וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדהרה של איתי מושקוביץ נמשכת: יזומן לסגל נבחרת ישראל

9.1.2023 / 9:36

אחרי שקלע שיא קריירה ב"ניצחון הגדול" על הפועל ירושלים, גארד הפועל גליל עליון שעומד על 18.3 נקודות למשחק בששת המחזורים האחרונים צפוי להופיע במדים הלאומיים במוקדמות אליפות העולם

תקציר: ריאל מדריד - גראן קנאריה 85:105/ספורט1

אחד הסיפורים הרומנטיים בכדורסל הישראלי בתקופה האחרונה הוא הריצה של הפועל גליל עליון. הקבוצה מכפר בלום פתחה את העונה לא טוב, הודחה מהיורופקאפ, ניצחה שניים משמונת משחקי הליגה הראשונים שלה ונותרה עם שלושה זרים בלבד, כשאחד מהם ממעט לשחק. אם לא די בכך, היא גם איבדה את אחד השחקנים המובילים שלה, רועי הובר, לתקופה של כמעט חודשיים.

דווקא ממצב כל כך קשה הצליחה גליל עליון להפוך את העונה שלה ולנצח ארבעה מחמשת משחקיה האחרונים, כאשר בשניים האחרונים גם הובר היה שותף. אתמול גברה החבורה של ברק פלג על הפועל ירושלים בבית, 83:89, והיא כבר רחוקה מאוד ממאבקי התחתית.

איתי מושקוביץ, הפועל גליל עליון מול סקוטי ווילבקין, מכבי תל אביב. לילך וייס רוזנברג
לוהט במחזורים האחרונים. איתי מושקוביץ/לילך וייס רוזנברג

הסיפור הגדול של גליל הוא איתי מושקוביץ. הגארד, שעוד חודשיים יחגוג 23, פתח את העונה עם 6.3 נקודות בשבעת המחזורים הראשונים, אלא שאז לקח את עצמו בידיים ובששת המחזורים האחרונים הוא בלתי עציר, עם 18.3 נקודות בממוצע כולל 2.6 שלשות למשחק ביותר מ-40%, שזיכו אותו בתואר השחקן הישראלי המצטיין בליגת העל לחודש דצמבר. אתמול הוא קיבל את הפרס, ואז שבר את שיא הקריירה שלו עם 25 נקודות וסל קריטי ברגעי ההכרעה.

ההצלחה של מושקוביץ תישא פרי בדמות זימון זימון לנבחרת ישראל לחלון פברואר, האחרון במוקדמות אליפות העולם, שם יצטרף לשני שחקנים נוספים מהקבוצה שלו - נמרוד לוי והובר.

"איתי עובר איתי משהו, הייתה נקודת מפנה בגרמניה, הייתה לנו שיחה אחד על אחד כשהוא חטף ממני בראש", סיפר אתמול פלג בסיום המשחק, "היה לי חשוב לשמוע אותו, הוא אמר שהכל עליי. אנחנו מצפים ממנו, יהיו לו עליות וירידות, זה נכון שהוא, הובר ונימי והחמישייה נתנו מה שנתנו, אבל גם לנגסטון נותן משהו שלא היה לנו לפני זה. הרבה פחות אגו בהתקפה".

המאמן התייחס לניצחון על ירושלים, שהושג רק אחרי שקבוצתו איבדה יתרון של 19 נקודות: "זה קשה להחזיק יתרון גדול נגד קבוצה כזו, אנחנו ברוטציה מאוד קצרה ולפעמים מצמצמים ומצמצמים, ואתה תוהה אם להוציא שחקנים ולשלם מחיר. לירושלים יש שחקנים טובים, קבוצת שלשות שהרגה אותנו. זה ניצחון גדול, להחזיק יתרון כזה זה קשה, ולנצח משחק צמוד אחרי שהם השוו, זה עוד יותר גדול".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מאמן הפועל גליל עליון ברק פלג. ברני ארדוב
ניצחון גדול. ברק פלג/ברני ארדוב

גליל עליון צירפה אתמול את הפורוורד דווין מארבל, שיהיה הזר הרביעי בסגל, ופלג הודה: "אני כן מפחד שהשחקן שאנחנו מביאים יפגע, זו חוכמה להכניס שחקן לרוטציה, צריך להסתכל להמשך, לא תמיד נהיה בקצב הזה, קצת פציעות ונהיה בבעיה. חיכינו הרבה לזר שיתאים לנו, החוכמה זה לשלב אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully