וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גליל עליון: "ג'יילן הדסון נשאר", השחקן: "תמחקו, זה לא נכון"

12.12.2022 / 17:39

קרב גרסאות בצפון. המועדון הודיע כי הצליח לשמור על הסווינגמן המצטיין עד לסיום העונה, אך האמריקאי הכחיש והגיב ברשתות החברתיות: "יש כאן אי הבנה". גליל: "הוא אישר בכתב ובעל פה שיישאר"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום, 12.12/ספורט1

לא פעם מכחישים ספורטאים ידיעות עיתונאיות העוסקות בענייניהם, אך נדיר שדבר כזה מתרחש בקרב גרסאות ישיר מול המועדון שבו הם משחקים. בהפועל גליל עליון זה קרה היום (שני): הקבוצה הודיעה באופן רשמי כי הצליחה להשאיר את ג'יילן הדסון, אך הסווינגמן האמריקאי מיהר מצידו להגיב ברשתות החברתיות ולהכחיש זאת.

הדסון, אחד השחקנים הבולטים עד כה בליגת העל, מעמיד ממוצעים של 19.4 נקודות ו-6.4 ריבאונדים למשחק. בידיו סעיף יציאה ללא תמורה מהקבוצה, שמשקיעה בשבועות האחרונים מאמצים לשכנעו להמשיך. בכפר בלום היו משוכנעים שהצליחו, והודיעו על כך.

הדסון הגיב: "תמחקו, זה לא נכון"

"אני שמח מאוד שג'יילן סגר עד סוף העונה", אמר המאמן ברק פלג. "הייתה לו האפשרות לצאת, והיה לו הרבה ביקוש. העובדה שהוא נשאר מראה על האישיות המיוחדת והמחויבות שלו למועדון. אני גאה בג'יילן על הבחירה להמשיך כאן".

אלא שהדסון, כאמור, נשמע אחרת. "תמחקו בבקשה את ההודעה", כתב בתגובה לפוסטים הרשמיים בטוויטר ובאינסטגרם. "הייתה כאן אי הבנה". במועדון הגיבו לדבריו ואמרו "השחקן אישר בעל פה ובכתב במספר שיחות שהוא נשאר עד סוף העונה, ואנחנו שמחים על כך".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן הפועל גליל עליון ג'יילן הדסון. קובי אליהו
יישאר או לא? הדסון/קובי אליהו

בשבוע שעבר, במסגרת ההיערכות לעזיבתו של הדסון, קיימה גליל עליון שיחות מתקדמות עם טרה מקלין והייתה קרובה לסגירה איתו. לאחר שהפרטים כבר סוכמו באופן עקרוני, לקחו בקבוצה צעד לאחור - משום שהבינו שהדסון עומד להישאר. בינתיים, מקלין חתם בגלבוע/גליל.

בניצחון החוץ אתמול על עירוני קריית אתא, 94:98, קיבל פלג בחזרה את וויין לנגסטון, ששיחק במדים האדומים לפני שלוש שנים בליגה הלאומית. הוא קלע חמש נקודות ב-21 דקות, והעמיד את מדד הפלוס/מינוס הגבוה במגרש (18+ בזמן שהיה על הפרקט).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully