וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמד הקדיש את השערים לזכר אביו: "הייתה לי הרגשה שאכבוש"

חלוץ באר שבע הבקיע צמד, יום לפני ה-30 לפטירת אביו. ברדה: "צריך רענון בהתקפה, אמשיך להאמין שאפשר לקחת אליפות"

תקציר: הפועל באר שבע - הפועל תל אביב 0:6/ספורט 1

אחרי ההפסד למכבי חיפה ועל אף היכולת הטובה, הפועל באר שבע הגיעה הערב (שני) לטרנר ועשתה בדיוק מה שצריך על מנת להוכיח שזאת הייתה מעידה חד פעמית עם 0:6 היסטורי על הפועל תל אביב. התוצאה השתוותה לניצחון הגדול בתולדות האדומים מהדרום בליגת העל מ-1977/78 על מכבי יפו, ביכולת נפלאה של שחקני מחזיקת הגביע שצימקו את הפער ממכבי חיפה המוליכה לשבע נקודות וממכבי תל אביב השנייה לנקודה בלבד.


דראפיץ': "צריך לראות אם איבדתי את השחקנים. אם כן, אקום ואלך"
השפלה חסרת תקדים: הפועל באר שבע פירקה 0:6 את הפועל תל אביב
לא רק התבוסה הכי גדולה: נתוני השפל של הפועל תל אביב

אליניב ברדה, מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
עדיין בקרב האליפות. ברדה/ברני ארדוב

אליניב ברדה סיכם את התוצאה ההיסטורית: "המשכנו היום הרבה דברים טובים שעשינו מול מכבי חיפה. כאשר ממשיכים עם אותם דברים חיוביים, בסוף זה עובד והערב זה עבד. המשחק היה נהדר, הקהל מאוד נהנה וגם אני. שמח שהשחקנים לא הורידו הילוך והמשיכו באינטנסיביות גם במחצית השנייה. מאוד מכבד את היריבה, זה מועדון ששיחקתי בו ואני אוהב אותו, אבל אני במקום אחר ולא צריך להתעסק ביריבה".

על השינוי ביכולת הערב: "אחרי המשחק נגד חיפה לקחתי את השחקנים ואמרתי להם תודה רבה, הגיע להם מילה טובה על אף ההפסד. מצד שני, הסתיים רצף והיום התחלנו אחד חדש. הראש שלי כבר בסכנין, נגד יריבה שהרבה זמן לא ניצחנו במגרשה הביתי".

על הפער מחיפה: "פער משמעותי, אני לא מסתכל עליו. אנחנו צריכים להתעסק בעצמנו ולייצר סדרה של ניצחונות. אנחנו לא תלויים בעצמנו. אמשיך להאמין שאפשר לקחת אליפות עד שסטטיסטית זה לא יתאפשר".

על חלון ההעברות: "הערב לא אמור לשנות שום דבר בנוגע לזה. הצוות המקצועי סבור שהחלק הקדמי צריך רענון כלשהו. היום הרגיש שהיה בהחלט רענון, הייתי רוצה את זה. זה דבר טוב לקבוצה שתהיה תחרות, שלא ירגישו בנוח ושיש להם את הדקות מובטחות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
תומר חמד, שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
הקדיש את השערים לזכר אביו. תומר חמד/ברני ארדוב

תומר חמד הקדיש את השערים לאביו שנפטר: "ניצחון מרשים. היה חשוב להראות שרק אחרי משחק אחד שבו היינו יותר טובים והפסדנו שאנחנו מסוגלים. משחק מושלם שלנו. בקבוצה יודעים שאני עובר תקופה לא פשוטה. הייתה לי הרגשה שזה למען אבא שלי, לעילוי נשמתו, הגולים מוקדשים לו. הלוואי שאמשיך לתת לו נחת כמה שיותר".

על היכולת שלו: "הראש שלי פה במועדון. כל כולי פה, החיים האישיים הם משהו אחר. אי אפשר להפריד אותם מהקריירה. היה לי ערך מוסף להבקיע היום ולתת משחק טוב".

על העונה של באר שבע: "אפשר לעשות עונה קסומה, במעשים לא בדיבורים. זה לא יילך קל וחלק. ממשחק למשחק נמשיך ונקווה לרוץ עד הסוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully