וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להתחיל הכל מהתחלה: הפועל באר שבע רוצה להישאר במירוץ

9.1.2023 / 14:00

העוגן שהפך לעקב אכילס, חשיבות ההיעדרות של ספורי והמבחן האחרון של סלמאני. רגע לפני שחלום האליפות שלה נסגר סופית, הפועל באר שבע פוגשת את הפועל תל אביב (20:30) במטרה לחזור לבסיס

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 0:2 על הפועל באר שבע/ספורט1

ההפסד למכבי חיפה במחזור הקודם קטע רצף נהדר של הפועל באר שבע והערב (שני) מול הפועל תל אביב, צריך להתניע מחדש. זה המסר שהעבירה אלונה ברקת אחרי המשחק בסמי עופר. הפועל באר שבע יצאה ממנו מאוכזבת במיוחד. שיחקה יותר טוב ממכבי חיפה במגרש שלה ובכל זאת הפסידה במקומות שהיא הכי חזקה בהם.

המצבים הנייחים, גם התקפית ובעיקר הגנתית, הם הלחם של הפועל באר שבע. מיגל ויטור מתמחה בהם והוא רתם את כל הקבוצה איתו לזה. נגד מכבי חיפה, זה היה עקב האכילס של הקבוצה. אליניב ברדה הבטיח לתת לזה משקל בהכנה לקראת המשחק הערב וכך היה. באימונים בשבוע שעבר מאז מכבי חיפה, הפועל באר שבע חזרה לבסיס.

אליניב ברדה, מאמן הפועל באר שבע. דני מרון
לא מעט חוסרים. אליניב ברדה/דני מרון

אבל יש במשחק הערב פן מנטלי שאותו צריכה הפועל באר שבע לעבור. איך אמר אתמול אחד משחקני הקבוצה: "12 משחקי ליגה לא הפסדנו. ממכבי חיפה בטרנר ועד מכבי חיפה בסמי עופר ניצחנו וניצחנו ומדי פעם גם תיקו, וכשאתה יושב על רצף כזה אתה לא רוצה שהוא יגמר. יש מוטיבציה ואנרגיות. החוכמה עכשיו להתחיל את הרצף מחדש. להגיע למשחק הבא מול מכבי חיפה בפלייאוף כשיש עוד על מה להילחם, אבל קודם צריך לנצח יריבה חזקה כמו הפועל תל אביב".

32 נקודות מ-36 אפשריות עשתה הפועל באר שבע ברצף המשחקים ללא הפסד ועכשיו היא צריכה לאסוף את עצמה מחדש ולפתוח רצף חדש. לא מעט חסרים יהיו לאליניב ברדה הערב. רמזי ספורי הוא האחרון שהצטרף אל איתי שכטר החולה, אדריאן פאון הפצוע ומריאנו באריירו שמנסה עדיין למצוא את הנתיב לחזרה לפעילות מלאה. ספורי נפצע באימון שלשום ולא יכלל בסגל הערב. ביחד עם פאון זה כוח משמעותי בקישור שיחסר. אבל ספורי לא פתח גם בחיפה. מתוך בחירה העדיף ברדה להשאיר אותו על הספסל כי פתח עם שלישייה אגרסיבית בקישור והעדיף את דור מיכה ושאפי סוליימאנוב יותר קדימה.

בקישור של ברדה בחיפה שיחקו רועי גורדנה, שי אליאס ועדן שמיר. הוא אמור להמשיך איתם גם הערב כשהפעם אמורים לפתוח גם רותם חטואל ואסטריט סלמאני. רגע לפני שמסמנים לסלמאני דרך להשאלה כדי להביא חלוץ אחר בחלון הזה, הפועל באר שבע רוצה לקבל ממנו תוצרת עליה היא בנתה כשרכשה אותו.

חלוץ קרבאח, אווסו קוואבנה, מועמד למכבי תל אביב
הפועל תל אביב הודיעה: בנג'מין טיידי לא יחתום בקבוצה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אסטריט סלמאני, שחקן הפועל באר שבע לצד סתיו למקין, שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
הדרך החוצה מתקרבת? סלמאני/ברני ארדוב

משחק גביע הטוטו נגד הפועל תל אביב בטרנר אחרי המונדיאל וגם זה שהיה בבלומפילד בליגה, השאיר את הפועל באר שבע עם הרבה שאלות הגנתיות. חמישה שערים ספגה הקבוצה בשני המשחקים האלה וזה המון עבור ברדה שהיה חלוץ וחושב התקפה, אבל מחשיב קודם את הספיגות. ברדה תמיד אומר לשחקנים שאם ישמרו על השער שלהם נקי, הניצחון יגיע וזה יהיה המפתח שלו גם הערב.

הפועל באר שבע תעלה הערב למשחק בטרנר כשהפער ממכבי חיפה הוא כבר 10 נקודות. אם תנצח הוא יירד לשבע, אבל אין ספק שהלחץ כבר מדבר כאן. "באמת שאנחנו נמנעים מלהסתכל על הטבלה בימים האלה", הסביר אמש שחקן בקבוצה. "זה בטח לא מוסיף, אבל זה לא מה שצריך להוליך אותנו. אנחנו צריכים לשאוב הרבה עידוד וכוח מאיך שנראינו בחיפה. אם נבוא ונעשה אותו כדורגל בכל משחק, נגיע לפלייאוף כשאנחנו עוד בתמונה אפילו שקצב צבירת הנקודות של מכבי חיפה הוא מטורף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully