וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוף אחד גדול: הפאדיחה של "אוהדת קרואטיה" שעשתה צחוק מהקטארים

עודכן לאחרונה: 17.12.2022 / 18:35

אחרי שהסתובבה בלבוש סקסי באיצטדיונים בקטאר, עוררה מהומה והפכה ל"להיט" במונדיאל, עיתונאי קרואטי שאל אותה שאלה אחת שחשפה את הסיפור האמיתי

איוונה נול, אוהדת קרואטיה, מצטלמת בקטאר במהלך המונדיאל/אינסטגרם knolldoll

איוונה נול היא דוגמנית קרואטית שבשבועיים האחרונים גוררת לא מעט כותרות ברחבי העולם בעקבות התנהלותה במגרשים במונדיאל בקטאר. נול, בעבר מיס קרואטיה, מוגדרת כ"super fan" של נבחרת קרואטיה, ומסובבת לא מעט ראשים במדינה המוסלמית. היא הפכה ל"כוכבת בינלאומית" במהלך הטורניר, כאשר לשם המחשה מספר העוקבים שלה באינסטגרם במהלך השבועיים האחרונים קפץ מ-450 אלף ל-1.3 מיליון, והספירה נמשכת.

לאורך השבוע האחרון היה חשש שאולי היא תיפגע, מאחר שהיא מגיעה למגרשים בלבוש מאוד חושפני, שלא הולם את קוד הלבוש המוסלמי השמרני והקפדן, שדורש מנשים להתלבש בצניעות.

איוונה נול, אוהדת נבחרת קרואטיה. Ian MacNicol, GettyImages
איוונה נול, אוהדת נבחרת קרואטיה/GettyImages, Ian MacNicol

לפני כמה ימים התמונות שלה הפכו ויראליות ברשת, כאשר היא נראתה יורדת במדרגות באצטדיון ושני קטארים מצלמים אותה בטלפון הפרטי שלהם. התמונות גררו כותרות רבות בעולם, מאחר שנטען שהקטארים "צבועים" מאחר שמצד אחד הם שמרנים ומצד שני מצלמים אותה בחיוך. לאחר מכן דווח שהם למעשה מצלמים אותה כדי לדווח עליה לשלטונות, על מנת ש"יטפלו בה" ויאסרו עליה להגיע ככה לאצטדיון. "הם לא צילמו אותה כי הם אוהבים אותה, אלא כי הם לא אהבו את הלבוש שלה, שמנוגד לתרבות שלנו", צייץ איש העסקים הקטארי מוחמד חסן אל ג'פיירי, "כל תושב מקומי יכול לאשר לכם את זה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

התמונות הוויראליות

היא עצמה הרגיעה את הרוחות והודיעה שהיא קיבלה אישור להתלבש ככה ושהקטארים מאפשרים לה להגיע בצורה החושפנית הזאת לאצטדיונים. "הם אישרו לי ללבוש מה שאני רוצה", אמרה, והרגיעה רבים, "מעולם לא פחדתי שיעצרו אותי פה, אני גם לא חושבת /שאני יכולה לפגוע במישהו אם אני הולכת בביקיני. ואם על זה מגיע מעצר, שיעצרו אותי". היא עמדה מאחורי דבריה גם כשהגיעה עם מחשוף ענק למשחק של קרואטיה נגד יפן.

היא עצמה אמרה ש"הייתי בהלם כששמעתי לראשונה שתקנות הלבוש פה אוסרות בגדים שחושפים כתפיים או ברכיים... אין לי בגדים כאלה בכלל. אם באירופה מכבדים את החיג'אב, פה צריכים לכבד את הלבוש שלנו ואת סגנון החיים שלי".

בכל אופן, אחרי כל הכותרות והעניין סביבה, אתמול אחד מנציגי התקשורת הקרואטית שוחח עם מי שמוגדרת כ"super fan", ושאל אותה האם היא יכולה לנקוב בשמות של שלושה שחקנים מהנבחרת. "לוקה מודריץ', דיאן לוברן.... וזהו", אמרה בחיוך. בכל אופן, נראה שעל אף השהות שלה באצטדיון, הכדורגל עצמו לא בראש מעייניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully