וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה זועמת וטוענת שג'יילן אדאמס דחף את היו"ר יובל רוסמן

8.1.2023 / 23:51

האורחים מהכרמל השתוללו לאחר ההפסד בתום שתי הארכות למכבי תל אביב בעקבות החלטת השופטים לאשר סל לסורקין, על אף שהלכו למסך כדי לבחון כמה שניות נותרו עד לסיום. עודד קטש הודה: "היינו יהירים, ככה לא חינכו אותי בבית"

תקציר: ריאל מדריד - גראן קנאריה 85:105/ספורט1

הפועל חיפה כבר הייתה ביתרון דו ספרתי בהיכל ביד אליהו, אבל בסופו של דבר נכנעה למכבי תל אביב 108:104 בתום שתי הארכות והחלטה אחת שנויה במחלוקת.

לטענת האורחים מהכרמל שלא הסתירו את זעמם בסיום, החלטת צוות השיפוט להעניק סל לרומן סורקין, למרות שבמקור הלכו לצפות באירוע כדי לבדוק כמה זמן נותר על שעון הזריקות, היא שגרמה להם להשתולל. הגדיל לעשות היו"ר יובל רוסמן שרץ אל השופטים והציג בפניהם הוכחות לפיהן טעו. בהפועל חיפה גם טענו שבמהלך המהומה על הפרקט, דחף ג'יילן אדאמס את רוסמן.

מאמן הפועל חיפה שרון דרוקר. מאור אלקסלסי
"אם יש צדק, היינו צריכים לנצח". דרוקר/מאור אלקסלסי

המאמן שרון דרוקר אמר אחרי ההפסד הדרמטי: "אני הרבה שנים במקצוע, זה הכי מבאס שיש. אתה בא, משחק טוב, שולט ברוב המשחק, מגיע לדרמה כזאת, ואם יש צדק - ואין צדק - היינו צריכים לנצח. זה נגמר כמו שזה נגמר. דיברתי עם השופטים, ואני לא מדבר עליהם לא בניצחונות ולא בהפסדים, כי ההחלטה פשוט לא הייתה ברורה לי. הם הלכו לראות כדור חוץ ונתנו ס2 - אם היה חוץ להם, היינו עושים עצירה ויכולים לנצח. היה משחק גדול, מי שראה אותו נהנה ממשחק תחרותי. באנו למשחק גדול למרות הפציעות, אמרתי לחבר'ה שלי שהלוואי שנשחק ככל בכל משחק".

עוד אמר דרוקר: "החבר'ה שלי באו היום והסקנו את המסקנות שהיינו צריכים, בטח התקפית, כדי להיות עם מכבי ראש בראש. שיחקנו טוב, שיחקנו נכון, בסוף אני נשאר עם באסה, בלי הנקודות, וצריך להכין קבוצה למשחק יורופקאפ. נעשה את זה, אנחנו קבוצה טובה, חבר'ה רציניים, רואים את זה באירופה, בליגה נקווה שנמשיך ככה עם רוח לחימה, שליטה בקצב, לשחק על יתרונות של שחקנים, לדעת איפה צריך לתקוף ומה לעשות. ידוע שמכבי קבוצת ריבאונד מצוינת ויודעת לעשות את הקליעות הגדולות, היינו איתם ראש בראש, חבל שהוא נגמר ככה. מחר לא יזכרו את זה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

באיגוד השופטים הבהירו כי לא יגיבו עוד הלילה על החלטת השיפוט, במטרה לבחון את המהלך ולצאת בהודעה מסודרת בנושא מחר. מי שכן התייחס היה שחקן הפועל תל אביב, צ'ינאנו אונואקו שכתב בטוויטר על אותו אירוע בעייתי: "בחו"ל באמת נותנים משחקים לקבוצה ה'חזקה יותר'".

המאמן המנצח עודד קטש הודה בסיום: "קשה לסכם את המשחק. ניסינו להתריע לפני המשחק, שיחקנו במדריד ביום שישי, הייתה חזרה אינטנסיבית ולא הייתה לנו הכנה אופטימלית, גם המשחק בשבוע שעבר נגדם עשה לנו שירות לא טוב. ניסינו להתריע ולהזהיר, התחלנו את המשחק נוראי, קיבלנו 55 נקודות, לא השתמשנו בעבירות, לא היינו מרוכזים. הפועל חיפה שיחקו בסגנון של אין מה להפסיד, לקחו זריקות קשות שנכנסו להם, הביטחון שלהם עלה וצריך לתת להם קרדיט. אני שמח שבמחצית השנייה הראינו אנרגיות ונלחמנו. היו הרבה שחקנים שלא תיכננו שישחקו כל כך הרבה דקות, יש כמה שחקנים ששיחקו 35 דקות ומעלה, בסוף טוב שניצחנו, עדיף ללמוד את הלקח אחרי ניצחון".

עוד אמר קטש: "ניצחנו בליגה בקלות בזמן האחרון, ולא אהבתי את הדרך ששיחקנו ואיך שבאנו. אני לא לוקח שום ניצחון כמובן מאליו, גם ב-40 הפרש. זה לא מובן מאליו שנלחמנו כאילו אין משחק יורוליג. יש אנשים שיכולים לזלזל, זה לא פשוט בלוח המשחקים שיש לנו, זה פשוט מטורף. השחקנים הרגישו שהם איכזבו את עצמם במחצית, ראיתי את זה עליהם. הייתה יהירות בדרך ששיחקנו בחצי הראשון, ככה לא חינכו אותי בבית, וככה אני אומר לשחקנים מהיום הראשון".

סייע בהכנת הכתבה אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully