וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר: "שיחקנו רק 10-15 דקות ואז נעלמנו, זה לא יכול להחזיק ככה"

מאמן מכבי חיפה שבר את שיא הניצחונות שלו, אבל היה מאוכזב מהיכולת: "לא יכולים להיות תלויים בשוער בבית". זיו אריה: "הגיע לנו יותר מתיקו"

תקציר: מכבי חיפה - הפועל ירושלים 1:2/ספורט1

מכבי חיפה החזירה הערב (ראשון) את יתרונה בפסגת ליגת העל לתשע נקודות, אחרי ניצחון קשה 1:2 על הפועל ירושלים, לה הפסידה 3:0 בסיבוב הראשון. הירושלמים היו אלה שהרסו לאלופה השוואת שיא מועדון בעונה שעברה עם 1:1 בחוץ, אבל הפעם לא הצליחו לשחזר את זה, למרות הזדמנויות לא מעטות ודקות של שליטה ברורה.

הירוקים השוו בכך שיא מועדון עם 11 ניצחונות רצופים ויוכלו לשבור אותו ביום שני הבא בבלומפילד, במשחק העונה מול מכבי תל אביב. ברק בכר ניפץ את שיאו האישי, אחרי שהגיע בעבר ל-10 ניצחונות גם עם הפועל באר שבע וכאמור בעונה שעברה, ובנוסף הירוקים שמרו על מאזן ביתי מושלם העונה.

המשטרה עיכבה הערב שלושה אוהדים בחשד למעורבות באירועי הדרבי החיפאי: שני אוהדים נחקרו והורחקו ל-30 ימים בחשד כי הכניסו אבוקות, במחצית עוכב אוהד נוסף בחשד כי תקף את אוהדי הפועל חיפה והוא הורחק ל-14 ימים.

שיא-מן לבאות: מכבי חיפה לא הרשימה, אבל ניצחה 1:2 את הפועל ירושלים
נטע לביא נענה לבקשת מכבי חיפה ויעזוב ליפן רק אחרי המשחק מול מכבי תל אביב
קראנקה נוטה לפתוח בטדי עם דן גלזר, בית"ר ירושלים תרגלה חמישייה בהגנה

דניאל סונדגרן, מגן מכבי חיפה. ברני ארדוב
גם החזרה שלו היא בשורה עבור מכבי חיפה. דניאל סונדגרן/ברני ארדוב

ברק בכר התייחס ליכולת המאכזבת: "הדרך משנה. לא שיחקנו טוב כמו שצריך בבית, שיחקנו רבע שעה ואחר כך נעלמנו. היכולת מאכזבת וכמובן שזה טוב לשבור שיאים, אבל זה לא מספיק, אני רוצה שנשתפר כי זה לא יכול להחזיק ככה. הכדורגל שלנו היה רחוק מלהיות מושלם והיה לנו מספיק זמן כדי להתלונן למפגש הזה. הפועל ירושלים קבוצה נהדרת ועם אופי. התכוננו בצורה טובה, אבל לא עשינו את הדברים טוב. נהיה חייבים להשתפר ועוד הלילה אדאג לשפר את הקבוצה".

על הצטיינותו של משפתי: "הוא הציל אותנו. אנחנו לא יכולים להיות תלויים בשוער, בטח לא בבית. אנחנו צריכים לשחק הרבה יותר טוב ועם יותר ביטחון. אנחנו נשב ונבדוק את הדברים, ברור לנו שזה לא יכול להמשיך ככה".

על המפגשים עם זיו אריה: "הפועל ירושלים קבוצה מצוינת ומאומנת, אחת הכי טובות בחוץ, אבל אנחנו צריכים להסתכל על עצמנו ולעשות את הדברים יותר טוב. אי אפשר להיות תלויים במזל ולסבול, והיום היה לנו מזל בסוף. אני מקווה שזה לא יחזור על עצמו".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
ברק בכר וזיו אריה, מאמני מכבי חיפה והפועל ירושלים. ברני ארדוב
חייך לפני המשחק יותר מאשר בסיומו. ברק בכר/ברני ארדוב

לקראת מכבי תל אביב אמר המאמן: "המשחק היום היה לא פחות חשוב. לא חשבנו שניראה כל כך רע, אבל לפחות ניצחנו, אין קשר למה שיהיה במשחק הבא. אשתמש בכל הסגל שיעמוד לרשותי, נטע לא פתח היום כי הייתה לו רגישות קלה ובסוף היינו צריכים אותו על המגרש".

על עזיבתו הצפויה של נטע לביא: "כרגע אין חדש. הוא אמור לשחק איתנו נגד מכבי תל אביב למשחק אחרון שלו כנראה. יש לו עוד שמונה ימים לפחות להיות איתנו. יענקל'ה נתן לו את ברכת הדרך, אם זה היה תלוי בי הייתי תופס אותו בחולצה ועוצר אותו".

על השיא: "את השיא של עצמי שברתי, את של הקבוצה עוד לא".

רועי משפתי, שהצטיין בשערה של מכבי חיפה: "אני עשיתי את העבודה שלי ואני שמח שזה בא לידי ביטוי. מעבר לזה? הרגשה טובה, אבל מסתכלים כבר על השבוע הבא. ג'וש הוא חבר טוב ושוער מצוין ואני מאחל לו בריאות, אבל ברגע שקיבלתי את ההזדמנות אני שואף לשחק ואמשיך לעבוד קשה כדי להמשיך להציג יכולת טובה. אני מאמין בעצמי ויודע מה אני שווה, כמו שאמרתי אעשה הכול כדי לשמור על האפודה. לגבי השיא, דיברנו על זה בחדר ההלבשה ואני שמח שהשוונו את השיא".

שוער מכבי חיפה רועי משפתי מונע שער משחקן הפועל ירושלים אלוז' יאו. ברני ארדוב
הופעה מרשימה בין הקורות. רועי משפתי/ברני ארדוב

הפועל ירושלים איבדה בתוספת הזמן את השוער אדבאיו אדליי, שראה כרטיס אדום ויחמיץ את המשחק מול הפועל תל אביב.

המאמן זיו אריה סיכם: "מה אני יכול להגיד אחרי הפסד? זה קצת חוזר על עצמו שדווקא נגד הגדולות אנחנו משחקים מצוין בהתקפה ובהגנה טיפה רכים. הכרטיס האדום גם מסמל את זה, במקום להשוות ספגנו כרטיס אדום. הגיע לנו יותר מתיקו, השחקנים שלי גברים. שיחקנו כדורגל אמיתי, הנענו את הכדור והיינו שווים מול שווים. זה לא משנה כי אין לנו נקודות. ספגנו שער דקה ראשונה ואחר כך עוד גול ממעבר, אלו דברים קטנים שצריך לתקן וכואב לי על ההפסד. נקווה לבוא לפה עוד פעם".

לקראת המשחק נגד הפועל תל אביב: "יהיה קל? לא אענה על דבר כזה. כל משחק בליגה הוא קשה, וקל מול הפועל תל אביב לא יהיה לנו".

גיא בדש, כובש השוויון הזמני: "היה לנו בסוף מצב של מאה אחוז גול. חבל שלא לקחנו היום נקודה שהייתה יכולה להיות מאוד חשובה להמשך. יצאנו עם מחמאות, אבל לא עם נקודות. נגד הפועל תל אביב יהיה מאוד קשה, זו קבוצה עם מאמן חדש וטוב וזה תמיד קשה יותר נגד קבוצה שמחליפה מאמן".

זיו אריה, מאמן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
"היינו שווים מול שווים". זיו אריה/ברני ארדוב

השופט שלומי בן אברהם התייחס להחלטה להעניק פנדל להפועל ירושלים: "הייתי די קרוב לאירוע. שופט המסך קרא לי וקיבלתי את המלצתו. אני ראיתי את המסירה והסטתי את המבט למרכז הרחבה. ה-VAR קרא לי בטענה שהיה מגע ברגל שמאל וקיבלתי את ההחלטה, התיישרתי איתה. בסופו של דבר המגן גלש ופגע ברגל, כל עוד הכדור בשדה המשחק זו עבירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully