וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחליף לג'יילן הדסון: דווין מארבל חתם בהפועל גליל עליון

8.1.2023 / 15:41

הקלע/פורוורד (1.99, 30), ששיחק במכבי חיפה לפני שתי עונות, ימלא את משבצת הזר הרביעי בסגל של ברק פלג: "מתאים מאוד למה שבנינו העונה", סיפר המאמן

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 8.1/ספורט1

דווין מארבל (30, 1.99) הצטרף להפועל גליל עליון עד סוף העונה. בכך מצאו הצפוניים את המחליף שחיפשו בשבועות האחרונים לג'יילן הדסון, שעזב את הקבוצה בטונים צורמים.

מארבל, שמשחק בעמדות הקלע והסמול פורוורד, מגיע מלגיה ורשה הפולנית וזו תהיה תחנתו השנייה בישראל, לאחר שקיים חמישה משחקים במדי מכבי חיפה בעונת 2020/21. בפולין רשם ממוצעים של 15.5 נקודות, 4.3 ריבאונדים ו-3.6 אסיסטים ב-29.5 דקות בממוצע למשחק.

גם את שתי העונות הקודמות הוא העביר בפולין, בקבוצות ז'ילונה גורה וגורניצה. למארבל ניסיון אירופי עשיר לאחר ששיחק באסטנה, וירטוס בולוניה, טרנטו ואא"ק אתונה. מעבר לכך, בתחילת דרכו הוא הספיק לשחק 41 משחקים ב-NBA במדי אורלנדו מג'יק, וכן שיחק בקבוצת ליגת הפיתוח שלה ובקבוצת הפיתוח של גולדן סטייט ווריירס.

המאמן ברק פלג סיפר לאחר החתימה של מארבל: "לאורך כל הדרך חיפשנו שחקן שיתאים לסגל הנוכחי שלנו. דווין מתאים מאוד למה שבנינו העונה, ואני בטוח שהוא יוסיף לנו אספקטים חשובים במשחק. ננצל את פגרת הגביע כדי לשלב את דווין לקראת האתגרים הקרובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully