וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטע לביא נענה לבקשת מכבי חיפה ויעזוב רק אחרי מכבי תל אביב

15.1.2023 / 18:14

הקפטן סיכם את כל התנאים מול גמבה אוסקה והיה מעוניין לעזוב את מכבי חיפה לאחר הפועל ירושלים, אבל התרצה לאחר שיחה עם הצוות המקצועי ויישאר כדי לעזור במשחק העונה בעוד שמונה ימים

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 0:2 על סקציה נס ציונה/ספורט1

נטע לביא לא יפתח הערב (ראשון, 20:15, ספורט4) מול הפועל ירושלים ויישאר גם למשחק מול מכבי תל אביב. התנאים שלו מול גמבה אוסקה סוכמו והקפטן היה מעוניין להשלים את המעבר בהקדם, אך הוא התרצה בעקבות שיחה עם הצוות המקצועי וישחק גם בבלומפילד בעוד שמונה ימים.

מחנה האימונים של גמבה אוסקה יתחיל מחר ולביא כאמור ביקש מראשי המועדון לשקול זאת שוב ולשחררו מיידית, שכן הוא צריך זמן כדי להסתגל להפרשי השעות, להתמקם ביפן ולהשלים את כל הסידורים לפני הצטרפותו לאימונים. הוא קיבל הבטחה שמכבי חיפה לא תעמוד בדרכו והתרצה כאמור להישאר שבוע נוסף, כשהוא הביע את רצונו לעזור לקבוצה ככל שניתן במאבק האליפות.

נטע לביא שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
יישאר לעוד שמונה ימים. נטע לביא/קובי אליהו

שלמה וייס על הנעשה במכבי חיפה

לביא בן ה-26 משחק בקבוצת הבוגרים של מכבי חיפה מאז אוקטובר 2015, הניף את צלחת האליפות בשנתיים האחרונות וזכה גם בגביע המדינה ב-2016. בדרבי בשמינית גמר הגביע, כבש שער נפלא ובישל, ולאחר מכן הקהל כבר נפרד ממנו, אבל בינתיים הוא עוד כאן. בנבחרת ישראל רשם 12 הופעות עד כה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully