וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דראפיץ': "צריך לראות אם איבדתי את השחקנים. אם כן, אקום ואלך"

10.1.2023 / 0:56

מאמן הפועל תל אביב סיכם 6:0 משפיל: "התבוסה עליי. עם שינויים מסוימים אפשר להציל את העונה". עשרות אוהדים חיכו בוולפסון לחזרת הקבוצה, קיללו וירקו על רכבי שחקנים. כוחות יס"מ הוזעקו למקום

תקציר: הפועל באר שבע - הפועל תל אביב 0:6/ספורט 1

גם בעונה לא טובה של הפועל תל אביב, מעטים האמינו שהביקור הערב (שני) בטרנר אצל הפועל באר שבע יסתיים בהפסד הגדול בהיסטוריה של המועדון בליגה הבכירה. סלובודן דראפיץ', שפשוט לא מצליח להרים את האדומים מאז לקח על עצמו את התפקיד, ספג נוקאאוט משפיל ו-6:0 מאליניב ברדה, שהשאיר אותו נקודה בלבד מהקו האדום ועם ההגנה החלשה בליגה.

שחקני הפועל תל אביב מאוכזבים. ברני ארדוב
השפלת ההשפלות. שחקני הפועל תל אביב/ברני ארדוב

בסיום המשחק ועם חזרת הקבוצה מבאר שבע, עשרות אוהדים חיכו להפועל תל אביב הלילה לוולפסון. למקום הגיעו כוחות יס"מ גדולים שניסו להשתלט על הסדר. הפועל הזעיקה את כוחות היס"מ מחשש שהקהל ינסה לפגוע בשחקנים ואנשי המועדון כפי שקרה במקרים בעבר. האוהדים קיללו שחקנים שיצאו עם הרכבים וירקו על מכוניותיהם. לאחר כעשר דקות המשטרה פיזרה את האוהדים וסיימה את האירוע.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אדי גוטליב, שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
משבר עמוק מול הקהל. גוטליב/ברני ארדוב

המאמן המובס סלובודן דראפיץ' סיכם ערב קשה: "לא נעים, אולי גם אנחנו צריכים לעבור את התקופת האלה, לחשוב טוב במה טעינו ולהמשיך הלאה. יש לי חלק בתבוסה, אני בראש המערכת. התבוסה הזאת היא עליי ולא על אף אחד אחר, לטוב ולרע".

"האם אהיה על הקווים נגד סקציה נס ציונה? לא דיברתי עם אף אחד, צריך לקום מחר בבוקר ולהעביר אימון. אם אני לא יכול להזיז את הדברים אז כל האופציות על השולחן. אני חושב שאני יכול, צריכים להתחזק. אם ההנהלה חושבת שמישהו יכול לעשות משהו אחר, אין לי בעיה. אין בעיה בתבוסה, רק צריך לראות אם חדר ההלבשה איתי, אם השחקנים רוצים שאני אמשיך פה. אם איבדתי אותם אז אני אקום ואלך".

על מערך שלושת הבלמים: "אתה מתכונן למשחק עם שלושה בלמים, מנסה ללחוץ את באר שבע ולשחק כמו קבוצה של פלייאוף עליון, לא מצליח לעשות שום דבר ומקבל גולים שלא צריך לקבל. משנים מערך ומקבלים עוד שלושה שערים ואז אני צריך לבוא להתראיין. אנחנו עובדים על שלושה בלמים, נגד נתניה זה הלך יותר טוב. שיחקנו גם נגד מכבי חיפה ככה וזה לא הלך. יש פציעות, שחקנים שחוזרים ולא חוזרים, לפעמים מנסים דברים שלא הולכים. צריכים לחשוב טוב מה עושים בעוד כמה ימים נגד נס ציונה".

לקראת ההמשך: "מנסים לעשות שינויים כל הזמן, כל פעם הרכבים אחרים, מנסים להוציא את המקסימום עד החלון ואז לעשות שינויים. אם ההנהלה חושבת שאני הבעיה, אין לי בעיה לקום וללכת, אבל אני חושב שעם שינויים מסוימים אפשר להציל את העונה. מאמין שאנו יכולים לעשות דברים טובים. גם אחרי מכבי חיפה חזרנו קצת, יש את נס ציונה שהיא בליגה שלנו והכל פתוח".

הלדר לופס, שחקן הפועל באר שבע לצד דוד קלטינס, שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
התפרקות. קלטינס/ברני ארדוב

חסר תקדים: צפו ב-0:6 של באר שבע על הפועל תל אביב
לא רק התבוסה הכי גדולה: נתוני השפל של הפועל תל אביב
תומר חמד הקדיש את השערים לזכר אביו: "הייתה לי הרגשה שאכבוש"

דוד קלטינס סיכם את התבוסה הקשה: "תחושות הכי קשות שיש. כולנו הבנו את החשיבות של המשחק הזה, גם היום כשהקהל בא ודחף אותנו. לצערנו זה נגמר כמו שזה נגמר, אין לנו זמן לבכות על זה. המשחק בשבת הוא כמו גמר גביע. תחושה קשה, חדר ההלבשה אחרי משחק כזה במצב רע. אין זמן להרים את עצמנו, אבל נהיה חייבים".

על דראפיץ' ומעמד הקבוצה: "הוא לא איבד את חדר ההלבשה. זה לא עניין של מאמן, נעשה הכל כדי שנצליח לצאת מזה. נצטרך להבין את המצב שלנו הגנתית והתקפית, לקחת נקודות בכוח. אנחנו כרגע לא חושבים על ירידת ליגה, אנחנו מאמינים בעצמנו ונעשה הכל על מנת לתקן את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully