וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קראנקה נוטה לפתוח בטדי עם דן גלזר, בית"ר תרגלה חמישייה בהגנה

מאמן מכבי תל אביב צפוי לשמור על מערך שלושת הבלמים, דור פרץ עשוי להישאר שוב על הספסל. אבוקסיס תרגל את גרצ'קין כבלם ואת מזרחי כמגן שמאלי (ב', 20:30)

תקציר: מכבי תל אביב - בית"ר ירושלים 0:4/ספורט1

בית"ר ירושלים

ארבעה הפסדים ו-16 שערי חובה - זה המאזן של בית"ר ירושלים העונה מול שלוש המוליכות ואותו מצפה יוסי אבוקסיס משחקניו לשפר. המאמן תרגל היום באימון מערך של חמישה שחקני הגנה, כאשר מקס גרצ'קין היה הבלם השמאלי לצד אוראל דגני ואורי דהן ואילו לי און מזרחי הוצב כמגן. גם האפשרות שאור זהבי יפתח כבלם עדיין על הפרק. אבישי כהן יחזור להרכב על חשבון עמית כהן.

לקראת המשחק אמר אבוקסיס: "כל משחק אנחנו יושבים ומתקנים, לומדים מהעבר. מכבי תל אביב זה משחק קשה, אבל אנחנו בבית ורוב הקהל יהיה שלנו. אנחנו רוצים להביא נקודות במשחק הזה. אולי קשה לנו נגד הגדולות כי הן תמיד באות מוכנות ומאורגנות נגדנו. הגיע הזמן שניקח נקודות נגד הגדולות".

מקס גרצ'קין שחקן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
יהיה הבלם השלישי? מקס גרצ'קין/קובי אליהו

מכבי תל אביב

מכבי תל אביב סיימה את האימון המסכם שלה הבוקר בקרית שלום ומחר תצא לבית המלון בירושלים כדי להתכונן למשחק. המאמן אייטור קראנקה שתרגל שני מערכים בימים האחרונים צפוי לבחור במערך שלושת הבלמים שהיה גם בתקופה של ולאדן איביץ'. המאמן יקבל בחזרה להרכב את דריק לוקאסן שהיה מוצהב במחזור הקודם, שהיה משחק הבכורה של הספרדי מול מ.ס. אשדוד. בהיעדרו של אופיר דוידזאדה הפצוע, יונתן כהן צפוי להיות זה שישחק על הקו השמאלי. קראנקה נוטה ללכת עם דן גלזר בקישור האחורי לצד גבי קניקובסקי ואוסקר גלוך שיחזור ממחלה ואמור לפתוח. בהתקפה ימשיך המאמן עם שני הסקוררים שלו, ערן זהבי וג'ורג'ה יובאנוביץ'.

קראנקה מעריך מאוד את היריבה, אבל נתן יותר דגש באסיפה הבוקר למכבי תל אביב עצמה. הוא משוכנע שאם הדברים ייעשו כפי שהוא מצפה, הקבוצה תחזור מירושלים עם 3 נקודות.

ימים אחרונים

הזדמנות אחרונה למבצע מאי בתמי4: חודשיים ראשונים חינם

לכתבה המלאה
דן גלזר שחקן מכבי תל אביב בחימום. אריאל שלום
שוב ב-11? דן גלזר/אריאל שלום

טריוויה

* המאזן עד כה ב-133 מפגשים בין הקבוצות בליגה הבכירה: 38:57 למכבי תל אביב בניצחונות, ועוד 38 תוצאות תיקו.

* בית"ר ירושלים לא הצליחה לנצח את מכבי תל אביב מאז ה-2:3 הביתי באפריל 2018. ב-12 משחקי הליגה מאז נרשמו תשעה ניצחונות של מכבי תל אביב ועוד שלוש תוצאות תיקו מאופסות.

* בית"ר ברצף של שלושה ניצחונות בית. יותר מזה לא עשתה מאז ששת הניצחונות הרצופים באמצע עונת 2017/18.

* על 23 מתוך 27 השערים של בית"ר ירושלים חתומים הזרים. יון ניקולאסקו כבש 11, דנילו אספרייה תשעה וטרזייה תומא עוד שלושה.

* ג'ורג'ה יובאנוביץ' הבקיע שישה שערים בששת משחקי הליגה האחרונים שלו (לא רצופים, נגד בני ריינה לא כבש) ושותפו להתקפה ערן זהבי כבש שמונה שערים בחמש הפעמים האחרונות שפגש את בית"ר ירושלים.

האזינו: יניב טוכמן על ההכנות של מכבי תל אביב

הרכבי הקבוצות

שופט: גל לייבוביץ'
אצטדיון: טדי
קהל: 21632

תוצאות משחקי השבת:

הפועל תל אביב - סקציה נס ציונה 1:1
עירוני קרית שמונה - הפועל חדרה 2:2
מ.ס. אשדוד - מכבי בני ריינה 0:3
מכבי נתניה - הפועל חיפה 0:1
בני סכנין - הפועל באר שבע (נדחה)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully