וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשיכה לדרוס: צפו ב-85:105 של ריאל מדריד על גראן קנאריה

טבארס קלע 21 נקודות והחזיר את הבלאנקוס לפסגת הליגה הספרדית. זוסמן ובלאט ניצחו בקרב צמרת במינכן, מדר ופרטיזן דרסו את את ציבונה זאגרב

תקציר: ריאל מדריד - גראן קנאריה 85:105/ספורט1

יומיים בלבד לאחר שדרסה את מכבי תל אביב ללא רחמים במסגרת היורוליג, ריאל מדריד חזרה היום (ראשון) לליגה הספרדית והמשיכה בקצב האש הגבוה. הבלאנקוס הביסו 85:105 את גראן קנאריה ושבו לפסגת הטבלה אחרי שברצלונה עלתה אליה באופן זמני אתמול. אדי טבארס הוביל את קלעי הקבוצה של צ'וס מתאו עם 21 נקודות, ונסן פוארייה ודז'נאן מוסא הוסיפו 15 כל אחד.

שחקני ריאל מדריד עם אדי טבארס. Sonia Canada, GettyImages
ריאל מדריד המשיכה לדרוס/GettyImages, Sonia Canada

בגרמניה, אלבה ברלין של יובל זוסמן ותמיר בלאט ניצחה 79:80 דרמטי אצל באיירן מינכן בקרב צמרת בין המדורגות שנייה ושלישית. תמיר בלאט המשיך את היכולת הטובה עם 9 נקודות ו-2 אסיסטים בכמעט 19 דקות. יובל זוסמן גם הוא שיחק מעל 18 דקות, אבל תרם רק 3 נקודות. גיבור המשחק הזה היה יונאס ת'ימאן שקלע 14 נקודות וגם את נקודת העונשין שהעניקה את היתרון לאורחים. קסיוס ווינסטון הוביל עם 20 לבאיירן, אבל החטיא את הזריקה האחרונה שהיתה יכולה להביא את הניצחון לבאיירן. ג'יילן סמית' הוסיף 13 למנצחים.

בליגה האדריאטית, פרטיזן בלגרד וים מדר טיילו כצפוי עם 68:93 ביתי על ציבונה זאגרב החלשה והשיגו ניצחון שמיני ברציפות בכל המפעלים, אחרי שהביסו 80:100 את מונאקו ביום חמישי כשהרכז הישראלי קבע שיא עונה אישי של 15 נקודות. מדר הסתפק הפעם ב-3 נקודות ב-9:30 דקות שקיבל מאוברדוביץ'. אלן סמיליאניץ' הוביל את המנצחים עם 20. דנילו אנדושיץ' הוסיף 20.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully