וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיחות חירום בהפועל תל אביב: "מה שהולך כאן מזכיר את גולסטאר"

10.1.2023 / 6:45

במועדון ביקרו בחריפות את ההכנה ובחירת ההרכב של דראפיץ' שמעמדו מעורער אחרי התבוסה ההיסטורית בבאר שבע: "קורים פה דברים הזויים". שיחת הבהרה עשויה להיערך עם בוקסנבוים: "צריך לעשות משהו". ומתי יסתיים השיח הילדותי בין ההנהלה לקבוצת הרוכשים?

תקציר: הפועל באר שבע - הפועל תל אביב 0:6/ספורט 1

קשה לדעת מאיפה להתחיל כשמדברים על הבעיות של הפועל תל אביב, כי הן נמצאות בכל פינה. אתמול (שני) הגיעה הקבוצה לנקודת שפל שמחייבת לשים בצד את פנטזיית הפלייאוף העליון ולקבל את החלטות הנכונות בניסיון להבטיח עונה נוספת בליגת העל, שנייה לפני שיהיה מאוחר מדי.

ואולי כדאי להתחיל מהאווירה שעוטפת את המועדון. בשבועות האחרונים נעצר כל נושא הרכש במועדון, הניסנובים לקחו צעד אחורה בשל העובדה כי על פי ההסכם עם האמריקאים הם לא יכולים לחרוג מהתקציב העונה ואסור להם לייצר התחייבויות חדשות לשנה הבאה בזמן הבדיקות. מנגד, האמריקאים שעדיין לומדים את הפועל תל אביב רק מתחילים להבין את גודל הבעיות הניהוליות והמקצועיות של המועדון, ומשדרים שהם לא מאמינים ברצונות של הצוות המקצועי.

בשבועות הקרובים האמריקאים יגיעו לארץ להשלמת הבדיקות ויעבירו את הפרטים למשקיעים שלהם כדי לקבל החלטה סופית, אך עד שתתקבל ההחלטה הפועל תל אביב חייבת למצוא פתרונות. משחק החתול ועכבר בין ההנהלה הנוכחית לבין הרוכשים הפוטנציאליים תחת הסעיף המגביל חייב להיפסק. הפועל תל אביב זקוקה לקבלת החלטות מקצועיות נטו שישאירו אותה בליגה.

השפלה חסרת תקדים: הפועל באר שבע פירקה 0:6 את הפועל תל אביב
תומר חמד הקדיש את השערים לזכר אביו: "הייתה לי הרגשה שאכבוש"
דראפיץ' יעזוב? "צריך לראות אם איבדתי את השחקנים. אם כן, אקום ואלך"
לא רק התבוסה הכי גדולה בליגה הבכירה: נתוני השפל של הפועל תל אביב

שחקני הפועל תל אביב מאוכזבים. ברני ארדוב
המצב מחייב התערבות מיידית. הפועל תל אביב/ברני ארדוב

אחרי התבוסה, ההנהלה הנוכחית ביקשה לחשוב על הדברים. היום אמורים לערוך שיחות ואולי אף להיפגש עם עומר בוקסנבוים ולנסות להבין את מצב העניינים. בוקסנבוים, כמו דראפיץ', משוכנע כי הקבוצה חייבת 3-4 שחקנים חדשים כדי להתחזק וגם כדי לשנות את האנרגיות בחדר ההלבשה. שוערים כמו אריאל הרוש, אופיר מרציאנו או בוריס קליימן שדרשו חוזים גם לעונה הבאה נדחו עד עכשיו, אך לא בטוח שזה יהיה המצב כעת, גם בנוגע לשחקני רכש כמו אביב אברהם שהתבקש לחכות. אחרי אתמול, לא בטוח שדראפיץ' יהיה זה שיקבל את הקרדיט לעשות את השינויים הללו. "צריך לעשות משהו", מודים במועדון, "או זעזוע, או לחזק את הקבוצה, או לא יודע מה. נדבר היום ונתחיל לקבל החלטות".

התוצאה אתמול הייתה רשומה על הקיר כבר באימון המסכם. שחקנים אמרו אתמול: "היו מספיק אנשים במועדון שאמרו לדראפיץ' לא לעלות עם חמישה בהגנה ועם שלושה קשרים בעלי אופי דפנסיבי, זה סתם ללחוץ בלי אפקט. ברגע שנכנס גול, מתפרקים כרגיל. שחקנים שעוברים טירונות ולא נמצאים איתנו במשך חודש, מקבלים דקות ומשחקים. כאלה שפצועים ולא מתאמנים גם משחקים. קורים דברים הזויים. זה יותר דומה לגולסטאר מאשר לקבוצה מקצוענית". במועדון העבירו ביקורת על דראפיץ' גם על העובדה שלא ערך אסיפת וידאו לקראת באר שבע ואמרו בעקיצה: "כנראה שלא היה לנו מה ללמוד אותם".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
סלובודן דראפיץ', מאמן הפועל תל אביב לצד מיכאל זנדברג. ברני ארדוב
גם בהנהלה עקצו. דראפיץ' מימין/ברני ארדוב

המצב המייאש בהפועל תל אביב הוא קודם כל בגלל הניהול עוד מהקיץ. העובדה שלא עמדו לרשות המאמן שלושה שחקני רכש שיכולים לעשות שינוי עם תחילת החלון, פגעו בו מאוד, אבל אם דראפיץ' טוען שהוא צריך לבדוק אם איבד את חדר ההלבשה, הוא צריך לבדוק קודם איך הצליח לאבד את עמוד השדרה ולא עמד על שלו. הוא לא ייצר חדר הלבשה בריא, לא שיחק עם השחקנים הכי טובים, והכי חשוב - לא לייצר לעצמו מעמד ואוטוריטה בעיני השחקנים.

המונח "לאבד את חדר ההלבשה" הוא אמורפי, אך לא מתאים להפועל תל אביב הנוכחית. אין חדר הלבשה לאבד בהפועל תל אביב. דן איינבינדר ובן ביטון תומכים במאמן, אבל אצל כל השאר זה עניין של סיטואציה, מי שלא משחק מתוסכל וזה טבעי, אבל יש כל כך הרבה בעיות עוד לפני שמגיעים לחדר ההלבשה. רוב השחקנים חסרי אישיות ולא כאלה שיכולים לכוון חדר הלבשה, הם פשוט מחפשים את עצמם ולא מעבר לכך, מנסים להישאר מעל המים תחת הלחץ.

הגיוני שיהיו שחקנים מתוסכלים וממורמרים, כאלה שכל שבוע שני לא משחקים בתקווה שיעזבו, או כאלה שמציעים אותם לכל הליגה, שלא לדבר על כאלה שלא אכפת להם כמו אנטואן קונטה או סטפן מרינוביץ' ,שבשום תיאוריה לא יכול להישאר השוער הראשון של הפועל תל אביב עם האנטגוניזם שנוצר סביבו. שחקנים אומרים לאורך חודשיים לצוות המקצועי שאין להם ביטחון עם מרינוביץ', שהוא מכניס את כולם לבהלה. עידו שרון הועדף עליו אך נפצע, אם זה לא גרם למועדון להעמיד שוער עם פתיחת החלון, מה אפשר עוד לומר בנושא?

לתבוסה אתמול יהיו השלכות. הקהל סימן את ההנהלה הנוכחית שוב, יחד עם הצוות המקצועי והשחקנים. הוא לא יעשה להם חיים קלים, לא בטוח שיתמוך בהם בשבת נגד נס ציונה, במשחק קריטי. אבל זה כבר לא משנה. גם אם זה יימרח עוד שבוע, נגד נס ציונה זאת תהיה ההזדמנות האחרונה ללא מעט דמויות במועדון. קובי רפואה הלך הביתה אחרי הפסד לנס ציונה, יש כאלה שלא בטוח שיגיעו למשחק הזה בשבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully