא רק כשהמשחק נגמר".

בלוף אחד גדול: הפאדיחה של איוונה נול שעשתה צחוק מהקטארים
המאבטחים בקטאר דרשו: אל תצטלמו עם "האוהדת הסקסית במונדיאל"
"רגע, הבטחת להתפשט": הבדיחה סביב האוהדת ששיגעה את קטאר
"האוהדת הסקסית במונדיאל" נפרדת מקטאר - ועונה לביקורות

בכל אופן, נראה שאיוונה נול מנצלת את דקות התהילה שלה, וגם התגובות המרושעות שהיא מקבלת מחלק מהגולשים והעוקבים, לא עוצרות אותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully