וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון מתוק, תקרית מכוערת: מכבי תל אביב מודאגת, אדאמס לדין

עודכן לאחרונה: 9.1.2023 / 7:55

הצהובים יצאו מפיגור משמעותי נגד הפועל חיפה בדרך לניצחון בשתי הארכות דווקא בפתיחה של שבוע לחוץ במיוחד: "הנזק מההפסד יכול היה להיות גדול יותר מהנזק של העומס". קולסון מסכם: "חפרנו לעצמנו בור". בקבוצה מצרים על התקרית עם יו"ר הפועל חיפה

תקציר: ריאל מדריד - גראן קנאריה 85:105/ספורט1

זה היה קשה מהצפוי, קשה מאוד אפילו, אבל מכבי תל אביב שמרה אמש (ראשון) על המקום הראשון בטבלת ליגת העל אחרי ניצחון 104:108 לאחר שתי הארכות על הפועל חיפה ביד אליהו. הצהובים עלו למאזן של 11 ניצחונות ושני הפסדים בלבד.

במכבי בחרו מראש שלא להלביש למשחק את שני הגארדים המובילים של הקבוצה, לורנזו בראון ו-וויד בולדווין ששב מפציעה, לקראת השבוע הכפול ביורוליג, ובצוות המקצועי חשו שהשחקנים לא מגיעים טוב למשחק. זה נגמר עם 55 נקודות שמכבי סופגת בחצי הראשון, יתרון של הפועל חיפה לאורך כמעט כל 40 הדקות הראשונות, ודרמה ענקית.

שחקני מכבי תל אביב. דני מרון
ועכשיו, ליורוליג. מכבי נושמת לרווחה/דני מרון
ג'יילן אדאמס, שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
הצטיין, דחף. אדאמס/דני מרון

שני שחקנים במכבי התעלו כדי להביא את הניצחון - ג'יילן אדאמס עם 26 נקודות ב-35 דקות ובונזי קולסון עם 25 נקודות ב-38 דקות. גם ג'ון דיברתולומיאו (35 דקות) ודארן היליארד (30 דקות) שיחקו הרבה יותר ממה שמכבי רצתה, כשמנגד גם ביום כזה סופסלו רפי מנקו (5 דקות), ג'ייק כהן (8 דקות ו-5 נקודות) וגיא פניני (חצי שנייה בתום הארכה הראשונה).

"זה ניצחון גדול עבורנו ונמשיך לבנות מכאן", סיכם בונזי קולסון. "אני חושב שהם פתחו טוב ואנחנו לא התחלנו מספיק אגרסיבי ועם ריכוז. חפרנו לעצמנו בור. אני אוהב לשחק. אם זה שתי הארכות או שש, טוב להיאבק ואני שמח שסיימנו עם הניצחון".

הפועל חיפה זועמת וטוענת שג'יילן אדאמס דחף את היו"ר יובל רוסמן
שוב שתי הארכות בהיכל, רק הפעם מכבי תל אביב היא זו שניצחה

שחקן הפועל חיפה קאדים אלן שומר על שחקן מכבי תל אביב דארן היליארד. דני מרון
לא מוכנים מנטאלית. הצהובים/דני מרון

במועדון היו מאוכזבים מהיכולת של השחקנים, אבל לא התפלאו, כשעודד קטש מדבר בסוף על המשחק על יהירות. "בלוח משחקים עמוס, יש משחקים שלא משנה מה תעשה, השחקנים לא יוכלו להיות מוכנים מנטאלית", אמר אחד מאנשי מכבי, "בריצה הקודמת שלנו, זה היה המשחק נגד הפועל ירושלים. בריצה הנוכחית זה המשחק הזה, הוא היה הכי פחות משמעותי. עומס שנוצר מהמשחק הזה? בכל עונה יש משחק או שניים כאלה, שהם מתפתחים בצורה לא צפויה בליגה. הפסד, והלחץ שהיה נוצר ממנו לא יותר טוב מהעומס הנוסף הזה".

במכבי מצרים על התקרית בסיום המשחק בה התעמתו מספר שחקנים עם יו"ר הפועל חיפה יובל רוסמן שהיה על הפרקט וג'יילן אדאמס דחף את רוסמן בפניו. היועץ המשפטי של איגוד הכדורסל קיבל את הסרטון לידיו וצפוי להעמיד לדין את אדאמס על המעשה.

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully